Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de huilende professor


Aanbevolen berichten

Je hebt gelijk ze hadden dat niet moeten zeggen wat het klopt op zich gewoon niet met de andere series omdat ie daar wel huilt. Maar stel dat ze zich na de Professor zich er wel aan hadden gehouden door Bassie niet te laten huilen zou dat niet leuk zijn omdat *zie mijn vorige post*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Je hebt gelijk ze hadden dat niet moeten zeggen wat het klopt op zich gewoon niet met de andere series omdat ie daar wel huilt. Maar stel dat ze zich na de Professor zich er wel aan hadden gehouden door Bassie niet te laten huilen zou dat niet leuk zijn omdat *zie mijn vorige post*

Dat is waar. Sorry, begreep je even verkeerd ;) Dan had je inderdaad helemaal geen emotie meer gehad, want Adriaan was niet zo snel in tranen uitgebarsten als Robin weg was ;) Volgens mij vond hij die robot maar irritant en is ie daarom gedumpt bij Danny :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja in de Kroon zegt ie ook niet tegen die agent: Maar men vriend zit nog in de auto! :P

Sorry voor het offtopic. Nu maar weer over de Professor ;) *Bijna toe aan deel 2 ;) *

Link naar bericht
Delen op andere sites
*Bijna toe aan deel 2 ;) *

*bas* Dus wat zingen we dan? :7

Effe over de serie, ik vind hem aan de ene kant toch wel leuk met de droomwerelden, zo slecht vond ik hem ook weer niet. Vroeger vond ik hem niet echt leuk, maar nu wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het gepraat van swiety lijkt heel erg op de stem van robin uit het hoorspel schattenjacht

Viel me inderdaad ook al op. Zal dezelfde stem zijn, zoveel jaar zit er natuurlijk ook niet tussen de opnamen van de serie en het hoorspel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik merkte bij deze serie iets, ik weet niet of het ook op tv zo is, maar als je goed luistert hoor je vlak voor dat Adriaan bijvoorbeeld zegt: HIER VOLGT NIEUWE OPDRACHT, heel zacht 'hier volgt nieuwe opdracht', dit is maar een voorbeeld, want het zit er wel meer. Iemand die het snapt en/of ook gezien heeft?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik merkte bij deze serie iets, ik weet niet of het ook op tv zo is, maar als je goed luistert hoor je vlak voor dat Adriaan bijvoorbeeld zegt: HIER VOLGT NIEUWE OPDRACHT, heel zacht 'hier volgt nieuwe opdracht', dit is maar een voorbeeld, want het zit er wel meer. Iemand die het snapt en/of ook gezien heeft?

Klopt helemaal! Je kunt het ook goed horen als Joris met het groene leger verstopt zit tussen de rotsen, als B&A naar het gebouwtje lopen waar de walkie talkie hangt. Joris roept dan op een gegeven moment luid: "Kapitein". Dit hoor je ook eerst heel zachtjes en daarna luid.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...