Superboef Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 De premiere van de 2de film van Mr Bean zal gehouden worden ergens in 2007. bron Link to post Share on other sites
wonderer Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Huh... dacht dat Atkinson had gezegd dat ie nooit meer Bean wilde spelen... Nou ja. Ben benieuwd. Link to post Share on other sites
randy_roes Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Ik zal hem wel gaan bekijken, maar vrees voor de film. De vorige was ook maar zo-en-zo Link to post Share on other sites
Jelger_de_goochelaar Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Huh... dacht dat Atkinson had gezegd dat ie nooit meer Bean wilde spelen...Nou ja. Ben benieuwd. Ja. Waarschijnlijk had ie op dat moment er echt genoeg van, maar zo zie je maar weer... Vroeger was ik enorm fan van Mr. Bean, maar vond de laatste afleveringen en vooral de film niet al te best. Kortom, ik hoop dat de 'break' van Bean hem goed heeft gedaan. Link to post Share on other sites
Wer-Al_Zwowe Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 De opnames voor de 2de film van Mr Bean zal gehouden worden ergens in 2007.bron Dat klopt niet helemaal. De opnames zijn namelijk al begonnen. Sterker nog de belangrijkste opname periode zit er al op. De premiere is ergens in 2007. Artikel over afronding opname Link to post Share on other sites
Jelger_de_goochelaar Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Dat ziet er tot nu toe stukken beter uit zeg! Veel meer de eenvoud in zicht, wat zo goed bij Mr. Bean past. Link to post Share on other sites
Superboef Posted August 25, 2006 Author Share Posted August 25, 2006 [..]Dat klopt niet helemaal. De opnames zijn namelijk al begonnen. Sterker nog de belangrijkste opname periode zit er al op. De premiere is ergens in 2007. Dat heb ik even bewerkt in mijn post. Link to post Share on other sites
MichaelB Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 Dit topic heet gewoon Mr beans holiday Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 Dit topic is uit 2006 en heet Bean II Movie. Toen was er verder nog niets bekend, als je nou iets toevoegt... Link to post Share on other sites
samba-boy Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 Dit topic heet gewoon Mr beans holiday Eerstvolgende reactie: oh ja sorry, ben hier nieuw op dit forum dusja kan ik ook nie weten... Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Voordat samba-boy gelijk krijgt een slotje, als iemand een topic over de 2e Bean movie wil maken: gaat uwen gang, maar dan wel wat uitgebreider (en tipje voor Mike: geen kopie van Wikipedia) Link to post Share on other sites
Recommended Posts