Ga naar inhoud

[EERST LEZEN!!!] Met z'n allen naar Bassie in het Circus!


[EERST TOPIC LEZEN!] Wanneer wil jij gaan?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. [EERST TOPIC LEZEN!] Wanneer wil jij gaan?

    • Zaterdag 15 mei, Apeldoorn
      7
    • Zondag 16 mei, Apeldoorn
      0
    • Woensdag 19 mei, Assen
      0
    • Zaterdag 22 mei, Assen
      1
    • Zondag 23 mei, Assen
      0
    • Zaterdag 29 mei, Leeuwarden
      1
    • Ik ga wel mee, maar in juni
      11


Aanbevolen berichten

EERST LEZEN, DAN PAS STEMMEN!!!

Beste Forumleden,

Via Heidbuurt hebben wij, als forumleden, een uitnodiging van Bassie gehad om in het circus te komen kijken, dit met korting en achteraf een praatje met Bassie zelf en mogelijkheid tot het maken van foto's.

Dit aanbod geldt in principe voor alle forumleden, echter zijn er wel wat voorwaarden aan verbonden:


    [*:1k0rz1l9] Je hebt minimaal 10 (nuttige) posts gedaan op het forum*
    [*:1k0rz1l9] Je mag je niet speciaal hiervoor op het forum aanmelden!
    [*:1k0rz1l9] Je weet (zo goed als) zeker dat je kunt (aan stemmen van mensen die niet gaan hebben we niets!!!)

* ter beoordeling van de mods/admin

Wil je mee? Mag je mee (ouders etc.)? Heb je geld om mee te gaan?

Alles ja? Dan kun je stemmen op de datum/plaats van jouw keuze.

MEeste stemmen gelden, heel simpel.

Nogmaals:


    [*:1k0rz1l9] NIET stemmen als je NIET mee wil/kunt

Ik vind het een heel leuke kans om èn Bassie eens echt te ontmoeten en eens met een groot aantal forumleden bij elkaar te zijn.

Vervoer moet je zelf regelen, maar wellicht kan er gecarpoold worden. Regel dit ook zelf (mag in dit topic).

Dus Bassie in het circus? Alle leden bij elkaar? grijp je kans en stem!!!

Leuk als je ook even een reactie neerzet met reden van je stem.

Effies unsticky gemaakt want anders blijft ie bovenaan staan

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

(mag je ook reageren als je niet mee kan??)

In ieder geval gaat het voor mij denk ik niej lukken. Ik woon in het zuiden van NL en Apeldoorn licht het dichtsbij. Alleen is dat nog zo'n 1,5 uur rijden. Kweet niej of ik er dat voor over heb :@

Ik ga zkr proberen om nog iets te regelen, ik wil zo graag meej :)

Heel leuk initiatief! Super vet plan!

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik wil wel mee (als ik aan de voorwaarden voldoe ;) ), maar het wordt pas juni dan. ik woon zo'n 60 km onder rotterdam en dan is apeldoorn met 2 uur reizen het dichtste bij.

ik hoop dat hij in juni dichter bij de deur is, maar het is wel erg gaaf zo met z'n allen en bassie erbij. misschien wel leuk als aad dan ook komt. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tuurlijk, sowieso mag iedereen reageren, alleen stemmen als je echt mee wil.

Wil je wel mee maar nog wachten kies je de onderste, dan kijken we verder zodra de plaatsen en data van juni bekend zijn.

De 'regeltjes' zijn om te voorkomen dat mensen zich speciaal hiervoor gaan registreren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil desnoods naar Leeuwarden komen, dus ik stem niet. Elke plaats is voor mij prima.

Maiko, er wonen er nog meer in Limburg, misschien een mogelijkheid tot carpoolen?

En ik heb in principe drie slaapplaatsen beschikbaar voor mensen die na afloop niet naar huis kunnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tsja, dat zijn niet echt plaatsen waarvan je zegt dat ze dichtbij liggen. :{

Voor mij is Leeuwarden het dichtsbij, dat is de Afsluitdijk over en dan ben je er. Maar Apeldoorn en Assen zijn ook geen probleem, hoor ;).

Ik zal het eens aan m'n ouders vragen en dan zie ik wel verder :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tsja, dat zijn niet echt plaatsen waarvan je zegt dat ze dichtbij liggen. :{

Voor mij is Leeuwarden het dichtsbij, dat is de Afsluitdijk over en dan ben je er. Maar Apeldoorn en Assen zijn ook geen probleem, hoor ;).

