Patrick1977 13 uur geleden gepost 13 uur geleden gepost Beste allemaal. Gisteren is de 3,5 inch interne drive van mijn NEBO combinatie gesneuvelt . Nu had deze vanaf dat ik NEBO had al regelmatig kuren . Dan wel werken dan niet . Heb em nu vervangen voor de Sony MPF920 en hij draait gelukkig weer . Maar de oude Mitsumi had een grootere uitsparing waardoor ik nu een spleet heb van bijna 1 cm . Is er misschien iemand die nog een mooie bovenkap tegen betaling uiteraard over heeft zodat ik deze kan aanpassen aan het Pc drive formaat ? Reactie's graag met prijs en foto naar ppjkessels@gmail,com Alvast bedankt voor de moeite Quote
blanka 44 minuten geleden gepost 44 minuten geleden gepost Op 3-10-2026 om 12:17, cancom zei: Ik heb dus een alternatief maar bij gebrek aan dergelijke --ook kostelijke-- hardware is dat SD-ding geen overbodige luxe, uiteindelijk zelfs de enige overblijvende optie. Dat ondanks zaken als een NeBo-kloon, zie toch maar eens drives te vinden (of zie ik dat te zwart in). Een ALPS 3,5" en doosje grijze DD disks van 3M zijn voor weinig te vinden, en uitermate bedrijfszeker, ook na 40 jaar. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.