Ga naar inhoud

[EERST LEZEN!!!] Met z'n allen naar Bassie in het Circus!


[EERST TOPIC LEZEN!] Wanneer wil jij gaan?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. [EERST TOPIC LEZEN!] Wanneer wil jij gaan?

    • Zaterdag 15 mei, Apeldoorn
      7
    • Zondag 16 mei, Apeldoorn
      0
    • Woensdag 19 mei, Assen
      0
    • Zaterdag 22 mei, Assen
      1
    • Zondag 23 mei, Assen
      0
    • Zaterdag 29 mei, Leeuwarden
      1
    • Ik ga wel mee, maar in juni
      11


Aanbevolen berichten

[..]

Yep, 4 maal reserveren voor 'Parket' dan maar?

Enneh hoe laat spreken we af op station Apeldoorn en hoe herkennen we mekaar?

Mijn foto staat wel in het fotoalbum.

[..]

Ik zal straks proberen een foto te maken en te posten, dan kunnen jullie in ieder geval mij herkennen. Wat dacht je van de stationsrestauratie? De voorstelling begint om 3 uur, dus zullen we tussen 1 en 1:15 afspreken, afhankelijk van wanneer wiens trein aankomt?

Prima. Ik hoop wel dat er maar één stationsrestauratie is (en dat we dus niet aan verschillende kanten van het station zitten te wachten).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

En ik heb ze gereserveerd!

4 stuks Parket, je zit niet aan n bepaalde plek vast dus we zitten gewoon naast mekaar. Een half uurtje voor aanvang kaartjes halen (15u00 is de aanvang dus 14u30 kaartjes halen)

Tot zaterdag :W

BTW dit ben ik: (foto wsch wel vrij snel van server af, tis niet mijn site maar ik ben het wel, ik ben diegene helemaal rechts op de grond)

040508n042.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook de trein van 13:05 ;) Als je me in Amersfoort ziet lopen, moet je maar even een gil geven.

Nou Cold45 nog (die ging toch ook mee?)

Enne, Bas is twee uur van te voren aanwezig, dus we kunnen ook eerder dan 1430 gaan en hem dan nog even spreken in plaats van na afloop.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb ook de trein van 13:05 ;) Als je me in Amersfoort ziet lopen, moet je maar even een gil geven.

Nou Cold45 nog (die ging toch ook mee?)

Enne, Bas is twee uur van te voren aanwezig, dus we kunnen ook eerder dan 1430 gaan en hem dan nog even spreken in plaats van na afloop.

Dan zit ik al in die trein :) Wellicht komen we mekaar in de coupé al tegen.

Dus als we vanaf 13u15 rechtstreeks naar t circus gaan, kunnen we evt nog langs Bas?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan zit ik al in die trein :) Wellicht komen we mekaar in de coupé al tegen.

Dus als we vanaf 13u15 rechtstreeks naar t circus gaan, kunnen we evt nog langs Bas?

Dat meende ik uit zijn mail op te maken, ja. Maar zullen we wat zaterdag nog even overleggen? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat meende ik uit zijn mail op te maken, ja. Maar zullen we wat zaterdag nog even overleggen? ;)

Yep.

We zien het wel, als t niet kan gaan we eerst ff wat zuipuhmmm drinken..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb ook de trein van 13:05 ;) Als je me in Amersfoort ziet lopen, moet je maar even een gil geven.

Nou Cold45 nog (die ging toch ook mee?)

Enne, Bas is twee uur van te voren aanwezig, dus we kunnen ook eerder dan 1430 gaan en hem dan nog even spreken in plaats van na afloop.

ja Cold45 gaat ook mee :)

Cold45 komt alleen niet met de tjoek tjoek, maar met zn mountain bike :) k heb op de een of andere manier n hekel aan de bus.... Maar ik ben indd wel voor om iets eerder af te spreken als Wonderer de hint van Bas goed heeft begrepen ;) Jammer dat ie nix meer van zich laat horen... *hint voor Aad of Martijn, die hier toch niet lezen*

