Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de huilende professor


Aanbevolen berichten

Ik hoor net een fragment uit de Huilende Professor. :?

Dat fragment dat B&A op het strand liggen en dat Robin hen wekt.

Ik hoor daar wel een heel slechte Robin, hij klinkt als een allochtoon, vind ik. :{

*robin* Bassie, Adri-aan. Wak-ker wor-den! Geváár! BLIEP! BLIEP!

:r

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik hoor net een fragment uit de Huilende Professor. :?

Dat fragment dat B&A op het strand liggen en dat Robin hen wekt.

Ik hoor daar wel een heel slechte Robin, hij klinkt als een allochtoon, vind ik. :{

*robin* Bassie, Adri-aan. Wak-ker wor-den! Geváár! BLIEP! BLIEP!

:r

de stem van robin is in de professor gewoon raar, maar wat je op tv ziet is een nabewerking en daar hebben ze de stem van robin aangepast. :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

de stem van robin is in de professor gewoon raar, maar wat je op tv ziet is een nabewerking en daar hebben ze de stem van robin aangepast. :N

Ja, in de nabewerking is het gewoon Ina van Toor, die Robin ook vertolkt in de Verdwenen Kroon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vraag me toch wel iets af, wat voor ongeluk heeft *professor* ooit eens gehad?

In de reeks wordt gezegd dat hij een ongeluk heeft gehad en dan verwenen is.

Maar ook zegt hij zelf dat hij niet kan lachen, en dus mag niemand meer lachen.

Dus vraag ik mij af, zou het een met het ander te maken hebben?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vraag me toch wel iets af, wat voor ongeluk heeft *professor* ooit eens gehad?

In de reeks wordt gezegd dat hij een ongeluk heeft gehad en dan verwenen is.

Maar ook zegt hij zelf dat hij niet kan lachen, en dus mag niemand meer lachen.

Dus vraag ik mij af, zou het een met het ander te maken hebben?

Yeah, hij heeft een ongeluk gehad in zijn lab en daardoor werd hij chagrijnig. Ik zou niet weten wat voor soort ongeluk dat zou kunnen zijn... misschien een gas dat de receptoren voor endorphine blokkeerde? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Yeah, hij heeft een ongeluk gehad in zijn lab en daardoor werd hij chagrijnig. Ik zou niet weten wat voor soort ongeluk dat zou kunnen zijn... misschien een gas dat de receptoren voor endorphine blokkeerde? ;)

dat is in ieder geval de meest logische verklaring :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoewa!!! De huilende prof is wel de mooiste *bas* & *adriaan* serie die ik gezien heb, maarja is dan ook wel de enige die ik gezien heb.

Sodemieters, had ik gedacht dat ik het enige grote kind ben die *bas* & *adriaan* fan is??? En guess wat? Een heel forum met zulke gasten!! Dag jonges :W

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoewa!!! De huilende prof is wel de mooiste *bas* & *adriaan* serie die ik gezien heb, maarja is dan ook wel de enige die ik gezien heb.

Sodemieters, had ik gedacht dat ik het enige grote kind ben die *bas* & *adriaan* fan is??? En guess wat? Een heel forum met zulke gasten!! Dag jonges :W

Je bent B&A fan maar je hebt alleen de Huilende prof serie gezien? Beetje vreemd

Ik raad je aan die andere series ook eens te bekijken. Je zal je ogen uitkijken :P;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je bent B&A fan maar je hebt alleen de Huilende prof serie gezien? Beetje vreemd

Ik raad je aan die andere series ook eens te bekijken. Je zal je ogen uitkijken

Eh... oja, kompleet, ben ik vergeten te zeggen.

Ik zag wel fragmentjes onder het zappen...

Maar altijd gedacht dat het suffe kleuterprogramma's zijn.

Nou ontdekte ik dus diep onder een kast videobanden van de huilende prof (Heeft m'n oma in een ver verleden* bij de slagerij gehaald)

Die heb ik dus gekeken... WoW!! Daar zit een verhaal in!!

En nog best grappig ook --> die geheim agent act bijvoorbeeld. _O_

* De vorige eeuw waarschijnlijk

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je bent B&A fan maar je hebt alleen de Huilende prof serie gezien? Beetje vreemd

Ik raad je aan die andere series ook eens te bekijken. Je zal je ogen uitkijken

Eh... oja, kompleet, ben ik vergeten te zeggen.

Ik zag wel fragmentjes onder het zappen...

