Ga naar inhoud

[EERST LEZEN!!!] Met z'n allen naar Bassie in het Circus!


[EERST TOPIC LEZEN!] Wanneer wil jij gaan?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. [EERST TOPIC LEZEN!] Wanneer wil jij gaan?

    • Zaterdag 15 mei, Apeldoorn
      7
    • Zondag 16 mei, Apeldoorn
      0
    • Woensdag 19 mei, Assen
      0
    • Zaterdag 22 mei, Assen
      1
    • Zondag 23 mei, Assen
      0
    • Zaterdag 29 mei, Leeuwarden
      1
    • Ik ga wel mee, maar in juni
      11


Aanbevolen berichten

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

*adriaan* Dr. Ommels, Jullie blijven thuis.

Ik wil eerst weten wie die geheimzinnige man is die Heidbuurt die uitnodiging heeft gestuurd.

*bas* Adriaan, je hebt helemaal gelijk. Maar om eerlijk te zijn, wil ik best wel dat ze even snel komen naar A-PEL-DOORN!

*adriaan* Nee Bassie, ze doen het niet.

*bas* Ah, ze doen het wel. :'(

*adriaan* Nee.

*bas* Ja.

*adriaan* Nee.

*bas* Ja.

*adriaan* Nee nee.

*bas* Ja ja ja.

*adriaan* Nee nee nee nee nee.

*bas* Ja ja ja ja ja ja ja ja jaaaaaaaaaa!

Met andere woorden, ik wil dolgraag gaan. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
nou als we met 10-15 man komen wordt het goedkoop ;)

Nog tijd om door te bouwen op die 15 mei? Ik wil ook dolgraag en dan kan ik zeker :) Voorlopig dus 6 ofzo..hmm...misschien snel een apart topic voor openen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nog tijd om door te bouwen op die 15 mei? Ik wil ook dolgraag en dan kan ik zeker :) Voorlopig dus 6 ofzo..hmm...misschien snel een apart topic voor openen?

Het leuke is dat ik waarschijnlijk niet kan deze maand :P

bovendien is alleen Leeuwarden een BEETJE in de buurt...

Ik stel voor op juni te wachten...

Link naar bericht
Delen op andere sites

*prelude* Helaas heb ik nog steeds niet gestemd !

Want ik woon in West-Vlaanderen (België) en kan zomaar niet naar Nederland komen om naar Bassie in het circus te gaan met jullie allen want al die plaatsen zijn te ver; ook al zou ik niks liever willen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik betwijfel of dat lukt. 50 man... We kunnen het proberen natuurlijk. Stuur er anders een mailing uit, dat kan jij toch als admin? Ik heb niet het idee dat iedereen dit topic leest.

hehe en die mailing heeft gewerkt ;)

ik weet niet of er bij mijn 15 postst genoeg nuttige zitten ;) maar ik hoop dat k mag van de modjes :D

Ik hoor het alleen net, dus weet nog niet zeker of ik ga, als ik ga, dan zaterdag 15 mei in apeldoorn, maar het is voor mij een erg druk weekend, zaterdag smiddags officieel werken (valt vrij te vragen :D), s avonds verjaardagsfeestje in plaatselijke discotheek en zondag naar amsterdam (verjaardag van mn broer). Maar voor deze unieke kans valt uiteraard tijd te scheppen! Ik heb nog niet gestemd (en nog niet het hele topic gelezen), maar dat zal ik asap doen, nog even in overneming nemen.. Ik was vroeger namelijk een enorme fan van B&A, heb ze 2x in de gymzaal hier (Epe) gezien, machtig mooie ervaring! En sinds ze snachts op Nickelodeon waren, ben k ook weer fan geworden, dus deze kans kan ik niet voorbij laten gaan!

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 man gaat echt nooooit lukken, trouwens, achteraf een praatje met 50 man, het zal wel niet serieus bedoeld zijn dat getal ;)

OK, we zijn nu dus met tamelijk weinig, maar veel meer gaat gewoon niet lukken. Als we een andere datum nemen kunnen er weer anderen niet etc etc. Bovendien is er gewoon een grote groep personen voor wie het gewoon te ver is/die te jong zijn/om andere redenen niet kunnen of willen.

Dus wat doen we?

50 is mischien ook wat veel(praatje met 50 man :?O} ), MAAR wat er nu gaat is te weinig. *(**(*

Link naar bericht
Delen op andere sites
gaat 15 mei nou door? en waar meeten we dan? (btw, k heb nu wel gestemd op 15 mei)

DJ had het uiteindelijk over ''meeste stemmen gelden.''