Ik denk dat ik met mn rugtas met boxjes (aangesloten op discman) kom en dan ff een leuk B&A cdtje maak, dan herkennen jullie me wel :P Of je dan nog bij me in de buurt wil lopen is een ander verhaal O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja Cold45 gaat ook mee :)

Cold45 komt alleen niet met de tjoek tjoek, maar met zn mountain bike :) k heb op de een of andere manier n hekel aan de bus.... Maar ik ben indd wel voor om iets eerder af te spreken als Wonderer de hint van Bas goed heeft begrepen ;) Jammer dat ie nix meer van zich laat horen... *hint voor Aad of Martijn, die hier toch niet lezen*

Ik denk dat ik met mn rugtas met boxjes (aangesloten op discman) kom en dan ff een leuk B&A cdtje maak, dan herkennen jullie me wel :P Of je dan nog bij me in de buurt wil lopen is een ander verhaal O-)

Bikkel! ^O^ En natuurlijk willen we bij jou lopen. Ik neem mijn MD speler mee met de hoorspelen en de liedjes, misschien voor na de voorstelling in het café >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

We zien elkaar dus rond 13.15 op het station bij de uitgang naar het circus? Als het goed is, is het circus namelijk gewoon direct achter het station. (Als mijn informaties kloppen :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm zullen we gewoon bij de ingang van de stationsrestauratie staan? Anders staan we allemaal ergens anders :)

Tot vanmiddag, ik ga dr nu al vandoor, moet eerst nog even langs iemand in Amsterdam..

Link naar bericht
Delen op andere sites

ok, kan anders ff iemand die mee gaat mij ff toevoegen op msn (cold_world@hotmail.com), dan geef k even mn mobiele tel nr door :)

voor het geval ik die restauratie niet vind of dat echt alle stoplichten op rood staan en ik n lekke band krijg, je kent ut wel :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmm zullen we gewoon bij de ingang van de stationsrestauratie staan? Anders staan we allemaal ergens anders :)

Tot vanmiddag, ik ga dr nu al vandoor, moet eerst nog even langs iemand in Amsterdam..

Prima. Ik zal als ik er ben bij de ingang van de restauratie gaan staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

DSCF0044.JPG

We hebben voor de show gesproken met Evert, Marco en Bas gesproken. Vooral met Evert, want Bas moest op een gegeven moment zijn 'vermoming' aan doen.

Het was een prachtige show. Met geweldige artiesten en Bassie.

DSCF0057.JPG

Bassie zong een aantal liedjes, waaronder abracadabra. Maar ook liet hij zijn uitvinding en een geweldig goochelshow zien.

DSCF0060.JPG

In de pauze tekende Bassie posters en verkocht Evert Bassie en Adriaan artikelen (auto met caravan, Bassie pop en het tassie van Bassie).

Na de pauze ging deze prachtige show verder en op het einde werden de artiesten en Bassie bedankt.

Toen hebben we, terwijl Bassie zich aan het afsminken was, nog even met Bassie gesproken. We hebben het onder andere over de pruiken van Bassie gehad. En er kwam ook het antwoord op de vraag of de Japie pruik een afgeknipt Bassie pruik was. De pruik van Japie is geen oude Bassie pruik.

Later volgt er meer. (Ook van de anderen die vandaag geweest zijn).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, en niet alleen door mij.

inderdaad :)

Zijn Wonderer en Dr. Ommels alweer thuis? Of was k toch eerder? (hehe NS spoort niet he :P)...

Anyways, t was in een woord euhm BRUUT!!!!! _O_^O^_O_

Jammer dat k alweer thuis ben ;) En k heb nu nog niet eens tijd om n verslagje te typen, dat had Wer-Al_Zwowe al gedaan, maar maybe doe k het nog wel... Vannacht ofzo... Foto's komen dan ook... Al zijn de fotos van tijdens de voorstelling van mij mislukt ... (bewoog ik niet, dan bewogen de artiesten, bewogen de artiesten niet, dan bewoog ik, of die oma voor me :P) Naja die van Wonderer zijn wel gelukt denk ik, met dr sportfunctie :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...