Ga naar inhoud

Afscheid Bassie en Adriaan


Vind jij ook dat er als nog een afscheidsvoorstelling moet komen?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind jij ook dat er als nog een afscheidsvoorstelling moet komen?

    • Ja, als Bas en Aad het aankunnen zeker
      29
    • Ja, Maar dan niet meer met Bassie en Adriaan maar dan met de TROS of Nic
      2
    • Nee, het is mooi geweest
      3


Aanbevolen berichten

Ik kan het niet helpen maar ik vind nog steeds dat er iets gedaan moet worden om een echt afscheid voor Bassie en Adriaan te regelen. Die twee verdienen het. Als duo hebben te veel betekend voor de Nederlandse jeugd. Ik hoop echt dat Aad en Bas nog iets gaan doen om echt afscheid te nemen. Hun afscheid in Hellendoorn kan gewoon weg niet het echte afscheid zijn, dat zou te droevig zijn, zo verlaat je het artiestenvak niet!!!

Ik heb de beelden nog goed voor ogen, Bas die Aad moet onderdersteunen naar de kleedkamer omdat deze er zo diep door zit.

Aad spraak de woorden zoals hij dat zo vaak deed op het einde: WILLEN JULLIE NOG MEER ???? JA, IK WIL OOK NOG HEEL VEEL MEER... MAAR NU ZINGEN WE... DAG VRIENDJES....

Dit liedje heeft hij niet eens af kunnen maken, zo intens verdrietig moet hij zijn geweest. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er een echt afscheid komt (desnoods bij de tentoonstelling in Hellendoorn). Of deze nu van Aad en Bas zelf uitgaat of van bijvoorbeeld TROS en Nic dat maakt niet uit maar ze verdienen het !!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit liedje heeft hij niet eens af kunnen maken, zo intens verdrietig moet hij zijn geweest. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er een echt afscheid komt (desnoods bij de tentoonstelling in Hellendoorn). Of deze nu van Aad en Bas zelf uitgaat of van bijvoorbeeld TROS en Nic dat maakt niet uit maar ze verdienen het !!

Maar waar was Aad zo verdrietig over? Was hij al ziek op het moment dat deze voorstelling plaatsvond?

En een afscheid verdienen ze natuurlijk, maar ik betwijfel of ze dat doen. Het zou natuurlijk geweldig zijn als ze alsnog die afscheidstoernee konden doen, al was het maar één voorstelling, maar dat zal wel niet gebeuren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, maar dat is het hele punt, Adriaan kan door zijn ziekte niet meer goed praten. Dat stond ooit in één van zijn brieven. Hij heeft de kracht gewoon niet meer om een voorstelling te vullen. Zo knuppelig zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Aardige, lieve mensen met een hart van goud krijgen altijd DIT als beloning, terwijl criminelen tot hun 100ste jaar gezond en wel hun dagen doorbrengen in de Hotel-gevangenissen van Nederland. :(

Maar zolang er nog volop hoop is, blijf ik vertrouwen houden. ^O^

Daarom lijkt het mij ook geweldig als we de film nog aan hen kunnen laten zien als eerbetoon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk niet dat we er echt op moeten rekenen.Adriaan is namelijk nog steeds niet voor 100% genezen verklaard en ik denk dat zij zelf wellicht ook dat hoofdstuk in hun leven hebben afgesloten. Volgens mij is het voor hen nu ook genoeg geweest.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geloof daar niet in. Adriaan heeft moeite met praten (dit gaat steeds beter en hij krijgt nog een behandeling waarna het weer helemaal goed moet zijn). Met al deze dingen kun je rekening houden. Ik kan me niet voorstellen dat ze blij zijn met het afscheid dat ze hebben genomen in Hellendoorn. Een Adriaan die met een werkelijk bedrukt gezicht de kinderen nog 1 keer gedag wuift en ondersteund door Bassie wegloopt....

