Ga naar inhoud

SC-55 werkt niet


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

MIDI OUT van PC naar MIDI in van SC-55? Juiste MIDI IN aansluiting geselecteerd achterop het apparaat? DOSBOX goed ingesteld: gaat naar MPU-401 van de USB en niet naar een andere MPU-401 (van de geluidskaart op het moederbord)? Hoofdtelefoonaansluiting in gebruik? Volume knopje aangedraaid?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat laatste zal het wel zijn ja, een midi mapper gebruiken om de USB to Midi kabel te selecteren als default midi device.

 

Ik heb vandaag trouwens eindelijk de Creative Wave Blaster 1 binnengekregen :D Ik zag dat jij ook zaken hebt gedaan met deze persoon, Peter (hard1k)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geloof dat je voor elke game apart moet aangeven in de cfg file welk midi device je wilt gebruiken. Gebruik in dosbox hiervoor de optie mixer /listmidi

kies nu uit de lijst het midi device wat je wilt gebruiken en noteer het id nummer wat erbij staat.

voeg in de cfg file van de game onder het kopje [midi] de regel 'midiconfig=id' id wordt dan het id nummer welke bij hert device staat wat je wilt gebruiken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toffe peer die jongen uit RU: heeft een mooie verzameling. Ik heb de afgelopen weken ook maar weer eens een hele partij spul verkocht. Veel rekeningen voor het nieuwe huis: gaslek, garagedeurmotor, garagedeurveer, slotenmaker, ADT voor alarm, zwembadschoonmaakrobotpomp.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...