Maar altijd gedacht dat het suffe kleuterprogramma's zijn.

Nou ontdekte ik dus diep onder een kast videobanden van de huilende prof (Heeft m'n oma in een ver verleden* bij de slagerij gehaald)

Die heb ik dus gekeken... WoW!! Daar zit een verhaal in!!

En nog best grappig ook --> die geheim agent act bijvoorbeeld. _O_

* De vorige eeuw waarschijnlijk

Als je vindt dat er in de Huilende Professor verhaal zit, moet je eens kijken naar de Kroon of de Schatkaart. Daar zit pas verhaal in.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja en zeker omdat alle andere series beter zijn dan de Huildende Professor (naar mijn mening)

Nee, de *plaag* is minder goed dan de Huilende Professor :P;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou deze serie oorspronkelijk op video zijn opgenomen? Want de beeldkwaliteit is slechter dan de oudere series. En bij die oudere series weet ik bijna zeker dat ze op film zijn opgenomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zou deze serie oorspronkelijk op video zijn opgenomen? Want de beeldkwaliteit is slechter dan de oudere series. En bij die oudere series weet ik bijna zeker dat ze op film zijn opgenomen.

Jip, deze serie is opgenomen op video. De regiseur ... ( naam ontglipt me ) wou dat gebruiken, aangezien het "state-of-the-art" was. Maar door moeilijkheden met knippen en monteren, heeft Aad beslist om terug te gaan naar de gewone film

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jip, deze serie is opgenomen op video. De regiseur ... ( naam ontglipt me ) wou dat gebruiken, aangezien het "state-of-the-art" was. Maar door moeilijkheden met knippen en monteren, heeft Aad beslist om terug te gaan naar de gewone film

Guus Verstraete. Lullig eigenlijk, Adriaan had de vorige serie zelf geregisseerd. Vonden ze hem niet goed, of heeft hij zelf besloten dat het te druk was?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Guus Verstraete. Lullig eigenlijk, Adriaan had de vorige serie zelf geregisseerd. Vonden ze hem niet goed, of heeft hij zelf besloten dat het te druk was?

Ik gok op te druk, want hij doet hier ( als Adriaan ) veel meer dan in de vorige reeks : hij heeft speciaal voor een droomwereld duiklessen gevolgd ( die droomwereld zit er wel niet in ), hij heeft veel meer actie-scènes. En was het dan niet dat ze nog met circus Bassie en Adriaan rondtoerden? Dus waarschijnlijk nam dat ook veel tijd in beslag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb pas mijn eerste dvd bij wehkamp.nl gehaald en veel exxxxtras!

ook de droom van Robinson Crusoe is toppie. jammer dat die eruit is gehaald. en het beeld is super ^O^ .

Het is inderdaad de dvd met de meeste extra's, maar ik moet je wel ongelijk geven.

Ik ben blij dat die droomwerelden er niet in zitten, anders krijg je zoiets als in De Sleutel : om de 5 min een liedje of een droomwereld waardoor het verhaal enorm gebroken wordt.

Verder vind ik het wel spijtig dat "Ook een clown" niet in de reeks zit, ik vind dat echt een zeer mooi liedje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb nu ook de Professor besteld maar dan op Bassie's postorder bedrijf. €9,00 euro per DVD lekker goedkoop dus. :D:D

maar dat duurt wel langer dan bij bijv. bol.com, want je moet dan eerst de bestellijst opsturen, dan betalen en daarna versturen ze pas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb nu ook de Professor besteld maar dan op Bassie's postorder bedrijf. €9,00 euro per DVD lekker goedkoop dus. :D:D

Je zou 6 cent bespaar hebben als je bij Bol.com had besteld. Daar kost de dvd € 13,94 (incl. verzendkosten) en bij Bassie € 14,00 :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zouden die dromen ooit wel eens op TV zijn uitgezonden of waren ze al meteen verwijderd? Ook ik had 'Ook een clown' wel in de serie willen zien. Ok je kuntdie verwijderde dingen ze op de DVD zien als verwijderde scène, maar zie je dan ook waar ze oorspronkelijk hebben gezeten?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zouden die dromen ooit wel eens op TV zijn uitgezonden of waren ze al meteen verwijderd? Ook ik had 'Ook een clown' wel in de serie willen zien. Ok je kuntdie verwijderde dingen ze op de DVD zien als verwijderde scène, maar zie je dan ook waar ze oorspronkelijk hebben gezeten?

