Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie de beste zender voor B & A? Even een paar vraagjes. Ik ben er weleens benieuwd naar. Ik doe geen poll, zo kan het ook wel.

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

A Zoals huidig, Nickelodeon

B Fox Kids

C Z@ppelin

D YorKiddin

D Andere zender, namelijk ....

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

A Zoals huidig, 4 uitzendingen per dag: 2 om 18:00 - 19:00 en van 23:25 tot 0:25

B 1 uitzending per dag om 19:30 - 20:00

C 1 uitzending per dag om 16:00 - 16:30

D 2 uitzendingen per dag om 18:00 - 19:00

E 3 uitzendingen per dag: 18:30 tot 20:00

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

A Heel goed

B Goed

C Redelijk

D Matig

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Lijkt mij een erg mooi topic.

Ik zal mijn mening ook noteren ;) .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn menigen

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

=> => A Zoals huidig, Nickelodeon

B Fox Kids

C Z@ppelin

D YorKiddin

D Andere zender, namelijk ....

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

A Zoals huidig, 4 uitzendingen per dag: 2 om 18:00 - 19:00 en van 23:25 tot 0:25

B 1 uitzending per dag om 19:30 - 20:00

C 1 uitzending per dag om 16:00 - 16:30

D 2 uitzendingen per dag om 18:00 - 19:00

=> => E 3 uitzendingen per dag: 18:30 tot 20:00

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

A Heel goed

B Goed

=> => C Redelijk | Wat veel opzich vreemde tekenfilms

D Matig

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf? | Goed, soms wel een kleine storing maar dat is heel snel verholpen en best leuke spotjes voor B & A.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

E Andere zender, het zou leuk zijn als het bij de publieken zou zitten, de VARA of de TROS of zo

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

Zoals vroeger, om 0:00, 2:00 en 4:00!

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

Prut

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Ik kijk alleen Nick voor B&A, dus ik weet niet echt wat ze verder doen... de reclame voor B&A is wel leuk (met Eye of the tiger) en zo... de storingen zijn shit en het komt veel te vaak voor dat het geluid niet gelijk loopt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

A Zoals huidig, Nickelodeon

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

E 3 uitzendingen per dag: 18:30 tot 20:00

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

Matig tot redelijk

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Ik kijk nick ook bijna alleen voor B&A, en storingen bij andere programma's zijn best irritant (beeld zwart, geluid weg, ondertiteling loopt achter).

Link naar bericht
Delen op andere sites
1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

E Andere zender, het zou leuk zijn als het bij de publieken zou zitten, de VARA of de TROS of zo

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

Zoals vroeger, om 0:00, 2:00 en 4:00!

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

Prut

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Ik kijk alleen Nick voor B&A, dus ik weet niet echt wat ze verder doen... de reclame voor B&A is wel leuk (met Eye of the tiger) en zo... de storingen zijn shit en het komt veel te vaak voor dat het geluid niet gelijk loopt.

Alleen waarom om 12 uur, 2 uur en 4 uur 's nachts?

En misschien kunnen jullie uitleggen waarom dat het prut is tegenwoordig :P op TV (Kinderseries)?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alleen waarom om 12 uur, 2 uur en 4 uur 's nachts?

En misschien kunnen jullie uitleggen waarom dat het prut is tegenwoordig :P op TV (Kinderseries)?

Omdat er na twee uur nooit iets op TV is, dus als ze dan B&A uitzenden, kan ik lekker kijken ;)

En die nieuwe series gaan nergens over. Veel geweld en weinig nut.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1)

Ik vind ketnet ook goed bij ze passen... B&A zijn veeeeeel te groot voor alleen Nederland, dus vandaar mijn keuze!

2)

Ik vind in de nacht het leukst! Ik heb regelmatig nachtdienst, dus dan kijk ik erg graag naar B&A. Het is ook een gebrek aan goede tv in de nacht!

3)

Ik vind Studio 100 goede tv maken. Vooral Samson en Gert!

4)

Ik hou absoluut niet van reclame...

Link naar bericht
Delen op andere sites
1)

Ik vind ketnet ook goed bij ze passen... B&A zijn veeeeeel te groot voor alleen Nederland, dus vandaar mijn keuze!

2)

Ik vind in de nacht het leukst! Ik heb regelmatig nachtdienst, dus dan kijk ik erg graag naar B&A. Het is ook een gebrek aan goede tv in de nacht!

3)

Ik vind Studio 100 goede tv maken. Vooral Samson en Gert!

4)

Ik hou absoluut niet van reclame...

Studio 100 maakt inderdaad goeie TV hoewel Samson toch niet geweldig is maar het is wel grappig hoe 'ie praat. Geeerrrtje!!! Geerrttjjee!!!

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Studio 100 maakt inderdaad goeie TV hoewel Samson toch niet geweldig is maar het is wel grappig hoe 'ie praat. Geeerrrtje!!! Geerrttjjee!!!

Lukas.

Kabouter Plop goeie TV? _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kabouter Plop goeie TV? _O-

Mm, niet echt vind ikzelf maar dat moet je aan de doelgroep vragen. Ik denk ook soms eens bij B & A dat had ik anders gedaan maar de doelgroep is toch voor jongere mensen. Ik heb bv. een boek geschreven over de brugklas waar ik destijds inzat en de 5e klassers gaan het vervolgens lezen en vinden het soms een beetje saai. Ja, logisch ik heb het in principe geschreven voor 12 jarigen die nog in groep 8 zitten...

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

E Andere zender, namelijk ....de TROS (enige echte b&a zender)

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

D 2 uitzendingen per dag om 18:00 - 19:00 (de tijden vind ik prima, maar ik kijk eigenlijk alleen b&a op dvd)

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

E Slecht (vroeger waren ze echt veel en veel leuker, bijv. dommel, boes etc.)

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Geen idee eigenlijk

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

Andere zender, de Tros. Aangezien er ook verwijzingen naar de Tros in de series zitten. Maar door de beperkte uitzendtijden die een publieke zender zoals de Tros heeft, pas een zender als Nick. ook wel.

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

A Zoals huidig, 4 uitzendingen per dag: 2 om 18:00 - 19:00 en van 23:25 tot 0:25

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

Dat verschilt ontzettend. Bij veel van die Pokemon achtige troep haak ik af, maar SpongeBob is bijvoorbeeld wel weer leuk.

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Nickelodeon (wie heeft die naam eigenlijk bedacht?) heeft af en toe een paar seconden een zwart scherm. Dat vind ik erg vervelend en daar moeten ze ook zeker iets aan doen. De reclame is wel prima en de filmpjes om de programma's aan te kondigen zien er stukken professioneler uit dan de vorige. De clips die soms tussendoor komen zijn vrij irritant, als de tijd toch opgevult moet worden, dan kunnen ze beter een shorty uitzenden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

C Z@ppelin => Daar kan het makkelijk worden ondergebracht bij de TROS

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

D 2 uitzendingen per dag om 18:00 - 19:00

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

B Goed

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Ik vind het jammer dat ze de serie niet meer chronologisch uitzenden. Verder wordt er niet echt veel aandacht besteed aan B&A. Die spotjes zijn gewoon normaal voor een zender die haar programma's promoot. Ik mis de shorties die Kindernet wel uitzond: ZONDE!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. A (eventueel bij tros of bij z@ppelin)

2. E

3. D (matig)

4. gaat wel, soms niet soms wel goed.

wel heel jammer van al die reclames tussendoor, en de geluidskwaliteit laat nogal te wensen over.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 D

Nederland 2, Tros, zoals al eerder gemeld is.

2 A

Ik kijk toch amper naar B&A op tv, ik gooi liever op een willekeurig tijdstip een dvd'tje in de speler. :) Van mij mag het dus blijven zoals het is.

3 D

Tegenwoordig is geweld en actie belangrijker dan educatie. En dat was bij Bassie en Adriaan altijd aanwezig. Maar ik ben nu wel een beetje hypovriet, aangezien ik vroeger ook altijd de Turtles keek. Maarja, dat is jeugdsentiment. ;)

4

Interesseert me niet zo, aangezien ik er amper naar kijk. Vroeger was er in ieder geval meer aandacht voor B&A toen het op Kindernet kwam ofzo. B&A was echt het hoofdonderdeel van de dag, nu is dat niet meer zo (ondanks goede kijkcijfers).

