Melki 6 mei 2011 gestart Share 6 mei 2011 gestart Deze Foto-contest heeft als onderwerp: Jackie Chan films. Ik heb voor jullie 20 foto's uit willekeurige films van Jackie Chan geselecteerd. Per opgave wil ik de titel van de film. De Awards zijn nog in de maak. De contest eindigt 20 mei. VEEL SUCCES! Zip map >> Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 7 mei 2011 gepost Auteur Share 7 mei 2011 gepost Yes! De Awards staan klaar, de deadline is 20 mei.. SUCCES MENSEN! Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 8 mei 2011 gepost Auteur Share 8 mei 2011 gepost 1. Frey 2. ?? 3. ?? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 mei 2011 gepost Share 8 mei 2011 gepost Zowaar een eerste plaats. Ik ben geen Jackie Chan kijker, maar ik zal nog eens zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 8 mei 2011 gepost Auteur Share 8 mei 2011 gepost (aangepast) Zowaar een eerste plaats. Ik ben geen Jackie Chan kijker, maar ik zal nog eens zoeken. Als je goed kijkt, is het heel eenvoudig hoor! 8 mei 2011 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 9 mei 2011 gepost Share 9 mei 2011 gepost Ik zal hier ook aan deelnemen, verwacht deze week van mij een inzending. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 19 mei 2011 gepost Auteur Share 19 mei 2011 gepost Nog een paar uurtjes.. en dan is deze contest afgelopen! Probeer nog voor die paar uur iets te zoeken, jongens/meisjes! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 mei 2011 gepost Share 19 mei 2011 gepost Als je erg weinig inzendingen hebt, kunnen we de contest ook nog een week verlengen... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 mei 2011 gepost Share 20 mei 2011 gepost Ja, ik wil nog meedoen, kan dat nog? Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 20 mei 2011 gepost Auteur Share 20 mei 2011 gepost Ja, ik wil nog meedoen, kan dat nog? Speciaal voor jou mag dat Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 20 mei 2011 gepost Auteur Share 20 mei 2011 gepost (aangepast) De contest verleng ik tot 27 mei! Probeer nog snel mee te doen! De stand: 1. randy_roes 2. Frey 3. ??? 20 mei 2011 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 20 mei 2011 gepost Auteur Share 20 mei 2011 gepost (aangepast) Hinse en TMP doen mee met de strijd! En dan nu de stand.. 1. randy_roes - 16 punten 2. Hinse - 7 punten 3. Frey - 4 punten 3. TMP - 2 punten 20 mei 2011 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 20 mei 2011 gepost Auteur Share 20 mei 2011 gepost (aangepast) Hier zijn trouwens de awards Goud: Zilver: Brons: misschien een beetje lelijk, maar het is best moeilijk om te maken hoor! 20 mei 2011 aangepast door Melki Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 mei 2011 gepost Share 21 mei 2011 gepost Ik zal de awards nog aanpassen voor je Stuur me anders via PM de foto die je hebt gebruikt voor de award. (btw: is de contest nu afgelopen omdat je de scores hebt gegeven of loopt de contest nog een week door?) Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 21 mei 2011 gepost Auteur Share 21 mei 2011 gepost Ik zal de awards nog aanpassen voor je Stuur me anders via PM de foto die je hebt gebruikt voor de award. (btw: is de contest nu afgelopen omdat je de scores hebt gegeven of loopt de contest nog een week door?) Contest loopt nu tot 27 mei Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 28 mei 2011 gepost Auteur Share 28 mei 2011 gepost oops.. vergeten gister! in ieder geval.. Inzendingen die nu worden ingezonden, zijn niet meer geldig.. De winnaars: randy_roes met de gouden award Hinse met de zilveren award en Frey met de bronzen award Gefeliciteerd jongens! Randy_roes is nog bezig met awards editen, neem ik aan, dusse.. die krijgen jullie nog wel! Gefeliciteerd! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 mei 2011 gepost Share 28 mei 2011 gepost We geven maar 2 awards uit bij een contest: een gewone en een zwart/wit. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 mei 2011 gepost Share 28 mei 2011 gepost Wahoew, ik heb nog eens een contest gewonnen *O* Ik heb de awards reeds afgewerkt, zowel een gekleurde als een zwart-witte. Zal ze zsm uitdelen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 mei 2011 gepost Share 29 mei 2011 gepost Terechte uitslag lijkt me, Randy wist verreweg het meeste. Gelukkig ben ik niet meer ingehaald, want concurrentie lag op de loer. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 29 mei 2011 gepost Auteur Share 29 mei 2011 gepost We geven maar 2 awards uit bij een contest: een gewone en een zwart/wit. oh.. sorry 't Spijt me Frey! :$ Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 29 mei 2011 gepost Auteur Share 29 mei 2011 gepost Wahoew, ik heb nog eens een contest gewonnen *O* Ik heb de awards reeds afgewerkt, zowel een gekleurde als een zwart-witte. Zal ze zsm uitdelen. Wat betekent zsm eigenlijk? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 mei 2011 gepost Share 29 mei 2011 gepost Wat betekent zsm eigenlijk? http://goo.gl/QZCnZ Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 juni 2011 gepost Share 8 juni 2011 gepost De awards zijn uitgedeeld, dus deze contest mag in het archief en dicht. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten