Ga naar inhoud

DVD Bassie & Adriaan LACHSPEKTAKELSHOW


Aanbevolen berichten

Hij is eindelijk uit de DVD Bassie & Adriaan LACHSPEKTAKELSHOW!

Ik heb hem vanmiddag gekocht en meteen met mijn zoontje bekeken.

We hebben er enorm van genoten en om gelachen dus de DVD doet zijn naam eer aan!

Al je bevindingen en commentaar kun je in dit topic kwijt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij is eindelijk uit de DVD Bassie & Adriaan LACHSPEKTAKELSHOW!

Ik heb hem vanmiddag gekocht en meteen met mijn zoontje bekeken.

We hebben er enorm van genoten en om gelachen dus de DVD doet zijn naam eer aan!

Al je bevindingen en commentaar kun je in dit topic kwijt!

Idd, ik vond hem ook GEWELDIG!!! ^O^

[spoil]Vooral dat deel met dat glas water, als Bassie het in z'n broek stopt en het vervolgens aan de onderkant eruit laat lopen. _O- [/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waar kun je hem het beste goedkoopste halen?

wonderer.gif cheap-ass is

Ik heb hem voor 8 euro bij de Bart Smit gekocht, en dat is een aardig goedkope B&A winkel, dus ik denk dat je het beste naar de Bart Smit kunt gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waar kun je hem het beste goedkoopste halen?

wonderer.gif cheap-ass is

Bartsmit, voor €8,00

is daar meteen in de aanbieding, en net zo duur als bij bassie online.

heb de dvd gisteren al gekocht

*) (ik): deze aub

8)7 (verkoopster): je mag hem binnen 24 uur terug brengen als j....

*) zal wel niet hoeven

8)7 : cadeau'tje

*) : nee :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
bol.com 7,99

alles is dus ongeveer 8 euro :)

Nou, bij Music Shop Erik van Breda kost hij 10 euro, en ik denk dat hij bij de V&D, net zoals alle andere B&A dvd's daar, ook wel 10 euro kost.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, bij Music Shop Erik van Breda kost hij 10 euro, en ik denk dat hij bij de V&D, net zoals alle andere B&A dvd's daar, ook wel 10 euro kost.

Tjah... als je wilt kun je er inderdaad ook meer voor betalen }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tjah... als je wilt kun je er inderdaad ook meer voor betalen }:|

Nou, wel handig om te weten dat ik daar dus niet hoef te kijken ;) Bij FRS kan ik het trouwens helemaal niet vinden, klopt dat?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, wel handig om te weten dat ik daar dus niet hoef te kijken ;) Bij FRS kan ik het trouwens helemaal niet vinden, klopt dat?

Klopt.. zowel op internet als in de winkel zag ik hem niet

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bartsmit, voor €8,00

is daar meteen in de aanbieding, en net zo duur als bij bassie online.

heb de dvd gisteren al gekocht

*) (ik): deze aub

8)7 (verkoopster): je mag hem binnen 24 uur terug brengen als j....

*) zal wel niet hoeven

8)7 : cadeau'tje

*) : nee :D

Goh, waar ken ik dat van...O-) Ik kan die zin ongeveer mee playbacken als ik bij de kassa sta! "U kunt hem binnen 24 uur nog ruilen tegen een andere DVD, maar wij geven geen geld terug!"

* Vermoeiend...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toen ik er gister iets kocht was het:

*) : 'Je kent de ruilregels he?...'

Lijkt mij als werknemer ook wel irritant om dat steeds weer te zeggen.

Ze kennen je dus al bij de Bart Smit? Telkens als ik daar binnen loop heb ik het idee van: zullen die gasten nu niet denken van: "Hé, daar heb je dat kinderachtige mannetje weer die B&A DVD's komt kopen!"

Maar aan het einde krijg ik altijd weer het verhaal van: "Ruilen mag binnen 24 u..." Dus dan heb ik al gauw 't gevoel dat ze me toch niet herkenden... Niet dat ik ermee zou zitten!*)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mij kennen ze anders wel aardig goed bij de Blokker.

Maja dat heb je snel in een dorp...

In de Blokker in Dordrecht hebben ze hardstikke weinig van B&A! Ik had er laatst dan toevallig 2 bandjes en een DVD van B&A, maar dat is het dan ook...:?

* MC B&A, 25 jaar feest (25 liedjes)

* MC B&A, 60 liedjes uit GrootmoedersTijd 1

* DVD B&A, alle liedjes uit GrootmoedersTijd (nieuwe DVD)

:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
De Blokker loopt inderdaad niet voorop in B&A stuff.

Maar goed ze hebben wel vaak ouwe troep.

Banden uit de jaren '90 enzo.

en jij noemt dat troep :(

tis wel van B&A há :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, de laatste keer dat ik bij de Blokker in Dordt op het een vhs uit de jaren '90 zag, was in 2001 ofzo, voor de rest zag ik alleen maar de mc's 25 jaar feest en grootmoeders tijd 1, en nog een paar dvd's.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, de laatste keer dat ik bij de Blokker in Dordt op het een vhs uit de jaren '90 zag, was in 2001 ofzo, voor de rest zag ik alleen maar de mc's 25 jaar feest en grootmoeders tijd 1, en nog een paar dvd's.

Klopt, jij gaat namelijk naar dezelfde Blokker als ik!*) Die bandjes had ik daar gekocht omdat jij zei dat ze ze daar hadden..._O_ ThanQ...!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze kennen je dus al bij de Bart Smit? Telkens als ik daar binnen loop heb ik het idee van: zullen die gasten nu niet denken van: "Hé, daar heb je dat kinderachtige mannetje weer die B&A DVD's komt kopen!"