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

D Andere zender, namelijk: de TROS

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

A Zoals huidig, 4 uitzendingen per dag: 2 om 18:00 - 19:00 en van 23:25 tot 0:25

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

E: afschuwelijk ;) (vooral Ernst, Bobby etc... :r !)

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Teveel reclame, te commercieel...

--bovendien vind ik de uitzendkwaliteit onder de maat!-- (storingen, soms valt beeld/geluid weg of loopt het niet gelijk...)

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

TROS :)

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

A Zoals huidig, 4 uitzendingen per dag: 2 om 18:00 - 19:00 en van 23:25 tot 0:25

Prima zo, niks mis mee..

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

E Zwaar bagger. Allemaal van die Japanse vechttroep, karakteristieke kinderseries worden zowat niet meer gemaakt. Misschien dat kinderen nu andere eisen stellen, maar toen ik 8 was had ik met het huidige aanbod echt geen vrede gehad. Echt tien keer niks..

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Leuk! Anders zat ik hier misschien niet, Nick heeft feitelijk meegeholpen aan de B&A-hausse op het internet momenteel :)

De kwaliteit is helaas niet altijd om over naar huis te schrijven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even reageren op bovenstaande post ;)

Voor mij en een aantal anderen is het B&A internetverhaal begonnen door het wijzigen van de achtergrondmuziek.

We zijn toen gaan zoeken naar het origineel, originele banden etc.

Hier is dit initiatief (portal/forum) uit voort gekomen.

Radio is gewoon puur voor de lol begonnen maar is inmiddels ook een onnoemelijk groot succes _O_

(sorry voor het offtopic gaan ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

D, de TROS.

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

A, alhoewel ik eigenlijk alleen ' s avonds laat naar B&A kijk op TV, maar hoe meer B&A op TV hoe beter, krijgen de kids van tegenwoordig in ieder geval nog iets kwalitatiefs goed voorgeschoteld.

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

D, Matig

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Zoveel Nick kijk ik niet, eigenlijk alleen voor B&A en op zich zijn de B&A uitzendingen op Nick goed, maar de rest van de programmering is bagger.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heyy, mooi. 500e post van alles of alleen in dit gedeelte?

Lukas.

Niet 500e post maar 500e topic. We zijn al lang over de 10000 posts ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet 500e post maar 500e topic. We zijn al lang over de 10000 posts ;)

Ja, sorry topic. Dus van het totaal, neem ik aan? Leuk om te horen ^O^

Lukas

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

A Zoals huidig, Nickelodeon

Zo zien we B&A in België ook wel eens

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

C 1 uitzending per dag om 16:00 - 16:30

wel weinig maar zo zouden we ze in België kunnen zien ( met het huidige uitzendschema )

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

E Verschrikkelijk, eeeeeeeeeeeeeerg :r

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Nick is een toffe zender, maar ik kijk er niet zoveel naar, kijk liever naar m'n B&A DVDs ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
1. Wat vind jij de beste zender die past bij Bassie en Adriaan?

D, de TROS.

2. Wat vind jij de gunstigste tijden voor uitzendingen van B & A?

A, alhoewel ik eigenlijk alleen ' s avonds laat naar B&A kijk op TV, maar hoe meer B&A op TV hoe beter, krijgen de kids van tegenwoordig in ieder geval nog iets kwalitatiefs goed voorgeschoteld.

3. Wat vind je van de kinderseries die tegenwoordig op TV komen?

D, Matig

4. Hoe vind je dat Nickelodeon tegenwoordig B & A uitzend (denk aan reclame (tussendoor), spotjes voor B & A, storingen) en wat vind je van Nick.. zelf?

Zoveel Nick kijk ik niet, eigenlijk alleen voor B&A en op zich zijn de B&A uitzendingen op Nick goed, maar de rest van de programmering is bagger.

Helemaal mee eens. Er zijn niet veel kinderseries van tegenwoordig leuk. Allemaal van die Japanse vecht-troep. :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Studio 100 maakt inderdaad goeie TV hoewel Samson toch niet geweldig is maar het is wel grappig hoe 'ie praat. Geeerrrtje!!! Geerrttjjee!!!

Lukas.

Het is wel aardig, maar het zit zo voorspelbaar in elkaar. Daar komt nog bij dat ik het zo onnodig vind om bij ieder verhaal een moraal te verkondigen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...