Als rasartiesten zouden denk ik niets anders willen dan een afscheidsvoorstelling of een afscheidprogramma desnoods waarin hun leven voorbij komt (commercieel goed te verkopen met het boekje van Adriaan !!!!!!!!). Ze verdienen dit en ik hoop dat de TROS of Nic hier iets in zien. Ik kan niet geloven dat het trieste afscheid in Hellendoorn afgelopen zomer het afscheid is wat Bassie en Adriaan willen (en ook de fans niet!!!!!!!)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou het niet mooi zijn om het van de andere kant te doen?

Ik bedoel, er zijn mensen van dit forum die dus een film gaan maken. Zou het niet leuk zijn als op de een of andere manier dat een eerbetoon aan B&A is en deze dan overhandigd wordt aan Bassie en Adriaan ofzo?

Dit kwam net ineens in me op, k weet niet of het wat is... zal wel weer niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn idee zou een avondvullend programma zijn over Bas en Aad van Toor (misschien met de film erbij). Hun hele leven wordt doorgespit en verhalen worden met diverse acteurs opgehaald. De manier waarop ze nu afscheid hebben moeten nemen zou ik geen enkele artiest gunnen. Hilversum wordt eens wakker !!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even mijn mening :

Ik zou het echt SUPER GEWELDIG vinden moesten *bas* en *adriaan* nog een echte laatste lachspektakelshow geven. Een echte afscheidsshow met het zelfde idee als er was bij de echte afscheidsvoorstellingen op 2,3 en 4 Januari 2004 die niet door zijn gegaan.

En die voorstelling zou ik dan geven op een plaats die wat centraal gelegen is, gemakkelijk bereikbaar in Vlaanderen en Nederland. Zo simpel is dat...

En ik denk, vb. eind 2004, dat zowel Aad als Bas dat perfect zullen aankunnen; denk ik wel hé!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn idee zou een avondvullend programma zijn over Bas en Aad van Toor (misschien met de film erbij). Hun hele leven wordt doorgespit en verhalen worden met diverse acteurs opgehaald. De manier waarop ze nu afscheid hebben moeten nemen zou ik geen enkele artiest gunnen. Hilversum wordt eens wakker !!!

helemaal mee eens... Dat zijn altijd de dingen die ze uitzenden als er iemand overlijdt..... Aangezien ze een uur na het bekendmaken van het overlijden die beelden al uitzenden, moeten die dingen allang gemonteerd ergens in een kast in hilversum liggen..... ipv dat ze zoiets gewoon nu al uitzenden..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik geloof daar niet in. Adriaan heeft moeite met praten (dit gaat steeds beter en hij krijgt nog een behandeling waarna het weer helemaal goed moet zijn). Met al deze dingen kun je rekening houden. Ik kan me niet voorstellen dat ze blij zijn met het afscheid dat ze hebben genomen in Hellendoorn. Een Adriaan die met een werkelijk bedrukt gezicht de kinderen nog 1 keer gedag wuift en ondersteund door Bassie wegloopt....

Als rasartiesten zouden denk ik niets anders willen dan een afscheidsvoorstelling of een afscheidprogramma desnoods waarin hun leven voorbij komt (commercieel goed te verkopen met het boekje van Adriaan !!!!!!!!). Ze verdienen dit en ik hoop dat de TROS of Nic hier iets in zien. Ik kan niet geloven dat het trieste afscheid in Hellendoorn afgelopen zomer het afscheid is wat Bassie en Adriaan willen (en ook de fans niet!!!!!!!)

Ik vind dat je schromelijk overdrijft.

Het moet niet uitgemolken gaan worden, dat willen B&A zelf ook niet.

Nick zou sowieso nooit met een afscheidsprogramma komen omdat ze er echt geen budget voor hebben en de TROS heeft geen contract meer met B&A en dus geen uitzendrechten meer.

Adriaan heeft op tv afscheid genomen om 31 december 2003, misschien té makkelijk maar waarom een uitbundig afscheidprogramma? Kort, emotioneel misschien maar wel mooi! Een klein waardig afscheid...