Maar het is nu 6 tegen 6 voor zowel 15 mei als ergens in juni, dus ik heb geen idee ...... O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

jup.. maar dj zelf zei geloof k ook dat ie zelf niet kan 15 mei, dus is wel beetje lullig om zonder hem te gaan he... ik weet ook niet hoe het zit met de kaartjes, k dnek dat je atm wel zon beetje moet gaan reserveren (voor 15 mei dus)...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Slaat echt nergens op! We hebben bijna 200 leden en er reageren er 20. Echt triest.

We gaan gewoon de 15e en dan kijken we gewoon in Juni weer verder. Ik wil best twee keer ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Slaat echt nergens op! We hebben bijna 200 leden en er reageren er 20. Echt triest.

We gaan gewoon de 15e en dan kijken we gewoon in Juni weer verder. Ik wil best twee keer ;)

Ik kies niet voor een datum, omdat het nog niet zeker is of ik wel kan, mag of hoe ik er kan komen. DJ zei dat je pas moet reageren als je helemaal zeker van je zaak bent.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Slaat echt nergens op! We hebben bijna 200 leden en er reageren er 20. Echt triest.

We gaan gewoon de 15e en dan kijken we gewoon in Juni weer verder. Ik wil best twee keer ;)

en wat vind bas daarvan?:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Slaat echt nergens op! We hebben bijna 200 leden en er reageren er 20. Echt triest.

We gaan gewoon de 15e en dan kijken we gewoon in Juni weer verder. Ik wil best twee keer ;)

Hier ben ik het voor de volle 100% mee eens ^O^

Maar zo gaat het altijd met die meetings, ik organiseer ze op een forum met honderden gebruikers. Een stuk of 100 posten zeer regelmatig. Je post constant herinneringstopics, stuurt mailtjes etc, maar meer dan 15 mensen komen er gewoon niet. En het zijn vaak dezelfden, je moet er gewoon voor in zijn als persoon.

Ik wil ook de 15e. Kan me niet schelen of we wel of geen korting hebben. Gewoon omdat het me leuk lijkt om ook wat andere forummers te ontmoeten en daarbij te genieten van oa de streken van onze Bas.

Dus mensen die willen en kunnen de 15e: spreken we wat af? Ik zie toch 7 keer een stem op die datum, dus er moet toch wel iets te regelen zijn denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry ik woon in de Buurt van Breda en het Noorden is wel 300 kilometer van mij vandaan.

ik wacht op de optredens in Juni

Link naar bericht
Delen op andere sites

vanaf hier is het een half uurtje met de bus naar Apeldoorn :)

Maar hoe kom je aan kaartjes?

Waar is het precies in Apeldoorn?

Hoe laat begint ut?

Hoe laat is ut afgelopen?

Waar meeten we?

Het is imo het slimst als een persoon de zooi reserveert, dat je bij elkaar zit... maarja dat wordt nogal kortdag om dat nu nog te regelen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
vanaf hier is het een half uurtje met de bus naar Apeldoorn :)

Maar hoe kom je aan kaartjes?

Waar is het precies in Apeldoorn?

Hoe laat begint ut?

Hoe laat is ut afgelopen?

Waar meeten we?

Het is imo het slimst als een persoon de zooi reserveert, dat je bij elkaar zit... maarja dat wordt nogal kortdag om dat nu nog te regelen...

't is vlak bij het station, dus we kunnen het beste in de stationshal afspreken? Als heidbuurt Bas nou even mailt... die krijgt tenminste antwoord ;)

Er zijn twee voorstellingen, om 14:30 en 19:00. De middagvoorstelling lijkt me het handigst, kunnen we daarna wat gaan eten. En even afspreken hoe we elkaar herkennen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er zijn twee voorstellingen, om 14:30 en 19:00. De middagvoorstelling lijkt me het handigst, kunnen we daarna wat gaan eten. En even afspreken hoe we elkaar herkennen.

Hmm aan een rode neus? ;)

Mogelijk dat, als we volgende zaterdag gaan, ik nog wat mank loop, heb vandaag 17 km gerend voor t eerst in mn leven en na 10 km kreeg ik geregeld klappen van de man met de hamer. Ik loop nu een beetje als B2.

En ja, t zou wel fijn zijn as-t-er nog wat plaatsen zouden zijn voor ons bijmekaar de 15e :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En even afspreken hoe we elkaar herkennen.

Iedereen een rode neus, of rode schoenen, of rood haar ...... :P

Lennert en ik komen waarschijnlijk samen en HIJ is te herkennen aan een prachtige Bassiepop die hij voor prikkie op de rommelmarkt heeft weggehaald *word jaloers* Voor de rest zou je net als op het vliegveld met een bordje kunnen gaan staan dat iedereen herkent. ''Acrobatavieren'' of zo. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is wel heel eng, precies dezelfde tijd ;)

:D Brrrrrrrrrrr!