Ik zal het eens aan m'n ouders vragen en dan zie ik wel verder :).

Voor mij zou t ook Leeuwarden zijn, ook afsluitdijk over ...

dus misschien kun je met mij meepoolen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Whahahaaaaaaa :'(:N Da's gewoonweg fantastisch ! maar... Ik woon in België, en ik kan niet zomaar naar Nederland gaan :'( en ik heb nog nooit Bassie of Adriaan in het echt gezien. Ik zou het zo graag hebben dat ik eens Bassie in het echt kan zien met forumleden :Y

Zulke mooie uitnodiging

maar die plaatsen zijn echt tever voor mij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij is Apeldoorn het dichtste bij (ik woon in Gelderland). Het liefste ga ik op een zaterdag, maar zondag's is ook geen probleem. Ik ga waarschijnlijk met de trein, maar als dat niet mogelijk is dan ga ik desnoods met de fiets (ook al is het een vrij groot stuk fietsen.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Voor mij zou t ook Leeuwarden zijn, ook afsluitdijk over ...

dus misschien kun je met mij meepoolen

Ik zie net dat 29 mei in het Pinksterweekend valt, dus dat kom helemaal mooi uit :D. Maar ik zou het best leuk vinden om samen met jou te carpoolen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil absoluut!

Ik heb gratis reizen in het weekeinde, ik heb zelf n voorkeur voor t eerste weekend, dan maakt zaterdag of zondag verder niks uit overigens. Ik reis dus per OV (vanaf Duivendrecht of Schiphol) naar Apeldoorn (als we met genoeg zijn en een van die twee dagen gaan) en kan 3 mensen (vanaf 9u00 sochtends) met 40% korting (meereiskorting) meenemen.

Ik hoop trouwens dat ik aan de criteria voldoe ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil absoluut!

Ik heb gratis reizen in het weekeinde, ik heb zelf n voorkeur voor t eerste weekend, dan maakt zaterdag of zondag verder niks uit overigens. Ik reis dus per OV (vanaf Duivendrecht of Schiphol) naar Apeldoorn (als we met genoeg zijn en een van die twee dagen gaan) en kan 3 mensen (vanaf 9u00 sochtends) met 40% korting (meereiskorting) meenemen.

Oh ja, is misschien wel handig als ik ook even vermeld dat ik 3 mensen met korting kan meenemen op mijn treinkaart. Zou niet weten wie er eerst naar Den Haag wil komen voor die paar centjes minder (wellicht Arthur en Raiders99) maar goed. En als jullie pech hebben, word ik gebracht. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan vanaf Utrecht Centraal ook 2 mensen meenemen met 40% korting (ik heb namelijk een week OV, of mag ik er dan maar 1 meenemen?).

Dan mag jij doordeweeks vanaf 9u00 3 mensen met 40% korting meenemen, dit geldt echter niet voor t weekend, dan geldt vanaf 9u00 juist dat weekend-ov'ers 3 mensen met 40% korting mogen meenemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan helaas niet mee. Die plaatsten zijn mij te ver weg. Daarbij ben ik altijd beetje huiverig voor internetontmoetingen. Niet dat ik jullie niet vertrouw ofzo, maar toch, nee, dit soort dingen zijn niet aan mij besteed :{

Hmmm, dat valt me van je tegen, het gaat bovendien niet eens zozeer om een fanmeeting alleen, maar gewoon om Bassie in het circus te zien. Ik beschouw het als een eer om er heen te gaan _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Buiten dat zijn alle plaatsen voor mij heeeeel erg ver weg. Het is voor mij gewoon erg lastig om daarheen te komen. Jammer maar helaas.

Misschien in juni? Waar woon je, Limburg?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Misschien in juni? Waar woon je, Limburg?

Hij woont héél héél héél hééééééél ver weg :)

Is er dan toch leven op Mars? O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe graag ik ook zou willen dit krijg ik niet voor elkaar. Vervoer is erg moeilijk en van me ouders zou ik dit denk ik niet mogen. Nou maar hopen dat hij nog optreed als ik 18 word O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik woon in Breda, maar dat maakt niet uit. De trein komt toch ook in Apeldoorn :9:Y . En wegen liggen er ook :9 .

Het lijkt mij wel leuk, Bassie eens een keertje ontmoeten. En jullie :O;) .

Ik hoop dat ik dan kan, ik moet het nog even bekijken maar ik denk van wel.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jenno, hoe oud ben jij eigenlijk?

