TimT Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Even een onderwerp tussendoor. Is er iemand nog zo lekker gek op jazz als ik? Ik weet staat niet in mijn profiel. Maar ik ben een echte jazz fan. Ik heb CD boxen en ik heb zoveel nummers op mijn computer staan. Misschien nog iemand die van een goede jazz houdt. Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Moet je Dick Rienstra's CD luisteren. Pure jazz. Ik kan het eerlijk gezegd niet uitstaan. Dick heeft een prachtige stem maar de muziek geeft me de kriebels, ik kan er gewoon niet tegen. Quote Link to post Share on other sites
TimT Posted March 11, 2005 Author Share Posted March 11, 2005 Moet je Dick Rienstra's CD luisteren. Pure jazz.Ik kan het eerlijk gezegd niet uitstaan. Dick heeft een prachtige stem maar de muziek geeft me de kriebels, ik kan er gewoon niet tegen. Ik heb Dick zijn CD nog niet ergens zien liggen. Zoek al een paar maanden. Je moet van Jazz houden. Het is depri volgens sommige. Sommige vinden er geen bal aan zoals jij. Het moet je liggen heb ik ontdekt. Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 [..]Ik heb Dick zijn CD nog niet ergens zien liggen. Zoek al een paar maanden. Je moet van Jazz houden. Het is depri volgens sommige. Sommige vinden er geen bal aan zoals jij. Het moet je liggen heb ik ontdekt. Het is in eigen beheer uitgegeven... Ik weet dat hij er zelf nog een stel heeft, misschien kun je een mailtje sturen. Ik ga niet voor je bedelen, maar ik kan wel postbode spelen. Quote Link to post Share on other sites
TimT Posted March 11, 2005 Author Share Posted March 11, 2005 [..]Het is in eigen beheer uitgegeven... Ik weet dat hij er zelf nog een stel heeft, misschien kun je een mailtje sturen. Ik ga niet voor je bedelen, maar ik kan wel postbode spelen. Je hoeft niet voor te bedelen hoor! Doe ik ook niet voor mijn eigen. Ik zal hem wel mailen. Quote Link to post Share on other sites
Wer-Al_Zwowe Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Jazz? Dat is een geweldig Queen album. Maar goed, dat bedoel je vast niet. Ik heb me nooit zo ontzettend verdiept in Jazz, maar het valt goed te beluisteren. Quote Link to post Share on other sites
Lukas Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Tsja, wij hebben hier in het zonnige zuiden natuurlijk het ontzettend gezellige en internationaal bekende jazz festival En voor de rest mankeert er niets aan Lukas. Quote Link to post Share on other sites
Angela Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Ik heb de CD van Dick (Gesigneerd, jawel!) en nog wel behoorlijk wat anderen. Jazz Quote Link to post Share on other sites
rancho Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 M'n vader heeft een hoop JazzCD's. En die zijn nog wel goed te luisteren. Quote Link to post Share on other sites
Lennert Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Geen antwoord op de vraag, maar ik vind Jazz echt maar niks. Quote Link to post Share on other sites
benafan Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 sorry dat ik het moet zeggen, maar jazz, dat is dus echt niet mijn stijl, geef mij maar nederlandse hits. dan ben ik al gauw tevree Quote Link to post Share on other sites
Graansnuit Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Ik heb Dick zijn CD nog niet ergens zien liggen. Zoek al een paar maanden. Je moet van Jazz houden. Het is depri volgens sommige. Sommige vinden er geen bal aan zoals jij. Het moet je liggen heb ik ontdekt. Dat geldt voor iedere muziekstijl. Ik ben er zelf van overtuigd dat jazz een ultieme gift van de goden is. Heerlijk om te luisteren en te spelen. Quote Link to post Share on other sites
TimT Posted March 12, 2005 Author Share Posted March 12, 2005 rancho dan heb je een vader met hele goede smaak. Graansnuit ben het helemaal met je eens. Ik hou ook wel van andere muziek. Maar JAZZ ja ben er totaal gek van. Heb op mijn Mp3 speler bijna niks anders staan dan JAZZ. Quote Link to post Share on other sites
Raiders99 Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Ik hou absoluut niet van Jazz, Ik word er slapperig van.... Quote Link to post Share on other sites
TimT Posted March 13, 2005 Author Share Posted March 13, 2005 Ik hou absoluut niet van Jazz, Ik word er slapperig van.... Het is goede slaap muziek ben er mee eens. Ik heb het meestal ook op staan. Quote Link to post Share on other sites
Graansnuit Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Het is ook geweldige achtergrondmuziek op feestjes. Quote Link to post Share on other sites
rancho Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 rancho dan heb je een vader met hele goede smaak. Ja, hij heeft allemaal CD's van Miles Davis enzo, ik weet niet of je die artiest kent? Die is erg goed. Quote Link to post Share on other sites
Robin04 Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Het is ook geweldige achtergrondmuziek op feestjes. Het is niet mijn muziek, maar af en toe als ik het ergens op hoor staan vind ik het niet vervelend... Het is wel lekker instrumentaal! Quote Link to post Share on other sites
TimT Posted March 14, 2005 Author Share Posted March 14, 2005 Graansnuit inderdaad, Of ik Miles Davis kan. Daar ben ik echt fan van. Miles Davis is één van de grootste Jazz artiesten allertijden. Heb je nooit iets van hem gehoord. Dan kan je niet zeggen dat je een jazz fan bent. Quote Link to post Share on other sites
-adriana- Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Jazz is ook wel meer mijn stijl. Maar het zijn vooral de soulklassiekers James Brown en Ray Charles die bij mij in de kast staan. Louis Amstrong vind ik wel een van de beste muzikanten allertijden. Smooth music.. Quote Link to post Share on other sites
Robin04 Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Jazz is ook wel meer mijn stijl.Maar het zijn vooral de soulklassiekers James Brown en Ray Charles die bij mij in de kast staan. Louis Amstrong vind ik wel een van de beste muzikanten allertijden. Smooth music.. Louis Armstrong... Ik gan geen 2 minuten anar die stem luisteren! Wat een vervelende stem heeft die man zeg! * Mijn mening... Quote Link to post Share on other sites
-adriana- Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 [..]Louis Armstrong... Ik gan geen 2 minuten anar die stem luisteren! Wat een vervelende stem heeft die man zeg! * Mijn mening... Ik doelde meer op zijn trompetwerk Quote Link to post Share on other sites
TimT Posted March 16, 2005 Author Share Posted March 16, 2005 En Glenn miller die moet je dan wel helemaal vreselijk vinden. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts