Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Zit ik net half tv te kijken, komt er een "reclame" langs over "plasklachten bij mannen" en dat ze naar de huisarts moeten. En ineens denk ik: verrek, die man lijkt wel erg op Hans Beijer. Maar ik kon het niet goed zien.

Iemand die enig idee heeft? Volgens mij zie ik weer spoken, maar je weet nooit... hij heeft wel vaker pech ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zit ik net half tv te kijken, komt er een "reclame" langs over "plasklachten bij mannen" en dat ze naar de huisarts moeten. En ineens denk ik: verrek, die man lijkt wel erg op Hans Beijer. Maar ik kon het niet goed zien.

Iemand die enig idee heeft? Volgens mij zie ik weer spoken, maar je weet nooit... hij heeft wel vaker pech ;)

ik heb die reclame daarstraks ook gezien en het is inderdaad Hans Beijer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik persoonlijk vind hem niet veel veranderd, ik zag gelijk dat hij het was.

Ik kan me ook een reclame herinneren van een aantal jaar geleden waar hij ook in speelde. Daar zong hij in een visserskoor ofzo. Weet niet meer voor wat voor product die reclame was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik persoonlijk vind hem niet veel veranderd, ik zag gelijk dat hij het was.

Ik kan me ook een reclame herinneren van een aantal jaar geleden waar hij ook in speelde. Daar zong hij in een visserskoor ofzo. Weet niet meer voor wat voor product die reclame was.

Nee, daarom herkende ik hem ook. Hij had alleen wel een ouwe kop gekregen, en die reclame is vrij donker, dus ik denk, ik check het even. Heb hem ondertussen ook helemaal gezien en in het begin zie je het beter.

Die vissersreclame... is die niet van dat je een visvergunning moest hebben of zo? Zo'n vaag liedje dat dan door heel wat verschillende personen met hengels wordt gezongen... of bedoel je wat anders?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die vissersreclame... is die niet van dat je een visvergunning moest hebben of zo? Zo'n vaag liedje dat dan door heel wat verschillende personen met hengels wordt gezongen... of bedoel je wat anders?

Dat was een reclame voor het Prins Bernard-fonds of Koningin Juliana-fonds of iets dergelijks. Het was in ieder geval een reclame over fondsenwerving voor kleine verenigingen. In de betreffende reclame speelt Hans Beijer de "dirigent" van een Volendams visserskoor, dat verkleumd in de kou staat te zingen. Met hulp van het Juliana-fonds heeft het koor bodywarmers kunnen aanschaffen, waardoor zij ook in de winter in staat zijn in de open lucht op te treden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat was een reclame voor het Prins Bernard-fonds of Koningin Juliana-fonds of iets dergelijks. Het was in ieder geval een reclame over fondsenwerving voor kleine verenigingen. In de betreffende reclame speelt Hans Beijer de "dirigent" van een Volendams visserskoor, dat verkleumd in de kou staat te zingen. Met hulp van het Juliana-fonds heeft het koor bodywarmers kunnen aanschaffen, waardoor zij ook in de winter in staat zijn in de open lucht op te treden.

voor 1 keer heeft hij geen pech :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat was een reclame voor het Prins Bernard-fonds of Koningin Juliana-fonds of iets dergelijks. Het was in ieder geval een reclame over fondsenwerving voor kleine verenigingen. In de betreffende reclame speelt Hans Beijer de "dirigent" van een Volendams visserskoor, dat verkleumd in de kou staat te zingen. Met hulp van het Juliana-fonds heeft het koor bodywarmers kunnen aanschaffen, waardoor zij ook in de winter in staat zijn in de open lucht op te treden.

Noooooooooit van gehoord ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ziet hij er nog steeds uit als vroeger want ik heb die reclame nog niet gezien.

hij ziet er inderdaad veel ouder uit!! en hij draagt een bril, maar hij is zeer duidelijk te herkennen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hij ziet er inderdaad veel ouder uit!! en hij draagt een bril, maar hij is zeer duidelijk te herkennen

Die wenkbrauwen ;) Toen ik die zag, wist ik het meteen _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb die reclame nog niet gezien, maar ik herinner me nog wel half een oude reclame met Hans Beijer. Het was een reclame voor een soort kaas. Er werd gezegt dat het zeker geen Brie was. (Tenminste in het begin, later was Brie weggepiept).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb die reclame nog niet gezien, maar ik herinner me nog wel half een oude reclame met Hans Beijer. Het was een reclame voor een soort kaas. Er werd gezegt dat het zeker geen Brie was. (Tenminste in het begin, later was Brie weggepiept).

Ohja! Hele hoge Brie!

Maar het mocht geen Brie heten ;)

Rambol ofzo?? hmm...herinner me hem wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

En jawel, Hans Beijer heeft ook een tijdelijk optreden in Goede Tijden Slechte Tijden op z'n naam staan.

Hans verving enkele jaren geleden Wik Jongsma en speelde de rol van Govert Harmsen, die op dat moment conciërge op een school was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En jawel, Hans Beijer heeft ook een tijdelijk optreden in Goede Tijden Slechte Tijden op z'n naam staan.

Hans verving enkele jaren geleden Wik Jongsma en speelde de rol van Govert Harmsen, die op dat moment conciërge op een school was.

Was hij ook niet de oude eigenaar van café de Koning?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zag de reclame tussen de Champions League door gister. B100 ziet er inderdaad wat ouder uit nu 8-)

*lara* keepte trouwens een goede partij in de CL ;)

Je bedoelt vast en zeker (voor de 'Flandriens' in ons midden: zeker en vast ;)) LAMA...die ook wel eens keept in het Franse Nationale Elftal...

ALLEZ LES BLEUS!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit kan ik me ook herinneren nu je dit zo zegt Antonio. (En ja ik keek vroeger GTST :D nu niet meer)

Ik ook niet hoor :) maar toevallig herinnerde ik het me weer. Of hij ook de eigenaar van De Koning was kan ik me ook niet meer herinneren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...