Het rare is, dat heb ik al eens eerder gehad met de verjaardag van DJ. Om precies 0:00 uur posten zowel Wonderer als ik de felicitatie. ;)

Maar goed, --ontopic--, is dat van dat bordje Acrobatavieren iets? Of staan we dan voor paal? Denk het niet, toch? O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, meestal spreek je gewoon een heel duidelijk punt af, en als je enkele personen daar ziet ronddwalen die je niet kent, die ook n beetje om zich heen kijken kun je er prat op gaan dat ze het zijn ;)

Apeldoorn station, heeft t geen meetingpoint? Anders kan zo'n bordje wel, eventueel spreken we af op een of ander perron ofzo..t station is niet bijster groot trouwens.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar goed, --ontopic--, is dat van dat bordje Acrobatavieren iets? Of staan we dan voor paal? Denk het niet, toch? O-)

Nah. Bordje is prima. Zal ik mijn Adriaan-bloes aandoen of is dat lullig voor Bassie?

Ik heb helaas niks roods, dus dat gaat niet door ;) Ja, een jurk, maar goed ;)

Is er niet iets wat we allemaal hebben? Een speldje of zo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nah. Bordje is prima. Zal ik mijn Adriaan-bloes aandoen of is dat lullig voor Bassie?

Ik heb helaas niks roods, dus dat gaat niet door ;) Ja, een jurk, maar goed ;)

Is er niet iets wat we allemaal hebben? Een speldje of zo?

Als jij nou gewoon heel hard 'Bassie en Adriaan' zingt of 'Bruine Boniiih' zegt (paswoord? ;)) komen we vanzelf wel op je af. Ik heb helaas *schaam* geen B&A-kleding of petjes of speldjes of iets dergelijks.

Wat dat betreft is n bordje goed, daar ga je als leek je toch niet bij voegen *;

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil best ook wel de 15e, maar hoe kom ik in Apeldoorn?! O}

11:50 Hoorn

12:29 Amsterdam Centraal

12:36 Amsterdam Centraal

13:06 Amersfoort

13:10 Amersfoort

13:35 Apeldoorn

Zo dus ;)

Volgens mij moet iedereen hier via Amersfoort, dus we kunnen ook daar afspreken en het laatste stuk samen reizen. Komen we alvast in de stemming ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij moet iedereen hier via Amersfoort, dus we kunnen ook daar afspreken en het laatste stuk samen reizen. Komen we alvast in de stemming ;)

Ik kan ook gebracht worden, maar samen met zijn allen in de trein lijkt me helemaal gezellig.

En na afloop iets eten. Kortom, een echt dagje uit ervan maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nah. Bordje is prima. Zal ik mijn Adriaan-bloes aandoen of is dat lullig voor Bassie?

Ik heb helaas niks roods, dus dat gaat niet door ;) Ja, een jurk, maar goed ;)

Is er niet iets wat we allemaal hebben? Een speldje of zo?

Er zijn ook rode Adriaan blousses! Ik heb er altijd een aan als goochelaar!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil best ook wel de 15e, maar hoe kom ik in Apeldoorn?! O}

Dan zou ik je mee kunnen nemen, moeten we ergens centraal afspreken, ik kom langs Hoorn, kan ik wel een afrit nemen, als jij daar staat is 't geregeld (kan niet heel hoorn door crossen...)

Maar ik wil toch liever Juni, kunnen we ook alles met Bas even goed regelen.

En 20 man is best, dan heb je tenminste een groepje

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er zijn ook rode Adriaan blousses! Ik heb er altijd een aan als goochelaar!

yeah, ik wilde een rode en een zwarte erbij kopen, maar twintig piek per stuk werd me een beetje te gortig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij is er een groepje dat gewoon al de 15e wilt gaan. Dan kan er in juni ook nog n groep gaan, Apeldoorn is voor mij niet ver reizen (uurtje trein) , straks moet ik ook ergens naar Maastricht ofzo in juni. Doen we gewoon n meigroep en n junigroep, zou ook wel eerlijk zijn gezien de resultaten van de poll.

@ 15 meiers: Hoe komen we aan kaarten (zijn ze er nog?), komt een aantal van ons al samen op Amersfoort, en vooral: hoe laat? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij is er een groepje dat gewoon al de 15e wilt gaan. Dan kan er in juni ook nog n groep gaan, Apeldoorn is voor mij niet ver reizen (uurtje trein) , straks moet ik ook ergens naar Maastricht ofzo in juni. Doen we gewoon n meigroep en n junigroep, zou ook wel eerlijk zijn gezien de resultaten van de poll.

