Ga naar inhoud

[EERST LEZEN!!!] Met z'n allen naar Bassie in het Circus!


[EERST TOPIC LEZEN!] Wanneer wil jij gaan?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. [EERST TOPIC LEZEN!] Wanneer wil jij gaan?

    • Zaterdag 15 mei, Apeldoorn
      7
    • Zondag 16 mei, Apeldoorn
      0
    • Woensdag 19 mei, Assen
      0
    • Zaterdag 22 mei, Assen
      1
    • Zondag 23 mei, Assen
      0
    • Zaterdag 29 mei, Leeuwarden
      1
    • Ik ga wel mee, maar in juni
      11


Aanbevolen berichten

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

OK, dus in juni gaan we met korting en afspraak met Bassie.

En dan dus een groepje dat alvast gaat 'verkennen' op 15 mei :)

De prijzen van het circus liggen, naar gelang de plaats, tussen de 10 en 22 euro, wie CJP-kaart heeft, krijgt enkele euro's korting. Voorstellingen om 15u00 (handigst) en 19u30.

Wie gaan er 15 mei naar Circus Althoff? Of er kaartjes zijn weet ik niet, maar als we dan een groepje hebben gaan we bellen en als er niks is hebben we pech en als er wel is gaan we gewoon :)

Ikke wil dus wel gaan :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
OK, dus in juni gaan we met korting en afspraak met Bassie.

En dan dus een groepje dat alvast gaat 'verkennen' op 15 mei :)

De prijzen van het circus liggen, naar gelang de plaats, tussen de 10 en 22 euro, wie CJP-kaart heeft, krijgt enkele euro's korting. Voorstellingen om 15u00 (handigst) en 19u30.

Wie gaan er 15 mei naar Circus Althoff? Of er kaartjes zijn weet ik niet, maar als we dan een groepje hebben gaan we bellen en als er niks is hebben we pech en als er wel is gaan we gewoon :)

Ikke wil dus wel gaan :)

Bassie had het bij een opkomst van rond de 100 man over ongeveer 4-5 euro per kaartje (da's dus de korting ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het lijkt me practisch (en leuk) om Bas in ieder geval te laten weten dat we komen, en dat de rest in Juni nog eens kijkt omdat de plaatsen niet handig zijn. Als niemand er problemen mee heeft, wil ik dat wel doen (als woordvoerder etc ;))

Je kunt bellen om te reserveren, ik heb kennissen in Apeldoorn die misschien de kaartjes voor ons kunnen ophalen.

kunt bij onze kassa's terecht voor het kopen van toegangskaartjes en voor informatie. Onze kassa’s zijn op speeldagen geopend van 11.00 tot 13.00, 14.00 tot 17.00 en van 18.15 tot 19.30 uur.

Voor reserveringen en informatie kunt u ook de reserveringslijn bellen: 06-27 333 180. Deze lijn is dagelijks geopend van 11.00 tot 20.00 uur..

Reserveren is niet noodzakelijk, maar is wel aan te bevelen. Het geeft u de zekerheid dat u niet voor niets komt. Als u reserveert moet u er op letten dat u hoogstens een uur voor aanvang van de show uw kaartjes heeft opgehaald.

Voor informatie omtrent de tournee kunt u ons ook mailen. Reserveren via e-mail is niet mogelijk.

Dus, zeg het maar. Enne, wie gaat er nou mee de 15e?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijkt me practisch (en leuk) om Bas in ieder geval te laten weten dat we komen, en dat de rest in Juni nog eens kijkt omdat de plaatsen niet handig zijn. Als niemand er problemen mee heeft, wil ik dat wel doen (als woordvoerder etc ;))

Lijkt mij een goed idee... Btw als hij van 100 man uit gaat, zal het wel tegenvallen ;)

Je kunt bellen om te reserveren, ik heb kennissen in Apeldoorn die misschien de kaartjes voor ons kunnen ophalen.

Hmmz we kunnen die toch ook gewoon zelf ophalen? Uur voor aanvang :) Als we er anderhalf uur eerder zijn, op het station dus, ff kaartjes ophalen, ff wat drinken ofzo en dan naar de voorstelling?

Dus, zeg het maar. Enne, wie gaat er nou mee de 15e?

zoals ik al aangaf, ik :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga ook de 15e.

