Ga naar inhoud

Welke zijn het leukst!  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke zijn het leukst!

    • Plaaggeest,Sleutel En diamant
      11
    • Professor
      1
    • Schatkaart, kroon
      5
    • Verzonken stad, Reis door europa
      8
    • Reis vol verassingen
      3


Aanbevolen berichten

Ik d8 even ik maak een nieuwe topic en wel

over bassie zijn schoenen!!,

in de serie van de professor in het begin

van de professor zei bassie opeens hee hallo hier de

kleine man met de rode neus rode haren en de rode SOKKEN!

Link naar bericht
Delen op andere sites
om op deze poll te moeten reageren zou iedereen alle series weer moeten zien, want volgens mij kan niemand al die schoenen herinneren

Klopt, en die schoenen interesseren me ook weinig, iig niet genoeg om zo'n poll voor aan te klikken. *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites
om op deze poll te moeten reageren zou iedereen alle series weer moeten zien, want volgens mij kan niemand al die schoenen herinneren

Uncle Ar heeft de oplossing! ;)

Plaatjes maken een topic altijd leuker en aantrekkelijker, nietwaar?

Schoenen.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga voor Schatkaart/Kroon. Vooral de rode schoenen die daar gebruikt zijn, vind ik prima bij Bassie passen.

Offtopic: Wat wordt de volgende pol? De mooiste schoenen van Adriaan, de mooiste telefoon van de Baron of misschien de mooiste 'boem' van Harry. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga voor Schatkaart/Kroon. Vooral de rode schoenen die daar gebruikt zijn, vind ik prima bij Bassie passen.

Offtopic: Wat wordt de volgende pol? De mooiste schoenen van Adriaan, de mooiste telefoon van de Baron of misschien de mooiste 'boem' van Harry. ;)

De eerstvolgende poll gooi ik dicht }:| Denkt er wel eens iemand na voor hij een poll maakt? Wat ga je straks met de informatie doen, Raiders?

Kijk, een leeftijdspoll is handig, dan weet je de gemiddelde leeftijd van de leden en daar kun je op inspelen. Maar wat voor nut heeft het om te weten welke schoenen over het algemeen het mooist worden gevonden?

Een topic vind ik niet erg, daar kun je leuk over discussieren... maar een poll?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Valt me trouwens op dat Bassie in de Schatkaart in het begin rood-witte schoenen aanheeft en op het eind alleen witte!

zie mijn ''mooie'' schema voor controle. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Liever de rode schoenen. Maak niet uit welke. Die witte sportschoenen staan niet echt bij zijn pak :N

Dat vind ik dan opzich juist weer komisch, hij is niet voor niets een domme clown ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iki vind die sportschoenen van *bas* bij de reis vol verrassingen er niet uitzien.

Jah en ze zijn niet eens rood, wat wel hoort

(bassie zingt het zelf in een liedje: met mijn grote roie schoenen en mijn grote rooie neus laat ik alle...... :P )

Het maakt mij niet uit wat voor shoenen bassie aan heeft als ze dus maar rood zijn :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...

Ik vind de rode ''All stars'' wel leuk uit de Schatkaart, zulke had ik vroeger ook :D. Verder zijn de bekendste rode grote schoenen ook wel leuk, maar wat lomp. Die rode uit de Schatkaart zijn leuker.

Beetje onnutige poll, maarja.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...