@ 15 meiers: Hoe komen we aan kaarten (zijn ze er nog?), komt een aantal van ons al samen op Amersfoort, en vooral: hoe laat? :)

Prima natuurlijk als jullie willen gaan, echer hadden we een afspraak met Bassie zèlf (het is zijn voorstel) en dan wil ik dat RUIM van tevoren kunnen regelen, vandaar juni, ik had wel verwacht dat het dtorm zou lopen... niet dus :P

Wij gaan kijken wanneer in juni het kan en dan wat centraler (Utrecht misschien? Dat is voor de meesten wel te doen dacht ik zo...)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Prima natuurlijk als jullie willen gaan, echer hadden we een afspraak met Bassie zèlf (het is zijn voorstel) en dan wil ik dat RUIM van tevoren kunnen regelen, vandaar juni, ik had wel verwacht dat het dtorm zou lopen... niet dus :P

Wij gaan kijken wanneer in juni het kan en dan wat centraler (Utrecht misschien? Dat is voor de meesten wel te doen dacht ik zo...)

Ja de 15-meiers gaan dus feitelijk buiten de afspraken om, dus ook zonder korting etc. Maar in juni gaan ze dan gewoon opnieuw ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijk, DIT is nou eens een actie! Ben een tijdje niet actief geweest hier ivm school, maar als je dan terugkomt, super!

Helaas helaas, kan ik echter (vrijwel zeker) niet. We hebben 15 mei 's middags een afspraak om wat huisjes in Deventer te bezichtigen. We komen dus wel VLAKbij, maar 't lukt denk ik niet om te komen :( :(

Wat is trouwens de toegangsprijs?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijk, DIT is nou eens een actie! Ben een tijdje niet actief geweest hier ivm school, maar als je dan terugkomt, super!

Helaas helaas, kan ik echter (vrijwel zeker) niet. We hebben 15 mei 's middags een afspraak om wat huisjes in Deventer te bezichtigen. We komen dus wel VLAKbij, maar 't lukt denk ik niet om te komen :( :(

Wat is trouwens de toegangsprijs?

Koelkastje welcome back _O_

Het wordt waarschijnlijk Juni en dan is de toegangsprijs laag (hangt ven het aantal mensen af dat meegaat...)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maaruh ik wil 15 mei eigenlijk wel ff n gesprekje met Bassie :P Dat ik de volle entree prijs moet betalen maakt me niet zo veel uit... Kan er niet ff iemand nog snel Bas mailen of hij wat voor ons kan regelen (reserveren dus)...

Btw herkenning:

ik heb n "Cold45 Rulez" petje pet.jpg.. Dus daaraan herken je me wel... En anders neem k wel mn tas met geluidsinstalatie mee en ga k B&A liedjes op het station draaien :P Moet k dr natuurlijk wel als een van de eersten zijn... :P

Maar mijn probleem is eigenlijk: hoe kom k nog aan kaartjes :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet en denk niet dat je een afspraak met Bas kunt maken, ik zou het ook leuker vinden als we dat met zo veel mogelijk doen... En dan iig degenen die het georganiseerd hebben meegaan :P

hehe indd, heb je helemaal gelijk in ;)

/me is eigenlijk n newbe, maar k zou het wel leuk vinden om Bas te spreken en Apeldoorn is mooi in de buurt... Als k strax naar Leeuwarden/Maastricht moet... Is het niet mogelijk om dan al plaatsen/data bekend te maken voor juni? Als het dan weer redelijk in de buurt is ga k dan liever... Hoe groter de groep, hoe meer fun ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hehe indd, heb je helemaal gelijk in ;)

* Cold45 is eigenlijk n newbe, maar k zou het wel leuk vinden om Bas te spreken en Apeldoorn is mooi in de buurt... Als k strax naar Leeuwarden/Maastricht moet... Is het niet mogelijk om dan al plaatsen/data bekend te maken voor juni? Als het dan weer redelijk in de buurt is ga k dan liever... Hoe groter de groep, hoe meer fun ;)

Zolang er nog niets op Bassie zijn site staat helaas niet...

Ik hou het regelmatig in de gaten, zodra er een update is volgt ie hier ook...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan zou ik je mee kunnen nemen, moeten we ergens centraal afspreken, ik kom langs Hoorn, kan ik wel een afrit nemen, als jij daar staat is 't geregeld (kan niet heel hoorn door crossen...)

Maar ik wil toch liever Juni, kunnen we ook alles met Bas even goed regelen.

En 20 man is best, dan heb je tenminste een groepje

Dan kies ik voor Juni, want ik heb geen zin om met de trein helemaal naar Apeldoorn af te reizen. Naar Utrecht is het al 20 euro voor mij. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...