Maar aan het einde krijg ik altijd weer het verhaal van: "Ruilen mag binnen 24 u..." Dus dan heb ik al gauw 't gevoel dat ze me toch niet herkenden... Niet dat ik ermee zou zitten!*)

Nee niet dat ze me kennen, maar meer omdat die jongen achter de kassa dacht van: 'Ow, hij zal vast wel vaker hier iets gekocht hebben.'

Ik kocht trouwens geen dvd maar een game ;)

Maar dat gevoel heb ik ook soms wel bij de FRS, maar daar staat vaak ook zon flauwe gast die zo gaat zeggen van: 'Kadootje?' En dan zeg ik van 'Nee hoor' En dan zie je hem je met zo'n smile aankijken.

Is toch wel iets minder altijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee niet dat ze me kennen, maar meer omdat die jongen achter de kassa dacht van: 'Ow, hij zal vast wel vaker hier iets gekocht hebben.'

Ik kocht trouwens geen dvd maar een game ;)

Maar dat gevoel heb ik ook soms wel bij de FRS, maar daar staat vaak ook zon flauwe gast die zo gaat zeggen van: 'Kadootje?' En dan zeg ik van 'Nee hoor' En dan zie je hem je met zo'n smile aankijken.

Is toch wel iets minder altijd.

haha wrom minder.. misschien is die zelf ook wel een fan van B&A

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, hij lacht je meer uit dan toe hoor. Beetje stom, je bent als klant daar koopt wat en dan wordt je eigenlijk gewoon uitgelachen, maarja schijt eraan.

Maar iedereen die als kind B&A heeft gekeken en het leuk vond vind het nu ook nog wel tof, alleen niet iedereen heeft behoefte aan video's of dvd's van Bassie en Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee, hij lacht je meer uit dan toe hoor. Beetje stom, je bent als klant daar koopt wat en dan wordt je eigenlijk gewoon uitgelachen, maarja schijt eraan.

Maar iedereen die als kind B&A heeft gekeken en het leuk vond vind het nu ook nog wel tof, alleen niet iedereen heeft behoefte aan video's of dvd's van Bassie en Adriaan.

dan moet je daar gewoon wat van zeggen zoiets van:

WAT STA JE NOU STOM TE LACHEN STUMPERT..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga hem 19 maart kopen bij Bart Smit in Leeuwarden.

Ik ben wel benieuwt naar de inlay de menu's en natuurlijk de show.

De show is prima.

[spoil]Adriaan is Bassie aardig aan het pesten.[/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites

De DVD is idd zeker de moeite waard. Wat opvalt is wel dat er een aantal dingen in terugkomen die vergelijkbaar zijn met dingen die je in de series ziet zoals die vinger in de limonade en die klap met de filmklap.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hem ook en ik ben net tien minuten aan het kijken, maar ik vind hem nu al geniaal ;) Ik lig echt dubbel hier. Graprecycling moet je maar even overheen kijken.

Volgens mij herinner ik me onbewust toch nog best veel van de shows waar ik ben heengeweest, van dat "Nee toch, ga weg..." ken ik heel goed, maar dat komt maar een keer terug in de series...

Nou ja, ik ga even verder genieten :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb hem ook en ik ben net tien minuten aan het kijken, maar ik vind hem nu al geniaal ;) Ik lig echt dubbel hier. Graprecycling moet je maar even overheen kijken.

Volgens mij herinner ik me onbewust toch nog best veel van de shows waar ik ben heengeweest, van dat "Nee toch, ga weg..." ken ik heel goed, maar dat komt maar een keer terug in de series...

Nou ja, ik ga even verder genieten :D

Twee keer, hoor. In de schatkaart als Robin buikspreekt en in de disco-shortie bij die luidspreker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Hahha Twice dat had ik nou ook :P :P

Ik was al gewoon moe en rond de 45 minuten was ik zo moe dat ik in slaap viel :P

Ikke na een half uurtje :)

Maarjah ik was zelf moe, de dvd vind ik leuker dan 25 jr theater en Live! omdat er meer gebeurd...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hahha Twice dat had ik nou ook :P :P

Ik was al gewoon moe en rond de 45 minuten was ik zo moe dat ik in slaap viel :P

In slaap vallen als je tv kijkt?? Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt?? O}

Dat moet dan wel chronische vermoeidheid zijn 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In slaap vallen als je tv kijkt?? Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt?? O}

Dat moet dan wel chronische vermoeidheid zijn 8-)

als je op bed tv ligt te kijken, nadat je 2 korte nachten hebt gehad, en het is een uur of 5, zo vlak voor het eten... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In slaap vallen als je tv kijkt?? Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt?? O}

Dat moet dan wel chronische vermoeidheid zijn 8-)

Nou... ik heb ook wel eens dat ik in slaap val als ik B&A aan heb staan, B&A kijken vind ik echt relaxed.

Maar niet vermoeiend voor mij ;)

Maar even on-topic: Ik heb de DVD van de lachspektakelshow nog niet..

Ik denk dat ik hem morgen maar ga halen bij de Blokker..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou... ik heb ook wel eens dat ik in slaap val als ik B&A aan heb staan, B&A kijken vind ik echt relaxed.

Maar niet vermoeiend voor mij ;)

Maar even on-topic: Ik heb de DVD van de lachspektakelshow nog niet..

Ik denk dat ik hem morgen maar ga halen bij de Blokker..

Volgens mij heeft de blokker 'm niet. Tenminste hier in het dorp niet!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...

ik vind de dvd van de lachspektakelshow ook erg goed... maar ze hoeven nu voor mij geen nieuwe theatershows op dvd uit te brengen.

want ze gaan dan Te veel op elkaar lijken en dat zou niet leuk zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...