randy_roes 15 oktober 2010 gestart Share 15 oktober 2010 gestart Op aanvraag, de tweede editie van de Sporters Foto IDC. Deze keer 7 verschillende sporten en alle sporters staan door elkaar. Sommigen zijn héél makkelijk, anderen zijn volgens mij op de rand van het onmogelijke, maar daar zit de uitdaging in natuurlijk Deze contest loopt 1 week, na het weekend komen de hints. Er zijn 25 punten te verdienen en ik wens jullie veel succes. O ja, deze keer geen 25 verschillende foto's, neen, 1 mooie collage Sporters-IDC-2-antwoorden.txt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 oktober 2010 gepost Share 15 oktober 2010 gepost Als ik een hint mag geven: ik herken er 4, dus dan weten jullie waar te zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 oktober 2010 gepost Auteur Share 15 oktober 2010 gepost Inderdaad: gewichtsheffers en langlaufers Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost Als ik een hint mag geven: ik herken er 4, dus dan weten jullie waar te zoeken Dan denk ik dat ik er 2 van die 4 weet Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost Stuur dan snel eens je antwoorden door! Pas na 3 inzendingen komt er een tussenstand! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 oktober 2010 gepost Share 17 oktober 2010 gepost Stuur dan snel eens je antwoorden door! Pas na 3 inzendingen komt er een tussenstand! U vraagt wij draaien Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 oktober 2010 gepost Auteur Share 17 oktober 2010 gepost En er kan een tussenstand worden geplaatst: 1- TMP 2- Hinse 3- Frey 4- RM ik ga de hints in 3 keer geven, vanavond de eerste reeks. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 oktober 2010 gepost Auteur Share 17 oktober 2010 gepost Eerste reeks hints: Er zijn 5 wielrenners, 5 voetballers en 5 F1 rijders. Daarnaast heb je nog 2 boksers, 3 basketballers, 2 darters en 3 snookerspelers. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 oktober 2010 gepost Auteur Share 19 oktober 2010 gepost De tweede reeks hints: In deze contest zitten vele nationaliteiten verstopt. Ik som even de landen op met het aantal sporters uit dit land - USA (6) - UK (4) - Nederland (4) - Duitsland (3) - België (2) - Finland (2) - Frankrijk (1) - Urugay (1) - Italië (1) - Portugal (1) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 oktober 2010 gepost Auteur Share 20 oktober 2010 gepost Nog 2 dagen te gaan. Alle sporters zijn al minstens 1 keer geraden. Ik zal nog een paar hints geven voor de écht moeilijke - Een acterende bokser - De zoon van de kanibaal - Eerst F1-rijder, later teameigenaar - Snooker met veel spin De tussenstand is ook nieuw 1- Frey 2- Hinse 3- TMP 4- RM Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 oktober 2010 gepost Auteur Share 22 oktober 2010 gepost De deadline is vanavond om 18.00!! De tussenstand is ondertussen ook weer aan een update toe: 1- TMP 1- Frey 3- Hinse 4- RM Het is close, iedereen kan nog winnen en met de hints is een extra inzending zeker mogelijk! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 oktober 2010 gepost Auteur Share 22 oktober 2010 gepost De antwoorden 1 - Jan Ulrich 2 - Christiano Ronaldo 3 - Evander Holyfield 4 - Keke Rosberg 5 - Ted Hankey 6 - Mario Cipollini 7 - Philipp Lahm 8 - Kobe Bryant 9 - Michael Schumacher 10 - Floyd Landis 11 - Stephen Hendry 12 - Kareem Abdul-Jabbar 13 - Vincent Kompany 14 - Jos Verstappen 15 - Jimmy White 16 - Axel Merckx 17 - Tommy Morrison 18 - Johan Cruyff 19 - Michael Jordan 20 - Alain Prost 21 - Co Stompé 22 - Luis Suarez 23 - Alex Higgins 24 - Niki Terpstra 25 - Kimi Raikkonen De uitslag: 1- TMP (25) 1- Frey (25) 3- Hinse (24) 4- RM (6) Proficiat TMP en Frey, in jullie pm-box ontvangen jullie de payoff Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 oktober 2010 gepost Auteur Share 23 oktober 2010 gepost De Play-off is ondertussen ook afgelopen. Frey zag het zoekwerk niet zitten en gaf forfait, TMP gaf wel 4 juiste antwoorden, hiermee is hij de winnaar van deze contest! Even voor de volledigheid: Dit was de playoff De antwoorden: 1- Matthew Stevens 2- Christian Albers 3- Daniel Van Buyten 4- Stuart O'Grady 5- Eric Bristow Gefeliciteerd TMP!!! Ik hoop dat de contest leuk was, ondankt de lage respons Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 oktober 2010 gepost Share 23 oktober 2010 gepost Mooi , ik heb niet zo heel veel tijd, maar ik zal proberen een vervolg hierop te maken . Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 oktober 2010 gepost Share 23 oktober 2010 gepost Gefeliciteerd TMP! Lastige playoff trouwens. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 oktober 2010 gepost Share 23 oktober 2010 gepost Proficiat TMP. Ik vond het al wonderbaarlijk dat ik die eerste 25 allemaal had, maar dat was me nooit gelukt zonder de hints. Kansloze missie voor mij daarna. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 oktober 2010 gepost Auteur Share 23 oktober 2010 gepost Gefeliciteerd TMP! Lastige playoff trouwens. Vond ik ook, ik was verrast dat TMP er zoveel had gevonden. Ik vond m'n origenele contest ook wel pittig, maar de top 3 van contest heeft me van het tegendeel getoond; zeker dat jullie op Keke Rosberg of Tommy Morrison zijn geraakt was voor mij een prettige verrassing. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 oktober 2010 gepost Share 23 oktober 2010 gepost Keke Rosberg was een kwestie van googlen op: f1 driver moustache, of iets in die geest. Dat was nog wel te doen. Die ander had ik niet. En die oorafgebetene had ik sowieso moeten hebben, maar ik ben er niet meer aan toe gekomen. Het is TMP sowieso gegund! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 oktober 2010 gepost Auteur Share 23 oktober 2010 gepost Ja, dat is inderdaad waar, eindelijk die derde award! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten