Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Tijd om er eens een echt topic aan te wijden. Voor de mensen die het nog niet weten: ik ben schrijver. Auteur. Helemaal officieel met inmiddels twee boeken op mijn naam die door een reguliere uitgever zijn gepubliceerd (dus geen veredelde multi-copy zoals Free Musketeers). Deze uitgeverij zit in Antwerpen, dus ik ben ook nog eens internationaal.

Op dit moment ben ik bezig met het laatste deel van een trilogie over Arthur Hartman.

cadans.jpgdubbel_leven.jpg

Cadans is mijn debuut en kwam op 21 september 2008 uit in België en 4 oktober in Nederland. Ik had twee uiterst plezierige boekpresentaties in Antwerpen en Nijmegen en ben erg trots op het boek.

Cadans 19 februari 1977

Ik ben veertien. En ik vind jongens leuker dan meisjes.

Tot die conclusie komt Arthur Hartman op de dag dat hij zijn beste vriend kust. Een autoritaire vader' date=' een broer met losse handjes en de verstikkende atmosfeer van de provinciestad, maken het hem onmogelijk om voor zijn gevoelens uit te komen. In zijn poging om ze geheim te houden, kwetst hij zowel zichzelf als anderen...

Terwijl zijn leeftijdgenoten hun haar laten groeien en zich vermaken met drinken en feesten, kiest Arthur een totaal andere richting, in de hoop zijn leven weer op de rails te krijgen.

Een verhaal over opgroeien en vriendschap, liefde en verraad, over verandering... Kun je worden wie je wil of moet je je overgeven aan de grillen van het lot?

[/quote']

Dubbel Leven is het vervolg op Cadans en kwam op 21 maart 2010 uit in België en Nederland. Het was hard werken, maar het resultaat mag er zijn.

Dubbel Leven 25 september 1982

Ik leef nog steeds' date=' maar daar is alles wel mee gezegd. Elke keer als ik denk dat het wel meevalt, gebeurt er weer iets.[/i']

Met de gebeurtenissen uit het verleden nog vers in zijn geheugen probeert Arthur een voorzichtige balans te vinden tussen zijn levens als politieagent en als homo. Zijn ambitie maakt hem voorzichtig op het bureau: eerst promotie, dan uit de kast. Dat is het plan tenminste. Maar zoals hij op zijn veertiende verjaardag al merkte, niet alles gaat volgens plan. Tegen een achtergrond van crisis, kernwapens en aids leeft en leert Arthur. Mensen dichtbij laten durft hij niet meer, bang voor de pijn die dat veroorzaakt, maar hoe lang kan hij volhouden dat dit het leven is dat hij wil leiden?

Een verhaal over toenadering en afstand, over vriendschap en vijanden. Iedereen heeft liefde nodig, maar welke manier past het best bij Arthur Hartman?

Gelezen? Ik vind het leuk om te horen wat je ervan vond. Niet gelezen? Kijk op http://www.michameinderts.nl voor meer info (waaronder bestelinformatie).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...

Deel drie is af en ligt nu bij de proeflezers... dus eigenlijk "bijna" af. Maar intussen is wel Goesting verschenen, een verhalenbundel met erotische verhalen, waarvan er eentje van mijn hand is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, nou ja, eerst nog maar afwachten of de uitgever er net zo blij mee is en mijn "kindje" wil adopteren... ;) Maar inderdaad. Ben wel benieuwd wat men hier nou weer van vindt ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...

ooginoog.jpg

3 januari 1994

Pik ik de verkeerde jongens eruit, of ben ik inmiddels zo ver afgegleden dat het op mijn gezicht staat te lezen? Kevin probeerde het tenminste nog, toen, tot me doordringen. Misschien heeft de rest geen zin in een oester. Ach, wat. Ik heb ook geen zin in hen. Wat moet ik met een vriendje?

Na een reorganisatie bij de politie komt Arthur Hartman terecht op een bureau in Rotterdam Oost. Hij is inmiddels de dertig gepasseerd en heeft genoeg van de zoektocht naar de Ware. Vriendjes zijn alleen maar lastig, vertelt hij zichzelf en zijn vrienden telkens weer. Dan komt hij Ferry tegen, met de mooiste blauwe ogen die hij ooit gezien heeft. Helaas is Ferry hetero en Arthur probeert hem uit zijn hoofd te zetten. Dat blijkt echter lastiger dan gedacht. Arthur glijdt steeds verder af in de hopeloosheid en zelfs zijn beste vriend Fabian kan hem niet beschermen tegen de valkuilen op zijn pad.

Een verhaal over moed en angst, waarheid en tegen jezelf liegen. Kan Arthur op tijd zijn leven in eigen hand nemen, of sleurt het lot hem een doodlopende straat in?

Uitgeverij 't Verschil. ISBN: 978 94 9095 205 1.

Aanstaande vrijdag :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 years later...

Met het risico "je komt alleen om reclame te maken" naar mijn hoofd te krijgen: in augustus komt mijn nieuwe boek uit ;) Bij een Nederlandse uitgever deze keer, pepperbooks. Imprint van Kluitman, oa bekend van de Kameleon.

 

Ze willen het groot gaan aanpakken dus misschien kom ik tzt ook nog wel in het Schorummer gespot topic ;) Verder is er nog niet zo veel bekend want ik ben nog aan het steggelen over de titel en alles. Maar het verhaal is op een of twee redactierondes klaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Met het risico "je komt alleen om reclame te maken" naar mijn hoofd te krijgen: in augustus komt mijn nieuwe boek uit ;) Bij een Nederlandse uitgever deze keer, pepperbooks. Imprint van Kluitman, oa bekend van de Kameleon.

 

Ze willen het groot gaan aanpakken dus misschien kom ik tzt ook nog wel in het Schorummer gespot topic ;) Verder is er nog niet zo veel bekend want ik ben nog aan het steggelen over de titel en alles. Maar het verhaal is op een of twee redactierondes klaar.

Gaaf, gefeliciteerd! Fijn om hopelijk bij een bekende / grote uitgever waardering voor je werk te kunnen krijgen. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Hij is er.

 

Moet alleen even uitzoeken welke enveloppen ik moet hebben om te versturen (het boek is precies 3 cm dik, even zien of het brievenbuspost kan blijven) dus wacht nog even met bestellen :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...