Maar waar zullen we gaan zitten? Want er zijn verschillende prijzen voor verschillende plaatsen.

prijze4.JPG

Volwassenen

Rang 10,- euro

Parket 14,- euro

Stalles 18,- euro

Loge 22,- euro

Kinderen t/m 11 jaar & CJP & 65+

Rang 7,- euro

Parket 9,- euro

Stalles 13,- euro

Loge 17,- euro

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ben voor parket :)

hmmz.. waarom heb k begin dit schooljaar het boekje om cjbpas aan te vragen weggeknikkert?

*baron* Stommeling, uilskuiken, frikandel!

*harry* foutje, moet kunnen baas

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga ook de 15e.

Maar waar zullen we gaan zitten? Want er zijn verschillende prijzen voor verschillende plaatsen.

Mij is het om het even, ben ik goed in knopen doorhakken he?

Misschien zijn die 14-euro plekken t handigst? Zie je veel, en voor n redelijke prijs.

En dan nog iets: 15u00 begint het spektakel.

Maar als ik het goed begreep moet je dus minstens n uur tevoor je gereserveerde kaarten al af komen halen? Of binnen n uur van tevoren? Afhankelijk daarvan, waar komen we hoelaat samen? Komt iedereen per trein langs Amersfoort? Of is Apeldoorn t beste?

En: wanneer bestellen we de kaarten? T Beste is om ze tegelijk te bestellen, zit je waarschijnlijk bijeen, das gezellig :)

Enneh, Aad, als je dit leest, laat Bas t even weten :);)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mij is het om het even, ben ik goed in knopen doorhakken he?

Misschien zijn die 14-euro plekken t handigst? Zie je veel, en voor n redelijke prijs.

Dat vind ik dus ook :)

En dan nog iets: 15u00 begint het spektakel.

Maar als ik het goed begreep moet je dus minstens n uur tevoor je gereserveerde kaarten al af komen halen? Of binnen n uur van tevoren?

Minstens.. Anders heeft het weinig zin... Dat doen ze zodat ze die kaartjes nog kunnen verkopen als je ze niet hebt opgehaald, netzoals ze in de bios doen.

Afhankelijk daarvan, waar komen we hoelaat samen? Komt iedereen per trein langs Amersfoort? Of is Apeldoorn t beste?

Ik kom gewoon naar Apeldoorn, met de bus vanuit Epe.. Of ik moet een vriend meekrijgen en dan ga k fietsen, maar denk niet dat dat lukt, enige RL vriend die B&A cool vind moet 15 mei werken...

En: wanneer bestellen we de kaarten? T Beste is om ze tegelijk te bestellen, zit je waarschijnlijk bijeen, das gezellig :)

Het is alweer n tijdje geleden dat ik in een circus was, maar plaatsen mag je toch zelf uitzoeken? Als je maar in het juiste gedeelte zit... K dacht niet dat ze met stoelnrs werkten... Dus imo kan je gewoon bij elkaar gaan zitten als je hetzelfde type hebt.

Enneh, Aad, als je dit leest, laat Bas t even weten :);)

Dat wil k nog even herhalen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mij is het om het even, ben ik goed in knopen doorhakken he?

Misschien zijn die 14-euro plekken t handigst? Zie je veel, en voor n redelijke prijs.

En dan nog iets: 15u00 begint het spektakel.

Maar als ik het goed begreep moet je dus minstens n uur tevoor je gereserveerde kaarten al af komen halen? Of binnen n uur van tevoren? Afhankelijk daarvan, waar komen we hoelaat samen? Komt iedereen per trein langs Amersfoort? Of is Apeldoorn t beste?

En: wanneer bestellen we de kaarten? T Beste is om ze tegelijk te bestellen, zit je waarschijnlijk bijeen, das gezellig :)

Enneh, Aad, als je dit leest, laat Bas t even weten :);)

Parket lijkt me prima. Ik wist trouwens niet dat circus zo duur was :s

Als we rond een uur of een, half twee afspreken op station Apeldoorn? We kunnen ook Amersfoort nemen, eventueel, maar alleen als dus IEDEREEN daar komt.

Voor herkenning, ik kan binnenkort wel even een foto posten van hoe ik er dan uitzie, da's makkelijk. En ik steek toch overal bovenuit, dat scheelt ook ;)

ps. Ik stuur Bas wel even een mailtje, voor de zekerheid. Aad is natuurlijk niet onze loopjongen, als we Bas iets willen laten weten, doen we dat zelf. Tsssk. :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Parket lijkt me prima. Ik wist trouwens niet dat circus zo duur was :s

Als we rond een uur of een, half twee afspreken op station Apeldoorn? We kunnen ook Amersfoort nemen, eventueel, maar alleen als dus IEDEREEN daar komt.

