Ga naar inhoud

FF wachten


Aanbevolen berichten

Je bent "effe wachten nog" vergeten...
Ik was iets te laat met het topic openen (pizza zat er al tijdje in), dus moest die ff achterwege laten, anders had k een zwarte pizza gehad :+
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik was iets te laat met het topic openen (pizza zat er al tijdje in), dus moest die ff achterwege laten, anders had k een zwarte pizza gehad :+

Die kan ook lekker zijn :P Schraap je even dat aangebrande van de bodem af ;)

Die is toch al van karton maar dat heeft niemand in de gaten...PIZZA

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die kan ook lekker zijn :P Schraap je even dat aangebrande van de bodem af ;)

Die is toch al van karton maar dat heeft niemand in de gaten...PIZZA

Paar weken terug nog gedaan.... Die week echt alleen maar zwarte dingen gegeten zon beetje...
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Paar weken terug nog gedaan.... Die week echt alleen maar zwarte dingen gegeten zon beetje...

Een keertje is niet erg, maar houd er wel rekening mee dat er PAK's in kunnen zitten en die kunnen ziekte verwekkend zijn

Edit: Er zit een filter op, maar het is de ziekte beginnend met de K

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die stoffen ontstaan ook bij het barbequen

En ja je moet inderdaad het plastic verwijderen, maar er is nog iets wat je verwijderen moet;

Een ex-collega van mij heeft een keer een verse pizza (dus uit de koeling) in de oven gedaan toen hij moest sluiten (dan kun je eten op kosten van de baas). Hij haalde netjes het plastic eraf en stelde de temperatuur in. Hij komt vervolgens een kwartier later terug, vond het een beetje eigenaardig ruiken op de afdeling maar liep met de pizza naar boven. Hij sneed de pizza en merkte nog steeds niets. Pas toen hij een eerste hap nam proefde hij wat hij was vergeten...Er zat nog piepschuim onder en dat was helemaal in de pizza gesmolten... :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die stoffen ontstaan ook bij het barbequen

En ja je moet inderdaad het plastic verwijderen, maar er is nog iets wat je verwijderen moet;

Een ex-collega van mij heeft een keer een verse pizza (dus uit de koeling) in de oven gedaan toen hij moest sluiten (dan kun je eten op kosten van de baas). Hij haalde netjes het plastic eraf en stelde de temperatuur in. Hij komt vervolgens een kwartier later terug, vond het een beetje eigenaardig ruiken op de afdeling maar liep met de pizza naar boven. Hij sneed de pizza en merkte nog steeds niets. Pas toen hij een eerste hap nam proefde hij wat hij was vergeten...Er zat nog piepschuim onder en dat was helemaal in de pizza gesmolten... :+

mjammie :9~

Ik vraag me wel af hoe je zoiets vergeet ...

ik bedoel: je voelt dat toch als je de pizza in de oven schuift/legt

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

mjammie :9~

Ik vraag me wel af hoe je zoiets vergeet ...

ik bedoel: je voelt dat toch als je de pizza in de oven schuift/legt

Hij trok de pizza uit het plastic en legde deze direcht op de bakplaat. Hij had er verder niet meer aan gedacht (vanwege de haast) dat er nog een piepschuimlaag onder zat :P

En een andere collega (B) presteerde iets anders met een pizza. Toen na het eten een stuk van een pizza overbleef van een collega © wilde collega (B) dit stuk nog wel opeten. Echter was de pizza (die uit de diepvries kwam en is opgewarmd in de oven) koud en dus besloot collega (B) de pizza even op te warmen in de oven.

Het resultaat: 1 verbrande pizza, rookwolken, een alarm, een kapotte oven en een busje vol brandweermannen die op de stoep stond doordat het alarm te laat werd afgezet _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Na het lezen van deze anekdotes zou ik concluderen dat je collega's en pizza's en niet aan te raden combinatie zijn :P
dat soort geintjes kunnen benedenburen ook heel goed. Wat zou er gebeuren als je een pizza een uur lang in een oven stopt? Een hele mooie blauwe rook in je keuken/woonkamer/gang en brandlucht in de rest van de flat, ja top :P
Link naar bericht
Delen op andere sites

Een pizza uit de doos halen en op de plaat leggen, vervolgens hem niet in de oven stoppen, dat een kwartier later constateren, door een dom mokkel in de over laten doen die het op een verkeerd programma opwarmt, slappe pizza en MarsM dag erna aan de diarree..... dat is het wil je zeggen? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een pizza uit de doos halen en op de plaat leggen, vervolgens hem niet in de oven stoppen, dat een kwartier later constateren, door een dom mokkel in de over laten doen die het op een verkeerd programma opwarmt, slappe pizza en MarsM dag erna aan de diarree..... dat is het wil je zeggen? :P

Ik heb je al gezegd...Je mag het ook zelf doen, maar jij weet niet eens hoe die ovens werken :P Kun je ook aan dat domme mokkel vragen, want dat weten ze nog net wel :P

(BTW, Het IS een dom mokkel, want ze denkt dat boter van vet wordt gemaakt en dat SP en PvdA rechtse partijen zijn ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb je al gezegd...Je mag het ook zelf doen, maar jij weet niet eens hoe die ovens werken :P Kun je ook aan dat domme mokkel vragen, want dat weten ze nog net wel :P

(BTW, Het IS een dom mokkel, want ze denkt dat boter van vet wordt gemaakt en dat SP en PvdA rechtse partijen zijn ;))

*zucht* je weet het wel he... :|Y . Let it rest enzo, hoor dat iets te vaak

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik dacht echt dat ik het juist had, maar we maken allemaal fouten

En dat van de Nederlandse taal klopt tot ongeveer mensen die 5 jaar jonger zijn dan mij, daarna gaat het verschrikkelijk bergaf: rouw en rauw niet uit elkaar kunnen houden, onze jeugd heeft geen vat meer op het nederlandse vocabularium of de regels der gramatica...

Een schande is het |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik dacht echt dat ik het juist had, maar we maken allemaal fouten

En dat van de Nederlandse taal klopt tot ongeveer mensen die 5 jaar jonger zijn dan mij, daarna gaat het verschrikkelijk bergaf: rouw en rauw niet uit elkaar kunnen houden, onze jeugd heeft geen vat meer op het nederlandse vocabularium of de regels der gramatica...

Een schande is het |:(

GRAMMATICA.

Zegt er ??n wat....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik dacht echt dat ik het juist had, maar we maken allemaal fouten

En dat van de Nederlandse taal klopt tot ongeveer mensen die 5 jaar jonger zijn dan mij, daarna gaat het verschrikkelijk bergaf: rouw en rauw niet uit elkaar kunnen houden, onze jeugd heeft geen vat meer op het nederlandse vocabularium of de regels der gramatica...

Een schande is het |:(

ik

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...