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind dat er gewoon iets gedaan moet worden voor die twee, maar door wie? dat is de vraag.

door die plotselinge ziekte van adriaan is er onverwacht een einde gekomen aan dit geweldige duo en dat hebben ze niet verdiend!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind dat er gewoon iets gedaan moet worden voor die twee, maar door wie? dat is de vraag.

door die plotselinge ziekte van adriaan is er onverwacht een einde gekomen aan dit geweldige duo en dat hebben ze niet verdiend!!

Een einde klinkt een beetje verkeerd. Hun afscheid in Hellendoorn had iets: ze hadden niet enorm uitgepakt zoals ze wel van plan waren tijdens de afscheidsshows en daarom was het mooi en emotioneel. Ik snap niet waarom een afscheid altijd groots moet zijn bij iedereen. Ik denk dat zo'n groots afscheid er gewoon niet komt omdat het van Bassie & Adriaan ook niet zo nodig hoeft en daar sta ik helemaal achter. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zie trouwens dat Sylvia en haar man 'nee' hebben gestemd!

Dat kan niet, want die zijn al geblokkeerd (of ze zijn weer gedeblokkeerd). Maar het kan ook niet dat de 2 accounts die zij hadden 13% van 15 personen die gestemd hebben vormen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoeft niet, want 13% van de 15 personen vinden een afscheid wél onzin, maar B&A in het algemeen níet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zijn er dan ook anti-Bassie en Adriaan mensen op dit forum ??

Als je nee stemt ben je toch niet meteen anti-B&A, of wel? Jij vind dat ze het verdienen en dat is ook zeker zo. Maar waarom moet altijd alles waardig en groots? Ik wordt daar zo moe van. Ik denk dat het voor Adriaan misschien ook genoeg is geweest en heeft hij zijn Adriaan pak misschien netjes opgeboren in de kast. Hij wil wellicht genieten van de rust en de ontspanning. Bas blijft een podiumbeest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je nee stemt ben je toch niet meteen anti-B&A, of wel? Jij vind dat ze het verdienen en dat is ook zeker zo. Maar waarom moet altijd alles waardig en groots? Ik wordt daar zo moe van. Ik denk dat het voor Adriaan misschien ook genoeg is geweest en heeft hij zijn Adriaan pak misschien netjes opgeboren in de kast. Hij wil wellicht genieten van de rust en de ontspanning. Bas blijft een podiumbeest.

Nou, een filmpje als eerbetoon zal Aadje denk ik niet afslaan. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet het echt niet. Je zegt wel zo mooi "afscheidsshow", maar volgens mij wil je dat voor jezelf en niet voor Bas en Aad. Zij hebben hun show gehad, in Hellendoorn. En ik denk dat die waarachtige emotie een heel wat mooier afscheid is geweest dan iets met heel veel toeters en bellen.

Een necrologie lijkt me ook niet echt geweldig. Ze zijn immers nog niet dood. Iedereen weet dat Aad gestopt is en Bas doorgaat. Wat wil je nu nog?

Het beste idee vind ik die film, de tribute (wat is het goeie nederlandse woord daarvoor?) aan onze helden. Daarmee kunnen we ze laten zien dat ondanks dat ze gestopt zijn als duo, ze nog steeds voor ons voortleven en ons leven beinvloeden. Dat is het hele punt. Ze stoppen niet, ze gaan door zolang hun programma's worden uitgezonden en er fans zijn die hun erfgoed in ere houden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh ja, eerbetoon, dank je ;)

Goed, die film als eerbetoon dus. Vind ik een beter idee dan een massale afscheidsvoorstelling.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb 'ja' gestemd (zonder Nick en TROS), maar in mn achterhoofd weet ik dat de kans heel groot is dat het niet gaat gebeuren ;)

Maar zoals al eerder vermeld: B&A zijn natuurlijk nog zo vaak te zien en ook nog in andere dingen actief dat ze eigenlijk gewoon nog helemaal erbij zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[...]

He he eindelijk iemand die er net zo over denkt.

Jammer dat sommigen zich er gewoon niet een keer bij neer kunnen leggen dat het over is.

Het idee voor de film zie ik helemaal zitten, lijkt me ontzettend leuk. ^O^

Hoe staat het met die plannen overigens?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

He he eindelijk iemand die er net zo over denkt.

Jammer dat sommigen zich er gewoon niet een keer bij neer kunnen leggen dat het over is.

Het idee voor de film zie ik helemaal zitten, lijkt me ontzettend leuk. ^O^

Hoe staat het met die plannen overigens?

Iedereen moet even op mijn script stemmen, dan kan ik beginnen met uitwerken >:)

Ik vind het overigens wel jammer dat die uiteindelijke show met de boefjes niet is doorgegaan. Dat had ik wel willen zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er vanochtend op de fiets naar school nog over nagedacht...

Ik heb wel gestemd dat ik vind dat er een afscheidsvoorstelling zou moeten komen, maar ben van mening veranderd.

Ze stoppen toch niet :D De series draaien nog steeds op tv, Bassie treed nog steeds op en Adriaan beantwoord fanmail op zn website.

Om dan definitief afscheid te nemen is dus niet gepast.

Daarbij zou het dood en doodzonde zijn om een show weer af te sluiten zoals die in Hellendoorn. Ik heb het zelf niet gezien, maar toen k de post van Vlugge Japie las, moest k bijna zelf huilen... Ik kan me heel goed voorstellen wat er door het hoofd van Aad moet hebben gespeeld... Dit is voor mij ook de reden waarom het mij verstandig lijkt om het gewoon zo te laten. De beste man heeft een hele mooie tijd gehad. Iedereen heeft hier goede herrinneringen aan. Wat is er eigenlijk mis met terugkijken op wat geweest is?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was natuurlijk wel heel mooi geweest, zo'n afscheidsvoorstelling waarin alles van vroeger de revue passeerde. De boeven zouden voorbij komen en ik kan me indenken dat misschien ook de plaaggeest zou opduiken (aangezien dat toch de eerste serie was, en een eind niet zonder een begin kan). Jammer dat dat niet gebeurd is, want het afscheid voelt een beetje onvolledig, beter gezegd: onvoltooid. Maar misschien is dat ook juist wel het mooiste?!

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik denk dat die breuk tussen bas en aad te erg is om zomaar over heen te stappen. ik denk dat bassie en adriaan nooit meer samen komen!

Welke breuk?

Ze zijn toch niet uit elkaar gegaan. Ze zijn alleen als duo gestopt met optreden. Vind breuk niet echt een gepaste woordkeuze

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik denk dat die breuk tussen bas en aad te erg is om zomaar over heen te stappen. ik denk dat bassie en adriaan nooit meer samen komen!

breuk?? er is helemaal geen sprake meer van een breuk. ze zijn alleen gestopt als duo, maar verder is er niets aan de hand tussen die twee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

breuk?? er is helemaal geen sprake meer van een breuk. ze zijn alleen gestopt als duo, maar verder is er niets aan de hand tussen die twee.

als jullie eens even nadenken. na dat adriaan ziek is geworden heeft bassie zowat een mes in zijn rug gestoken. maar denk je nou werkelijk dat Adriaan al beter is. Ik leef al heel me leven met een handicap. En van bestralingen, operaties ben je niet zomaar beter van hoor. Elk uur narcose is 1 maand. Elke bestraling is 2 maanden herstel. Adriaan heeft nu wel het lichamelijke gehad. Maar nu komt het geestelijke.

Hij heeft de dood in de ogen gekeken. Denk je dat hij daarna gelijk zijn pak weer aantrekt en de leuke jongen gaat uit hangen. Die man is blij dat hij leeft. De man is blij dat hij zijn kinderen kan zien en niet bang hoeft te zijn dat hij morgen onder de grond ligt. Gun die man zijn rust! Ik heb liever dat hij 20 jaar langer leeft als Aad van een half jaar als Adriaan!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

als jullie eens even nadenken. na dat adriaan ziek is geworden heeft bassie zowat een mes in zijn rug gestoken. maar denk je nou werkelijk dat Adriaan al beter is. Ik leef al heel me leven met een handicap. En van bestralingen, operaties ben je niet zomaar beter van hoor. Elk uur narcose is 1 maand. Elke bestraling is 2 maanden herstel. Adriaan heeft nu wel het lichamelijke gehad. Maar nu komt het geestelijke.

