Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 03-04


Poule 03-04  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • The Lion King
    • Super Tennis


Aanbevolen berichten

5a778b82242f7_Poule03-04.thumb.png.652c20951d37db8e740b6c4d305058cc.png

 

The Lion King

The Lion King is een platformspel gebaseerd op de gelijknamige tekenfilm. In het spel bestuur je Simba door de gebeurtenissen van de tekenfilm. Je begint als een jong welpje en verderop in het spel speel je als een volwassen leeuw. De meeste vijanden worden verslagen door er op te springen. Later in het spel kun je als de speciale meter vol is ook brullen, waarmee je je vijanden overdonderd en ze stil blijven staan. Ook kun je klauwen, verscheuren en gooien. In het spel kunnen verschillende soorten insecten worden verzameld. Deze hebben speciale krachten, zoals levens of de meter van het brullen bijvullen. Sommige insecten geven je toegang tot bonus levels.

 

Super Tennis

Super Tennis is een tennisspel met drie modes. In singles mode kun je tegen de computer of tegen een tegenspeler spelen. In dubbel mode kun je samen met een andere speler tegen computerspelers of samen met computerspelers tegen elkaar spelen. In Circuit mode speel je diverse toernooien die bestonden in de tijd dat het spel werd uitgebracht. De drie verschillende ondergronden hebben invloed op hoe de bal stuitert. De spelers zijn kleine schattige varianten van de toen beroemde wereldspelers. Hun achternamen zijn uit het spel gelaten. Elke speler heeft zijn eigen talenten. Knoppen aan de rechterkant beïnvloeden je slag en de richting van de bal kun je beïnvloeden met de D-pad.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben altijd fan van tennisspellen geweest en Super Tennis is gewoon een zeer solide game. The Lion King is ook een leuke platformer, alleen het is geen absolute top. De muziek en graphics zijn verzorgd, de gameplay vind ik wat minder dan b.v. Aladdin. Super Tennis krijgt mijn stem!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oei, deze is lastig.

Beide spellen hebben wat en ze zijn lastig om met elkaar te vergelijken.

 

Als ik kijk naar Lion King dan is dat een spel met inhoud, goede en herkenbare muziek en aardige graphics.

Super Tennis is veel eenvoudiger en oppervlakkiger, maar is wel aanlokkenlijk om te spelen bij het zien van de beelden.

De doorslag geeft voor mij de beelden van de Lion King; Soms blijven de plateaus niet goed in beeld en spring jer er doorheen.

Daarom ga ik hier voor Super Tennis.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lichte twijfel.

Lion King is een mooi spel als het aankomt op grafisch aspect en de soundtrack. Met beiden waan je je direct in de sfeer van de grote Disney klassieker. Qua gameplay rammelt het helaas een beetje en speelde het hier en daar niet lekker; plankjes waar je naast springt doordat het niet is te onderscheiden van de achtergrond, je character die onzichtbaar wordt als je wordt geraakt en voor m'n gevoel ook soms transitieproblemen (beeld dat vertraagt ook bij o.a. als je wordt geraakt).

 

Super Tennis is gewoon een leuk en goed tennis spel met passende soundtrack. Prima vermaak. En ik blijf het zeggen; dat 'helft-wissel-filmpje' inclusief muziek... instant bonus punten! _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...