Voor herkenning, ik kan binnenkort wel even een foto posten van hoe ik er dan uitzie, da's makkelijk. En ik steek toch overal bovenuit, dat scheelt ook ;)

ps. Ik stuur Bas wel even een mailtje, voor de zekerheid. Aad is natuurlijk niet onze loopjongen, als we Bas iets willen laten weten, doen we dat zelf. Tsssk. :N

Alles is duur he ;) Laatste keer dat ik in het circus ben geweest, was ergens rond 1990, toen zei mn pa al dattie t zo duur vond maar dat vindt-ie al gauw ;) Ik heb het er iig zeker voor over, moet je eens weten wat je voor n voetbalwedstrijd neertelt tegenwoordig!

t Lijkt iig dat we gewoon in Apeldoorn samenkomen, 13u00 goeie tijd? Halen we de kaartjes op, kunnen we mss nog wat drinken voor we gaan genieten van t circus :)

Ik steek trouwens nog wel n beetje boven jou uit wonderer, zijn we goed te herkennen als 'de lange en de heel erg lange' ;) (Ik ben 1m95)

Kheb er al zin in :Y

Enneh: voorlopig dus 4, dr waren dr meer he? Meldennnn!!! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Parket lijkt me prima. Maar zijn de plaatsen genummerd? Want dan lijkt het me verstandig als iemand voor iedereen boekt.

Ik ga trouwens via Zwolle en Deventer naar Apeldoorn. Dat is voor mij de snelste en goedkoopste treinroute. (Anders moet ik via Utrecht en dat is een stukje verder.)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als de stoelen niet zo hard als parket zijn ga ik wel mee :P .

Moet nog ff kijken hoe & wat. Misschien is het voor mij en iedereen makkelijker voor de planning om in juni te gaan. Maar naar het circus is altijd mooi, vooral als we misschien ff Bas kunnen spreken ;) .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Excuses, mijn internet was defect. Nog even overleggen met mijn ouders (€) maar ik ga vrijwel zeker ook mee!

Lennert gaat nog steeds met jou mee he?

Zijn we inmiddels met 6 voor de 15e. (Uncle Ar, Lennert, Wer-Al-Zwowe, Cold45, Wonderer en ikke :+ )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennert gaat nog steeds met jou mee he?

Zijn we inmiddels met 6 voor de 15e. (Uncle Ar, Lennert, Wer-Al-Zwowe, Cold45, Wonderer en ikke :+ )

Als ik ga, reist Lennert met me mee, ja. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
En wanneer weet je of je gaat? ;)

Kunnen we wellicht dan voor 6 man kaartjes reserveren :)

:D Ja, sorry. Mijn ouders willen ineens overleggen. :{

Nogal logisch, want zij mogen het lekker gaan betalen. :P

We gaan straks tijdens het avondeten afspraken maken en rond de klok van half 8 (wellicht eerder) heb ik de uitslag.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik stel voor dat morgen iemand reserveert voor de hele groep, dan zitten we tenminste bij elkaar. Maar dan moet natuurlijk wel iedereen zeker weten dat hij komt, anders zitten we met teveel kaarten en dus een te hoge prijs.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is echt ''geweldig'' maar niet heus, mijn ouders vinden het klinkklare onzin

dat ik twee keer naar hetzelfde circus ga voor die paar minuutjes Bassie. }:|

En ik ben van hen afhankelijk qua betaling, dus er zit niets anders op dan dat

ik ook op het laatste moment moet afhaken. :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is echt ''geweldig'' maar niet heus, mijn ouders vinden het klinkklare onzin

dat ik twee keer naar hetzelfde circus ga voor die paar minuutjes Bassie. }:|

En ik ben van hen afhankelijk qua betaling, dus er zit niets anders op dan dat

ik ook op het laatste moment moet afhaken. :'(

Das erg jammer :'( Enneh, ze hebben natuurlijk ongelijk >:)

Dan gaan we dus met 4en zoals het er nu naar uitziet. Als zich tot morgenmiddag niemand meer meldt dan bellen we voor de reservering!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hold your horses.

Ik heb Bas gemaild en hij zou voor kaarten zorgen. Ik heb hem teruggemaild dat we maar met een klein groepje zouden komen, en daar heb ik nog geen antwoord op, dus laten we dat even afwachten.

Uncle Ar, klote dat je niet meekan... ook niet als je korting krijgt? Ik bedoel, vijf euro is te overzien toch?