Hij heeft de dood in de ogen gekeken. Denk je dat hij daarna gelijk zijn pak weer aantrekt en de leuke jongen gaat uit hangen. Die man is blij dat hij leeft. De man is blij dat hij zijn kinderen kan zien en niet bang hoeft te zijn dat hij morgen onder de grond ligt. Gun die man zijn rust! Ik heb liever dat hij 20 jaar langer leeft als Aad van een half jaar als Adriaan!

Heel goed gezegd TimT! _O_

Voor het koppel B&A is het actieve gedeelte van hun carrière samen voorbij. En er zal geen alternatief afscheid meer komen denk ik. Adriaan focust zich momenteel meer op zijn welverdiende rust, zijn website en zijn boek. Zijn acrobatenpak ligt volgens mij momenteel eerder achter een vitrine dan zijn kledingkast.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heel goed gezegd TimT! _O_

Voor het koppel B&A is het actieve gedeelte van hun carrière samen voorbij. En er zal geen alternatief afscheid meer komen denk ik. Adriaan focust zich momenteel meer op zijn welverdiende rust, zijn website en zijn boek. Zijn acrobatenpak ligt volgens mij momenteel eerder achter een vitrine dan zijn kledingkast.

Hinse dat klopt over de vitrine. Maar ik snap wel dat het rot is om het gewoon te acepteren! maar ik hoop dat die man lekker mag genieten van zijn penisoen. laat hem genieten van zijn kinderen en ik hoop van zijn kleinkinderen. weet niet of hij ze al heeft. als wij op zijn leeftijd waren en zijn carrière zouden wij ook rust willen. willen genieten van 2 dingen wat Aad denk ik veel te kort kwam! tijd en rust

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

als jullie eens even nadenken. na dat adriaan ziek is geworden heeft bassie zowat een mes in zijn rug gestoken. maar denk je nou werkelijk dat Adriaan al beter is. Ik leef al heel me leven met een handicap. En van bestralingen, operaties ben je niet zomaar beter van hoor. Elk uur narcose is 1 maand. Elke bestraling is 2 maanden herstel. Adriaan heeft nu wel het lichamelijke gehad. Maar nu komt het geestelijke.

Hij heeft de dood in de ogen gekeken. Denk je dat hij daarna gelijk zijn pak weer aantrekt en de leuke jongen gaat uit hangen. Die man is blij dat hij leeft. De man is blij dat hij zijn kinderen kan zien en niet bang hoeft te zijn dat hij morgen onder de grond ligt. Gun die man zijn rust! Ik heb liever dat hij 20 jaar langer leeft als Aad van een half jaar als Adriaan!

Ik snap niet hoe je hieruit afleidt dat er een breuk is tussen Bas en Aad... en daar ging het tenslotte om.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik snap niet hoe je hieruit afleidt dat er een breuk is tussen Bas en Aad... en daar ging het tenslotte om.

o mag ik even terug halen toen Aad ziek werd. Bassie waar was die? Die was met sylvia lekker aan het toveren. Je moest eens weten hoe blij ik was toen het berich er kwam dat het mislukte! Bassie heeft een mes in adriaan zijn rug gestoken en denk je dat die twee dan weer vrolijk op het toneel gaan staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

o mag ik even terug halen toen Aad ziek werd. Bassie waar was die? Die was met sylvia lekker aan het toveren. Je moest eens weten hoe blij ik was toen het berich er kwam dat het mislukte! Bassie heeft een mes in adriaan zijn rug gestoken en denk je dat die twee dan weer vrolijk op het toneel gaan staan.

Had je gewild dat Bas thuis bleef zitten achter de geraniums dan? Alleen omdat Aad niet meer op kan treden?

Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken van die enorme media hype eind vorig jaar, maar volgens mij viel die ruzie ook wel mee. Maar Aad wilde sowieso al stoppen, al voor hij ziek werd.

Bas heeft met Sylvia een fout gemaakt, maar ik vind niet dat je hem van disloyaliteit kan beschuldigen omdat hij verder kan en wil. Hij heeft het naar zijn zin in het circus, dat kun je toch geen "mes in de rug" noemen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

o mag ik even terug halen toen Aad ziek werd. Bassie waar was die? Die was met sylvia lekker aan het toveren. Je moest eens weten hoe blij ik was toen het berich er kwam dat het mislukte! Bassie heeft een mes in adriaan zijn rug gestoken en denk je dat die twee dan weer vrolijk op het toneel gaan staan.

ik vind het grof om dit een mes in de rug steken te noemen... Zeker tegenover B&A. Bas vind het gewoon fantastisch om voor publiek te staan. Laat die man. Hij heeft toch niets verkeerds over Adriaan gezegd? Dat was die toverdoos...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even over het afscheid van Bassie & Adriaan, we kunnen natuurlijk met z´n allen de handen ineen slaan, en gezamenlijk voor de allerlaatste keer een speciale Bassie & Adriaan Fanclubdag organiseren!

Dus echt speciaal nog voor de fans, en dat we Bas en Aad daarbij voor uitnodigen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even over het afscheid van Bassie & Adriaan, we kunnen natuurlijk met z´n allen de handen ineen slaan, en gezamenlijk voor de allerlaatste keer een speciale Bassie & Adriaan Fanclubdag organiseren!

Dus echt speciaal nog voor de fans, en dat we Bas en Aad daarbij voor uitnodigen.

Op zich een leuk idee, maar volgens mij komt dat nooit van de grond. We hebben al moeite een dag te prikken om met zijn allen naar het circus te gaan...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tuurlijk is het een goed idee!

Maar ja, dan moet wel iedereen willen en meehelpen.

Dus bij deze, wie wil ook zo´n fanclubdag, plaats dan je reactie op dit forum.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een fanclubdag lijkt me een goed idee. Maar ik noem het liever een acrobataviering.

Maar dan moet het wel ruim van te voren geplanned worden, anders heeft iedereen weer iets anders te doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm ik denk dat een fanclubdag wel leuk is maar maybe zouden we daar dan wat publiciteit voor moeten regelen, zo komen er immers misschien meer fans op af. Een berichtje op de Adriaan homepage daarover zou top zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er ook nog verder over nagedacht :) Dat doe ik soms nog wel ns, in n heldere bui ;)

Volgens mij zijn wij als fans nog nooit zo 'in' Bassie en Adriaan geweest. Vroeger (jaren 70 en 80, opa spreekt) zag je ze alleen op televisie, en had je wel wat spulletjes maar lang niet zoveel als nu. Je kon natuurlijk naar n voorstelling van ze gaan maar dat deed je ook niet elke dag.

En nu? Elke dag 4 afleveringen op Nickelodeon, 's weekends 2 maar soms een marathon. DVD's, video's, en niet te vergeten de onuitputtelijke bron die Internet heet. Aad die veel aandacht besteedt aan zn site, bezig is met zn autobiografie en lekker met ons meeleest, Bas die nog optredens doet, óók n eigen site heeft. Je kunt tegenwoordig op élk moment van de dag, wánneer je ook wilt 'in contact komen' met Bassie en Adriaan.

Ik ben nog nooit zo veel met B&A bezig geweest als dit jaar. Het voelt helemaal niet als afscheid, ze zijn er gewoon nog, en meer dan ooit lijkt het!

En inderdaad, denk aan Aad. Voor hem is het gewoon erg zwaar, en hoe de toekomst eruit zal zien weet niemand. Een fanclubdag is best een leuk idee, maar dan wel zeker weten dat Bas en Aad er geen moeite mee hebben en laat het dan geen emotioneel 'einde' zijn, maar 'gewoon' een eerbetoon, een dankbetuiging aan onze helden!

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...