Ga naar inhoud

Wat vind jij de leukste auto en caravan ?  

67 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de leukste auto en caravan ?

    • De Plaaggeest
      5
    • Het geheim van de sleutel - De diamant - De huilende professor
      26
    • Shorties - Het geheim van de schatkaart
      25
    • De verdwenen kroon - De geheimzinnige opdracht
      11
    • De reis vol verrassingen
      1


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Waarom zouden ze nog een auto kopen als ze die toch niet hoeven te gebruiken?

En ze hadden waarschijnlijk ook een hoop geld nodig voor die reizen natuurlijk.

In de Europa, en de Amerika reeks betalen B&A toch niets voor hun reizen? Dus hun geld kan nog steeds gaan naar benzine voor de auto ;)

En ik De Verzonken Stad rijden ze naar Danny, dus daar hebben ze wel nog een wagen.

( als je natuurlijk het bekijkt uit het standpunt van het productieteam, heb je wel gelijk ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is me wel opgevallen dat B&A ook in Europa/Amerika nog steeds een auto hebben; in de eerste aflevering van Amerika hoor je dat Adriaan in een auto bij de caravan aankomt...waar hij die wagen dan parkeert, dat is weer een ander verhaal :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

misschien mochten ze niet meer met de auto het veld op rijden en met de caravan wel om hem daar neer te zetten als stalling (tijdelijk) en dat je niet op het veld mocht rijden wegens blubber of wat dan ook

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de auto en caravan uit de shorties en de schatkaart

het mooist.Omdat ik met deze combinatie opgegroeid ben.

Daarom is deze combinatie voor mij ook het meest herkenbaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
misschien mochten ze niet meer met de auto het veld op rijden en met de caravan wel om hem daar neer te zetten als stalling (tijdelijk) en dat je niet op het veld mocht rijden wegens blubber of wat dan ook

Je hoort toch duidelijk dat Adriaan de auto tot aan de caravan rijdt, je hoort hem toch remmen. De auto staat wel bij de caravan alleen 'zie' je hem niet. Het is natuurlijk niet handig een auto te kopen voor die paar scenes in Nederland dat je hem nodig hebt.

En de auto mocht altijd al bij de caravan staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je hoort toch duidelijk dat Adriaan de auto tot aan de caravan rijdt, je hoort hem toch remmen. De auto staat wel bij de caravan alleen 'zie' je hem niet. Het is natuurlijk niet handig een auto te kopen voor die paar scenes in Nederland dat je hem nodig hebt.

En de auto mocht altijd al bij de caravan staan.

en dan nog iets he

k zou wel eens willen weten waar die dan met de auto eraan komt rijden. ik kan me dat niet zo snel heugen en dat terwijl k pas de serie heb gekeken.

heb je meer info? en misschien een scene

Link naar bericht
Delen op andere sites

Onee sorry correctie. Op mijn dvd hoor je geen auto remmen, je hoort Adriaan toeteren. VHS moet ik later even kijken maar op de dvd deel 1 tijd 0 uur 0 minuten en 55 seconden hoor je Adriaan toeteren, wat er op wijst dat hij met de auto is gekomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...