EN zijn er ECHT niet meer mensen die zaterdag meekunnen? Het wordt lachen man, kom op, ga mee!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is echt ''geweldig'' maar niet heus, mijn ouders vinden het klinkklare onzin

dat ik twee keer naar hetzelfde circus ga voor die paar minuutjes Bassie. }:|

En ik ben van hen afhankelijk qua betaling, dus er zit niets anders op dan dat

ik ook op het laatste moment moet afhaken. :'(

En dat betekend voor mij ook dat ik moet afhaken. Maar ouders vonden het ook raar dat ik 2 keer zou gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hold your horses.

Ik heb Bas gemaild en hij zou voor kaarten zorgen. Ik heb hem teruggemaild dat we maar met een klein groepje zouden komen, en daar heb ik nog geen antwoord op, dus laten we dat even afwachten.

Uncle Ar, klote dat je niet meekan... ook niet als je korting krijgt? Ik bedoel, vijf euro is te overzien toch?

EN zijn er ECHT niet meer mensen die zaterdag meekunnen? Het wordt lachen man, kom op, ga mee!

heb je um ook gevraagd of een gesprekje met um mochten hebben? (ookal komen we maar met zn 5-en ofzo *(* )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

heb je um ook gevraagd of een gesprekje met um mochten hebben? (ookal komen we maar met zn 5-en ofzo *(* )

Hij is altijd twee uur voor aanvang aanwezig, zei hij, dat impliceert volgens mij wel "kom maar wat eerder, dan zien we wel" etc. Ik wacht nog even op zijn antwoord wat betreft hoeveelheid. Ik heb er wel duidelijk bijgezet dat de rest nog in juni komt (en er schijnt iets speciaals te staan gebeuren in juni...)

Vannacht meer (of morgen).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij is altijd twee uur voor aanvang aanwezig, zei hij, dat impliceert volgens mij wel "kom maar wat eerder, dan zien we wel" etc. Ik wacht nog even op zijn antwoord wat betreft hoeveelheid. Ik heb er wel duidelijk bijgezet dat de rest nog in juni komt (en er schijnt iets speciaals te staan gebeuren in juni...)

Vannacht meer (of morgen).

en, al mail? :P:)(O):@:?:Y:9:9

Nog steeds dus de clan van VIER: AB1,AB2, AB3 en AB4 _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hold your horses.

Ik heb Bas gemaild en hij zou voor kaarten zorgen. Ik heb hem teruggemaild dat we maar met een klein groepje zouden komen, en daar heb ik nog geen antwoord op, dus laten we dat even afwachten.

Uncle Ar, klote dat je niet meekan... ook niet als je korting krijgt? Ik bedoel, vijf euro is te overzien toch?

EN zijn er ECHT niet meer mensen die zaterdag meekunnen? Het wordt lachen man, kom op, ga mee!

}:| dit vind ik een kutstreek }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

}:| dit vind ik een kutstreek }:|

Ze heeft m ook gemaild dat de rest in juni komt (de grotere groep), en de afspraak die dus gemaakt zou worden dan geldt. Alleen kijkt ze of het mogelijk is om óók morgen dezlefde regeling te treffen. Niemand gaat er op achteruit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

}:| dit vind ik een kutstreek }:|

Nog geen mail, nee, maar waarom is het een kutstreek? 'k Heb het er toch duidelijk bijgezet. En er gaat ook iets spannends gebeuren in juni, dus ...

Als ik voor morgen geen mail heb, mag er iemand bellen, voor de zekerheid.

Link naar bericht
Delen op andere sites
toch blijf ik bij mijn standpunt.

met een groep of niet.

maarja... who am I

Ja, we gaan toch volgende maand met een grote groep? Wou je dan zeggen dat we nu niet mogen? Ik heb Bas duidelijk gemaakt dat het niet de grote groep is die hij ging verwachten, meer kan ik ook niet doen. Met Hemelvaart komt Bassie in Wageningen de Kermis openen.

't is jammer dat er niet meer meekunnen, zaterdag, maar ik zie niet in waarom er niet twee keer naar het circus gegaan mag worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, we gaan toch volgende maand met een grote groep? Wou je dan zeggen dat we nu niet mogen? Ik heb Bas duidelijk gemaakt dat het niet de grote groep is die hij ging verwachten, meer kan ik ook niet doen. Met Hemelvaart komt Bassie in Wageningen de Kermis openen.

