Ga naar inhoud

Ronde 2-4  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Mario Bros. (1983)
      0
    • Castlevania III: Dracula's Curse (1989)


Aanbevolen berichten

Mario Bros. (1983)

De loodgieters Mario en Luigi onderzoeken het riool van New York wanneer daar vreemde wezens opduiken.

 

vs.

 

Castlevania III: Dracula's Curse (1989)

Trevor Belmont wordt ingeschakeld om het op te nemen tegen Dracula.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier wint nostalgie het dan weer net niet bij mij. :P 

Mario Bros. echt heel veel gespeeld, maar is niet goed genoeg om het te winnen van Castlevania 3. Gameplay ziet er erg goed uit en de soundtrack heb ik ook al eens wat over gezegd. Help me eraan denken dat ik deze reeks eens ga spelen wanneer ik klaar ben met Breath of the Wild. :P 

 

Stem voor Castlevania III: Dracula's Curse!

Link naar bericht
Delen op andere sites
30 minutes ago, Frey said:

Help me eraan denken dat ik deze reeks eens ga spelen wanneer ik klaar ben met Breath of the Wild. :P 

 

 

Nou, met wat ik al over het spel heb gehoord wordt dat minstens een 5 jaren plan :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoef hier niet eens over na te denken;

Ik begrijp werkelijk niet wat zo'n beroerd en irritant spelletje als Mario Bros. in de tweede ronde van deze verkiezingen te zoeken heeft.

Staat verder ook los van welk spel er in ronde 1 werd uitgeknikkerd.

Dit spel haalt het gewoon niet tegen Castlevania III, dus daar gaat mijn stem zeker heen.

 

En dan mag ik hopen dat dit irritante Mario spel nu definitief wordt uitgeschakeld ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

5-0 ;) 

 

Castlevania 3 is de beste voor de NES. Ik val natuurlijk in herhaling, maar gewoon een zeer mooi uitgewerkt spel waar je vroeger bij het spelen gewoon echt de kriebels bij kreeg... enge vijanden en enge muziek. En blijf deze extra leuk vinden omdat je kunt switchen van character.

 

Het Mario spel is wel klassiek, maar te eenvoudig om beter gewaardeerd te worden dan Castlevania 3 ;) 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...