Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 01-03


Poule 01-03  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Kirby's Fun Pak
    • X-Men: Mutant Apocalypse
      0


Aanbevolen berichten

5a77877a4809d_Poule01-03.thumb.png.1eee5b855f25b74bc074008db9f0a629.png

 

Kirby's Fun Pak

Kirby’s Fun Pak is een platformspel. Het is een combinatie van 8 games. De meeste games zijn platformspellen maar er zijn ook mini-games. In dit spel speel je als Kirby, die het scherm rond kan vliegen en blokjes kan inademen en uitspugen. Je kunt ook vijanden inslikken. Bij sommige vijanden neem je hun specialiteit over. Een unieke eigenschap van dit spel is de toevoeging van helpers. Als een specialiteit is overgenomen dan kan men kiezen om deze om te zetten in een helper. Deze kan dan bestuurd worden door een tweede speler of door de computer. Als de specialiteit is omgezet in een helper dan kan het ook weer terug omgezet worden.

 

X-Men - Mutant Apocalypse

In dit vechtspel kun je vijf X-Men besturen met elk hun eigen doel, bewegingen en mogelijkheden. Beast heeft bovenmenselijke fysieke kracht en wendbaarheid en ziet er aapachtig uit. Cyclops schiet stralen uit zijn ogen. Gambit kan objecten bewegen, kaarten gooien en met een staf vechten. Psylocke heeft telepathische krachten die ze kan gebruiken om een paranormaal mes te maken. Wolverine is heel sterk en heeft klauwen en botten van adamantium. De levels kunnen in willekeurige volgorde worden gespeeld. Er moeten eindbazen verslagen worden en aan het einde van het spel moet elk karakter een verschillend level afronden.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

X-Men boeit me echt 0,0 en het spel ziet er qua besturing ook redelijk lomp uit. Kirby Fun Pack was (tot dat Dreamland 3 verscheen, niet eens in Europa) het beste Kirby spel op de SNES. Ik ben er zelf niet helemaal kapot van, want al die mini games begrijp ik niet allemaal even goed. Alsnog is het een stuk beter dan X-men, dus krijg het mijn stem. ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm.. Een spel wegstemmen met de reden "dat het mij niet boeit" vind ik te makkelijk;

Ik kijk naar het totaalplaatje van een spel en daarbij kijk ik o.a. naar graphics en muziek :P

 

En dan wint in dit geval Kirby's Fun Pak voor mij; Dit spel heeft een betere soundtrack en een hogere speel waarde (ik zou het eerder en langer spelen dan X-Men)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanaf nu wordt alles inderdaad wat herhaling. Deze vind ik beiden niet erg interessant. X-Men heeft mijn stem gehad vooral omdat het meerdere keren tegen een zwakkere titel stond. Buiten de herkenning in de personages uit de serie om blijft het een wat té grof spel qua design. Hoewel ik het minigame aspect van deze Kirby ook niet heel geweldig vind is het wel de vrolijke en vertrouwde Kirby-stijl in gameplay, look-and-feel en soundtrack. Een stem voor Kirby dit keer :).

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago, Bananensap said:

Kirby! Leuk spel. Lang niet zo leuk als X-men.

2 minutes ago, Hinse said:

Je vindt Kirby lang niet zo leuk als X-Men maar toch krijgt Kirby je stem? :P

Ja ik zou het ook wel eens leuk vinden om zeker bij dit soort reacties iets meer onderbouwing te zien.

En wellicht is het ook mogelijk om dat iets eerder in de week te doen, zodat dat nog interessante discussies op kan leveren.

Nu is het heel vaak "1 klein regeltje met de naam van het spel en volgende week ben ik er weer" werk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 2/10/2018 at 9:44 AM, Bananensap said:

Kirby! Leuk spel. Lang niet zo leuk als X-men.

Ik bedoelde:

Kirby! Leuk spel. X-men is lang niet zo leuk!

 

Ik ben deze maand begonnen met een nieuwe baan en er komt veel op me af. Na een week werken was ik redelijk versleten dit weekend. Ook te zien aan de vergissing in mijn zin :-)

Hele verhalen zitten er even niet in. Maar ik blijf wel trouw stemmen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago, Bananensap said:

Ik bedoelde:

Kirby! Leuk spel. X-men is lang niet zo leuk!

 

Ik ben deze maand begonnen met een nieuwe baan en er komt veel op me af. Na een week werken was ik redelijk versleten dit weekend. Ook te zien aan de vergissing in mijn zin :-)

Hele verhalen zitten er even niet in. Maar ik blijf wel trouw stemmen.

Ik heb het ook niet over hele verhalen :P.

Ik heb het eerder over iets meer dan 1 of 2 regels waarin alleen staat voor welk spel je kiest ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...