't is jammer dat er niet meer meekunnen, zaterdag, maar ik zie niet in waarom er niet twee keer naar het circus gegaan mag worden.

Ik ook niet. Ik zal waarschijnlijk beide keren aanwezig zijn. Gewoon omdat ik zoiets ook wel een tweede keer wil meemaken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

/me snapt niet helemaal waarom DJ het een kutstreek vind... Als in juni de grote groep gaat, gebeurd er iets extra's, nu niet. Overigens was het plan, als ik het goed begrijp, om nu gewoon met een klein groepje erheen te gaan, wat verder niets met de uitnodiging van Bas meer te maken heeft. Wonderer stelt hem alleen op de hoogte van onze komst. Dat hij dan zelf aanbied om voor kaartjes te zorgen is imo alleen maar mooi meegenomen.

Overigens weet ik niet of k de keer in juni wel kan. Apeldoorn is voor mij echt dichtbij en ik werk in de horeca en dan is het niet fijn om vrij te vragen als het druk is... het is nu nog mei, dus het valt wel mee... juni is het als het goed is alweer wat warmer, dus drukker... Vandaar dat ik het fijn vind dat het nu doorgaat, ookal gaan we met een klein groepje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
* Cold45 snapt niet helemaal waarom DJ het een kutstreek vind... Als in juni de grote groep gaat, gebeurd er iets extra's, nu niet. Overigens was het plan, als ik het goed begrijp, om nu gewoon met een klein groepje erheen te gaan, wat verder niets met de uitnodiging van Bas meer te maken heeft. Wonderer stelt hem alleen op de hoogte van onze komst. Dat hij dan zelf aanbied om voor kaartjes te zorgen is imo alleen maar mooi meegenomen.

Overigens weet ik niet of k de keer in juni wel kan. Apeldoorn is voor mij echt dichtbij en ik werk in de horeca en dan is het niet fijn om vrij te vragen als het druk is... het is nu nog mei, dus het valt wel mee... juni is het als het goed is alweer wat warmer, dus drukker... Vandaar dat ik het fijn vind dat het nu doorgaat, ookal gaan we met een klein groepje.

Prima als jullie met een klein groepje gaan, niks op tegen.

Alleen wij beloven, als forum, iets leuks, een uniek uitje voor vaste leden, op uitnodiging van Bassie, nu gaan jullie jezelf ineens uitnodigen en kaartjes proberen te regelen... dat vind ik een kutstreek ja!

Ga dan gewoon heen en ga lekker naar het circus, maar ga niet wat we met z'n allen al van plan waren en als forum aan leden beloven nu in het klein zelf lopen doen.

Wonderer de woordvoerder als het om Adriaan gaat, prima natuurlijk, maar nu word je ook woordvoerder tegenover Bassie? Het uitje is hoofdzakelijk door heidbuurt geregeld, ik heb samen met jullie als crew nog puntjes op de i gezet en zo dit voorstel gedaan.

9 stemmen voor juni, 7 voor zaterdag, lijkt mij duidelijk.

Ik ben best teleurgesteld in deze gang van zaken.

Overigens wens ik jullie wèl heel veel plezier.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh en hierbij even de mededeling dat ik er nu geen woord meer over vuil wil maken, het is goed zo, iedereen is z'n ei kwijt...

Eventuele verdere discussies, ben je het er niet mee eens etc. graag per mail of msn, maar buiten dit forum. zoals ik zei: 't is goed zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Prima als jullie met een klein groepje gaan, niks op tegen.

Alleen wij beloven, als forum, iets leuks, een uniek uitje voor vaste leden, op uitnodiging van Bassie, nu gaan jullie jezelf ineens uitnodigen en kaartjes proberen te regelen... dat vind ik een kutstreek ja!

Ga dan gewoon heen en ga lekker naar het circus, maar ga niet wat we met z'n allen al van plan waren en als forum aan leden beloven nu in het klein zelf lopen doen.

Wonderer de woordvoerder als het om Adriaan gaat, prima natuurlijk, maar nu word je ook woordvoerder tegenover Bassie? Het uitje is hoofdzakelijk door heidbuurt geregeld, ik heb samen met jullie als crew nog puntjes op de i gezet en zo dit voorstel gedaan.

9 stemmen voor juni, 7 voor zaterdag, lijkt mij duidelijk.

Ik ben best teleurgesteld in deze gang van zaken.

Overigens wens ik jullie wèl heel veel plezier.

