Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan 25 jaar liedjes


Aanbevolen berichten

Op die dvd staan ook het karaoke liedje van Geronimo. Nou merk ik dat er bij de karaoke versie hele andere muziek zit dan bij de versie met stem.

Da's ook zo met de karaoke versie van Franse Les

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Prachtige dvd waar ook geweldige liedjes uit shorties opstaan. Van mij mogen ze meer van zulke dvd's maken.

Van mij niet...wel leuk, dat ze dat doen, maar ik moet het meer van de avonturen hebben. Daarom sla ik sommige liedjes over (als ik een avonturen-dvd kijk). Ik heb deze dvd wel, hoor. Want deze dvd mocht niet aan mijn verzameling ontbreken!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Van mij niet...wel leuk, dat ze dat doen, maar ik moet het meer van de avonturen hebben. Daarom sla ik sommige liedjes over (als ik een avonturen-dvd kijk). Ik heb deze dvd wel, hoor. Want deze dvd mocht niet aan mijn verzameling ontbreken!

Er zijn ook videobanden met nog meer liedjes.

Het leuke van de DVD is dat de meesten nog de originele versie zijn...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik heb nu eens goed gelet op Geronimo op deze dvd. De gezongen versie is van Aad Klaris _O_

De karaokeversie zit raar in elkaar. Je hoort duidelijk klaris stukjes op het begin en op het eind. Voor de rest is het smorenburg. Ik vind dit raar gedaan :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb nu eens goed gelet op Geronimo op deze dvd. De gezongen versie is van Aad Klaris _O_

De karaokeversie zit raar in elkaar. Je hoort duidelijk klaris stukjes op het begin en op het eind. Voor de rest is het smorenburg. Ik vind dit raar gedaan :?

Ik vraag me dan ook af bij de andere karaokes van bijvoorbeeld de eerste 4 series, of dat de originele nummers zijn, of dat Bert Smorenburg

die gemaakt heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 10 months later...

Ik weet niet of het al bekend was, maar ik was vanmiddag bij music-store en daar zag ik een dubbel DVD-box van *bas* & *adriaan* met daarin de 2 dvd's "LIEDJES UIT GROOTMOEDERSTIJD" & "25 JAAR BASSIE&ADRIAAN" voor maar 9,99.

Ik heb hem ondanks dat ik de enkele dvd's al heb toch maar gekocht om mijn collectie compleet te maken.

Zodra ik de tijd heb zal ik wat foto's van de lay-out erbij gooien!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of het al bekend was, maar ik was vanmiddag bij music-store en daar zag ik een dubbel DVD-box van *bas* & *adriaan* met daarin de 2 dvd's "LIEDJES UIT GROOTMOEDERSTIJD" & "25 JAAR BASSIE&ADRIAAN" voor maar 9,99.

Ik heb hem ondanks dat ik de enkele dvd's al heb toch maar gekocht om mijn collectie compleet te maken.

Zodra ik de tijd heb zal ik wat foto's van de lay-out erbij gooien!

Dit was al bekend ;)

Info over de muziekbox van B&A staat ook in dit topic:

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... &start=150

hier kan je de info kwijt, anders lopen er straks 2 topics door elkaar ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Leuk dat ze bij de karaokeclips tekst onderstaat met ballonetjes.

Ik hoop dat ze dat ook bij de karaoke dvd doen die in juli uit komt.

Wat heeft dit met 25 jaar liedjes te maken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...