Ga naar inhoud

Jelger & Sebastiaan In NCRV's Man Bijt Hond!


Aanbevolen berichten

Binnenkort zal ik, samen met Sebastiaan te zien zijn in het programma 'Man Bijt Hond!' De precieze datum is mij nog niet bekend, maar we zullen in het begin van het nieuwe seizoen zitten en die start a.s. maandag om 19:00 uur op Nederland 1. Het is volgens mij erg leuk geworden, dus vergeet vooral niet te kijken. :-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Het is bekend! We komen DINSDAG 20 SEPTEMBER op tv.

Ik ben als liefhebber van jullie series zeker van plan om te gaan kijken, ik ben erg benieuwd! :)

--edit: ff de quote gewijzigd ivm de foute datum die er eerst stond--

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, en Man Bijt Hond zit ook nog eens vol met grapjes, want ze gaven de verkeerde datum door! Inmiddels gewijzigd, we komen een dagje later.

schop op de dag zelf dit topic nog ns, anders mis ik um natuurlijk weer... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelger en Sebastiaan zijn erg leuk en de series zijn erg goed in elkaar gezet, alleen het zinnetje 'opvolgers van B&A' had MbH er beter uit kunnen laten.

Ze gaan iig ernst, bobbie en de rest zeker nog eens voorbij :Y

Bedankt. ;)

We werden door Man Bijt Hond ook aardig 'gedwongen' (op een manier dat je steeds weer 'nee' moet zeggen) om ons te profileren als de opvolgers van Bassie & Adriaan. Ze hadden ook liever dat ik die vraag met een 'ja' zou beantwoorden, maar zo gek was ik natuurlijk ook weer niet!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...