Dat lijkt me ook duidelijk. 7 stemmen voor één dag, en 9 voor 8 dagen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Prima als jullie met een klein groepje gaan, niks op tegen.

Alleen wij beloven, als forum, iets leuks, een uniek uitje voor vaste leden, op uitnodiging van Bassie, nu gaan jullie jezelf ineens uitnodigen en kaartjes proberen te regelen... dat vind ik een kutstreek ja!

Ga dan gewoon heen en ga lekker naar het circus, maar ga niet wat we met z'n allen al van plan waren en als forum aan leden beloven nu in het klein zelf lopen doen.

Wonderer de woordvoerder als het om Adriaan gaat, prima natuurlijk, maar nu word je ook woordvoerder tegenover Bassie? Het uitje is hoofdzakelijk door heidbuurt geregeld, ik heb samen met jullie als crew nog puntjes op de i gezet en zo dit voorstel gedaan.

9 stemmen voor juni, 7 voor zaterdag, lijkt mij duidelijk.

Ik ben best teleurgesteld in deze gang van zaken.

Overigens wens ik jullie wèl heel veel plezier.

Ja, ik weet niet hoe vaak ik het nog moet herhalen, maar ik heb Bas duidelijk uitlegd wat de situatie was, en ook helemaal niet gerept over korting. Ik heb een tijdje gewacht voor ik die mail stuurde, zodat andere mensen dat eventueel konden doen, maar ik heb niemand gehoord van "nee, stuur geen mail!". Dit is niet het officiele forum uitje, simpel. Ik weet niet waarom je nou zo loopt te miepen. Er zijn momenten zat geweest waarop je je mening hebt kunnen geven, en ja, ik weet dat je in het begin zei dat we met een grote groep moesten gaan, als we zouden gaan, maar nu het bijna rond is begin te je klagen. Dan had je er toch wat eerder mee moeten komen.

Het helpt niet echt dat Bas gister niet heeft teruggemaild, ik zal er nog even een boodschapje achteraan sturen. Dit staat los van de grote forummeet in juni. En nou weet ik ook niet meer wat ik nog moet zeggen.

Hallo Bas,

Ik had gister gehoopt op een reactie, maar je zal het wel druk hebben. Op het forum is enige verwarring ontstaan over het feit wanneer de echte forummeet nu is, maar dat is dus volgende maand. Daarbij hebben ook drie mensen moeten afzeggen, dus we komen maar met zijn vieren zaterdag.

Ik wilde dit gewoon even duidelijk hebben. Wat mij betreft reserveren we gewoon voor onszelf en dergelijke. Voor de echte forummeet zal Johan Heidbuurt ongetwijfeld contact met je opnemen, zoals gewoonlijk. Ik wilde alleen even laten weten dat we komen.

Hopelijk is alles nu duidelijk, voor iedereen.

Tot zaterdag,

Maike Salet

(aka Wonderer)

Hier, dit heb ik hem gestuurd, dan weten we allemaal waar we aan toe zijn. Goed?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog steeds geen mail, dus als iemand wil bellen voor kaartjes, graag, dan zien we zaterdag wel hoe en wat.

En DJ, kutdagen zijn kut, no hard feelings :*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nog steeds geen mail, dus als iemand wil bellen voor kaartjes, graag, dan zien we zaterdag wel hoe en wat.

En DJ, kutdagen zijn kut, no hard feelings :*

Yep, 4 maal reserveren voor 'Parket' dan maar?

Enneh hoe laat spreken we af op station Apeldoorn en hoe herkennen we mekaar?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Yep, 4 maal reserveren voor 'Parket' dan maar?

Enneh hoe laat spreken we af op station Apeldoorn en hoe herkennen we mekaar?

Ik zal straks proberen een foto te maken en te posten, dan kunnen jullie in ieder geval mij herkennen. Wat dacht je van de stationsrestauratie? De voorstelling begint om 3 uur, dus zullen we tussen 1 en 1:15 afspreken, afhankelijk van wanneer wiens trein aankomt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zal straks proberen een foto te maken en te posten, dan kunnen jullie in ieder geval mij herkennen. Wat dacht je van de stationsrestauratie? De voorstelling begint om 3 uur, dus zullen we tussen 1 en 1:15 afspreken, afhankelijk van wanneer wiens trein aankomt?

Das goed, ik kom vanuut t westen en mn trein komt aan om 13u05. Ingang stationsrestauratie? Ik ga nu avondeten, daarna ga ik reserveren! Parket, 4 maal :)

PS Dis mn 100e :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...