Ga naar inhoud

Retroforum Youtube filmpjes


Aanbevolen berichten

Ik ben er niet aan toegekomen, echt te heet om echt wat te doen.

Ik ga kijken hoe ver ik vanavond kom, deel 2 gaat meer over de games en uiteraard gaan er nog vele filmpjes volgen. Morgen krijg ik weer een nieuwe MSX2 in de collectie, eentje met een 128K rom (de meeste hebben een 64K rom) met ingebouwde software. Hier zal ik ook een deel aan wijden. Ik denk dat er zo'n 3-4 delen over de MSX komen, daarna ga ik een andere homecomputer bespreken ;)

-edit: het gaat morgen worden en ik zal proberen de nieuwe review op de nieuwe MSX te maken-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Valt best mee. Je moet vooral goed voelen waar de "uitsparing" zit met daar onder het stukje elektronica wat de noot bedient. Dus zoals je er naast kunt zitten kun je er ook onder of boven zitten, automatisch druk je daarom wat harder zodat je er altijd wel "in valt". Het is misschien maar een halve milimeter "diep" maar je voelt het verschil wel.

Daar waar je de noten ziet staan bijvoorbeeld kun je drukken wat je wil, maar er gebeurt geen moer :P

Vroeger was ik gek van dit ding en wilde ik hem hebben, maar ik kreeg hem niet (was ook echt een duur ding). Dit exemplaat heb ik jaren geleden via martkplaats ofzo gekocht voor iets van 20 euro. Goeie prijs want meestal gaan ze voor 50-100 afhankelijk van de staat en accessoires.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...