Geen idee, de scene's zijn wel allemaal afgemonteerd dus het zou kunnen

Alleen de scene met de minister president zat vroeger in de serie, alhoewel ik die heel slecht uitgevoerd vind

Link naar bericht
Delen op andere sites
zal ik hypnose-gas op heidbuurt doen zodat hij naar hier komt? *professor* *joris* *kapitein*

Kappen ff met die nutteloze posts weer. Als je je berichtenaantal wil opkrikken doe dat dan met nuttige posts!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ah dus tussen het stuk waar ze naar binnen gaan en naar buiten komen zat een stukje met de Minister-President. Was dat ook een acteur?

Ja in de scene zie je iemand die van achteren heel erg op de toenmalige Minister-President van Acht leek. Daaronder hebben ze weer een stem gemonteerd van iemand die zijn stem goed kon immiteren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou het niet weten. Heidbuurt heeft wel antwoord op deze vragen denk ik

Ik ook ;)

Op de Penta videobanden waren de op de dvd weggeknipte scènes nog niet weggehaald. Dus ook "Ook een Clown" staat daar gewoon op. Ik vond het eerst al zo raar dat dit Verwijderde scènes waren, aangezien ik al die scènes gewoon kon herinneren. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ook ;)

Op de Penta videobanden waren de op de dvd weggeknipte scènes nog niet weggehaald. Dus ook "Ook een Clown" staat daar gewoon op. Ik vond het eerst al zo raar dat dit Verwijderde scènes waren, aangezien ik al die scènes gewoon kon herinneren. :)

Dan ga ik zeer blij zijn, ik krijg die binnenkort binnen ( heb die gekocht via eBay )

Hieperdepiep *bas*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ook ;)

Op de Penta videobanden waren de op de dvd weggeknipte scènes nog niet weggehaald. Dus ook "Ook een Clown" staat daar gewoon op. Ik vond het eerst al zo raar dat dit Verwijderde scènes waren, aangezien ik al die scènes gewoon kon herinneren. :)

Real?

Vaag dat Adriaan dan bijvoorbeeld zegt de droomwereld over duiken de spanning uit de aflevering haalde en er daarom is uitgehaald. Dan haalde hij de spanning er in eerste instantie toch al uit, dus toch ook voor de kijkers van de oude Penta videobanden. Beetje vaag. maar wel leuke voor de mensen die de penta banden niet bezitten. Voor mij was het volledig nieuw materiaal *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die penta video`s hebebn wij ook, maar ook de plaaggeest deel 1 en 3. Deel 1 is een beetje oud en heeft een paar breuken, maar deel 3 is bijna perfect. Ik dacht trouwens bij het kijken naar de *professor* dat die banden zo slecht waren. Toen ik de dvd kocht, en de schitterende foto`s zag, dacht ik: dit beeld is perfect, maar ja...toen ik hem keek was het precies het zelfde materiaal, alleen een beetje scherper. Dat is ook bij alle dvd`s zo (naar mijn indruk behalve bij De sleutel) dat het schitterende foto`s zijn, maar het beeldmateriaal hetzelfde als vroeger is. Misschien een beetje off-topic maar zijn ze eigenlijk wel remastered?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die penta video`s hebebn wij ook, maar ook de plaaggeest deel 1 en 3. Deel 1 is een beetje oud en heeft een paar breuken, maar deel 3 is bijna perfect. Ik dacht trouwens bij het kijken naar de *professor* dat die banden zo slecht waren. Toen ik de dvd kocht, en de schitterende foto`s zag, dacht ik: dit beeld is perfect, maar ja...toen ik hem keek was het precies het zelfde materiaal, alleen een beetje scherper. Dat is ook bij alle dvd`s zo (naar mijn indruk behalve bij De sleutel) dat het schitterende foto`s zijn, maar het beeldmateriaal hetzelfde als vroeger is. Misschien een beetje off-topic maar zijn ze eigenlijk wel remastered?

De schatkaart is wel geremastered. De beeldkwaliteit is veel beter dan op TV.

Bij De Plaaggeest zie ik zeer weinig verschil met TV....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De schatkaart is wel geremastered. De beeldkwaliteit is veel beter dan op TV.

Bij De Plaaggeest zie ik zeer weinig verschil met TV....

Ja, dat vind ik ook. Mooie foto`s op de hoes en het beeld is niet beter. Maar misschien is het logisch bij *professor* omdat die door Guus Verstraete geregisseerd werd en hij wou video, en dat is niet te verbeteren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...