Ga naar inhoud

Dicks verjaardag morgen


Aanbevolen berichten

he shit, ik dacht laatst nog, ff in de gaten houden wanneer hij jarig is... Ik wilde nog n kaart sturen... Maar dat is nu beetje te laat. Ik mail je even ;)

Och, twee jaar terug stuurde ik hem een kaart tien dagen te laat, want ik dacht dat ie de 19e jarig was ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het wel mooi maar heb het misschien een beetje te vroeg aangeschaft omdat bepaalde drivers dus gewoon nog niet beschikbaar zijn. Ook weer zoiets anders stompzinnigs erin is dat ze winhlp32.exe (voor het weergeven van hlp-bestanden) eruit hebben gesloopt en je dan deze tekst krijgt op de internetpagina hierover:

Het Windows Help-programma heeft echter al vele releases lang geen belangrijke update meer gehad en voldoet niet meer aan de Microsoft-standaarden. Daarom maakt het Windows Help-programma vanaf Microsoft Windows Vista en de besturingssysteemversies met de Microsoft Windows Server-codenaam Longhorn geen deel meer uit van Windows. Bovendien is het zelfstandige leveranciers van programma's waarin HLP-bestanden zijn opgenomen, niet meer toegestaan om het Windows Help-programma op te nemen in hun producten. Gebruikers die 32-bits HLP-bestanden willen gebruiken, moeten het programma downloaden van het Microsoft Downloadcentrum en installeren op de computer. De downloadversie van Windows Help is nog in ontwikkeling. Deze zal op tijd beschikbaar zijn voor de consumentenversie van Windows Vista die gepland staat voor begin 2007.

En in het downloadcentrum is het dus mooi nog niet te vinden. :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sowieso een nieuwe windows kopen zodra het uitkomt... :N Niks geleerd van XP, dat pas na het tweede servicepack een beetje normaal draait?

XP doet het bij mij beter ZONDER Service pack 2, dan met. Toen ik dat kloteprogramma installeerde liep na een week alles vast. Ik kon al geen eens meer afbeeldingen of grafieken in excel zichtbaar maken/houden

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik sowieso even een clean install op je pc uitvoeren, je internet is ook stukken trager dan dat van je broertje en msn auto-login werkte ook al niet :P Zit vast vol met spyware enzo, niet vreemd zonder SP2 natuurlijk :P:+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik jou was zou ik sowieso even een clean install op je pc uitvoeren, je internet is ook stukken trager dan dat van je broertje en msn auto-login werkte ook al niet :P Zit vast vol met spyware enzo, niet vreemd zonder SP2 natuurlijk :P:+

Ik heb ook geen SP2, werkte hier ook niet positief. Heb echter geen last van virussen of spyware...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan ik inderdaad wel eens doen, maar dan moet ik eerst 40 Gb veilig stellen en dan pas kan ik alles opnieuw installeren
gewoon op een andere partitie zetten, je hoeft alleen maar je c schijf te wissen, of je moet de boel heel erg fucked up hebben natuurlijk :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...