==edit==ofschoon ik het in grote lijnen met je eens ben, niet doen...

en er zijn er zoveel die taalfouten maken ... ==

Feit is wel dat als je typt je veel meer fouten maakt dan als je schrijft, ik merk dat zelf ook. Ik lees dan allerlei foute d'tjes, dt'tjes en t'tjes terug (buiten de irritante typfouten om) die ik niet had gemaakt als ik het had geschreven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of ik kan, maar als ik kan, ga ik naar Apeldoorn op zaterdag 15 mei.

mischien kan ik met Uncle Ar iets regelen. *hopen hopen hopen*

Ik denk niet dat mijn vader er veel problemen mee heeft om een tweede reiziger mee te nemen (maar ook ik moet *hopen hopen hopen* ;))

Daarnaast is het natuurlijk ook een beetje een rare ervaring. We hebben elkaar nog nooit ECHT ontmoet. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk niet dat mijn vader er veel problemen mee heeft om een tweede reiziger mee te nemen (maar ook ik moet *hopen hopen hopen* ;))

Daarnaast is het natuurlijk ook een beetje een rare ervaring. We hebben elkaar nog nooit ECHT ontmoet. :P

Ik weet uit ervaring dat een autorit DE gelegenheid is om elkaar te leren kennen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij rekent Bassie wel op meer dan drie mensen hoor. :P

Ik ben bang dat als de locaties in Juni bekend worden, de vier stemmers die nu voor Juni hebben gekozen voor verschillende data kiezen en er daardoor nog niet echt een datum er uit zal springen.

Mijn voorkeur is mede daardoor om op 15 mei te gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij rekent Bassie wel op meer dan drie mensen hoor. :P

En alsie nou elke keer zo'n groepie krijgt ;)

Er zijn overigens ook mensen die wel 15 juni kunnen maar niet gestemd hebben omdat ze op andere data ook kunnen en zo dus geen datum hebben geprikt.

Wie kunnen en willen er zaterdag 15 mei?

-Wer-al-Zwowe

-Wonderer

-Dr.Ommels

-Lennert

-Uncle Ar

-Nog meer mensen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

En alsie nou elke keer zo'n groepie krijgt ;)

Er zijn overigens ook mensen die wel 15 juni kunnen maar niet gestemd hebben omdat ze op andere data ook kunnen en zo dus geen datum hebben geprikt.

Wie kunnen en willen er zaterdag 15 mei?

-Wer-al-Zwowe

-Wonderer

-Dr.Ommels

-Lennert (?)

-Uncle Ar (?)

-Nog meer mensen?

Ik zou echt graag meegaan maar er is een lente feest

In mei zit mijn agenda vol.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En alsie nou elke keer zo'n groepie krijgt ;)

Er zijn overigens ook mensen die wel 15 juni kunnen maar niet gestemd hebben omdat ze op andere data ook kunnen en zo dus geen datum hebben geprikt.

Wie kunnen en willen er zaterdag 15 mei?

-Wer-al-Zwowe

-Wonderer

-Dr.Ommels

-Lennert (?)

-Uncle Ar (?)

-Nog meer mensen?

Je hoeft bij mijn naam geen vraagteken (?) te zetten, hoor. ;) Ik ga zeker mee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Goede vragen :)

Enneh: gaan wij er in ieder geval met 6 man heen?

Zo ja: wat spreken we af?

Ik zal er de 15e zo goed als zeker bij zijn.

Het lijkt me het beste om er ergens in de buurt af te spreken. Maar waar en hoe zal nog even in overleg met de anderen moeten gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik wil toch wel met minimaal een mannetje of 50 aankomen hoor :P

Ik betwijfel of dat lukt. 50 man... We kunnen het proberen natuurlijk. Stuur er anders een mailing uit, dat kan jij toch als admin? Ik heb niet het idee dat iedereen dit topic leest.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, een beetje globaal beredeneerd zullen wellicht zo'n 15 mensen dit topic tot nu toe gelezen hebben. 10 uit de poll en ongeveer 5 die NIET gestemd hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

50 man gaat echt nooooit lukken, trouwens, achteraf een praatje met 50 man, het zal wel niet serieus bedoeld zijn dat getal ;)

OK, we zijn nu dus met tamelijk weinig, maar veel meer gaat gewoon niet lukken. Als we een andere datum nemen kunnen er weer anderen niet etc etc. Bovendien is er gewoon een grote groep personen voor wie het gewoon te ver is/die te jong zijn/om andere redenen niet kunnen of willen.

Dus wat doen we?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...