Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Achtste Finale 2


Achtste Finale 2  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Mega Man 7
      0
    • The Legend Of Zelda: A Link To The Past


Aanbevolen berichten

5af8a365e2f7f_Achtste2.thumb.png.b4dfbf293de448b9a8ae8e543e1647ef.png

 

Mega Man 7

Mega Man 7 is het zevende deel in een serie platformspellen die begonnen is op de NES. De bedoeling is om je door levels heen te vechten om aan het einde een Robot master te verslaan. Bij het verslaan van een Robot master ontvangt de speler een nieuw wapen. Elke Robot heeft een zwakte voor één van deze wapens. Het spel begint met vier Robot masters: Freeze Man, Cloud Man, Burst Man en Junk Man. Als deze verslagen zijn dan komen er nog vier andere Robot masters: Slash Man, Spring Man, Shade Man en Turbo Man. Mega Man kan glijden over de grond. Hij kan zijn wapen opladen voor een enkel groot schot (blaster) en zijn hond Rush kan taken voor hem uitvoeren.

 

The Legend Of Zelda - A Link To The Past

A Link To The Past is het derde deel in de serie van actie-avontuurspellen. Je ziet de spelwereld van bovenaf. Je speelt met het karakter genaamd Link en begint met de opdracht om Zelda te bevrijden uit Hyrule Castle. Dit is echter pas het begin van het verhaal. Je moet allerlei kerkers in en vijanden verslaan. Aan het eind van de kerker vind je een eindbaas met een object die je weer kunt gebruiken om verder te komen. Gedurende het spel vind je wapens, leer je nieuwe speciale aanvallen en kun je meer aanvallen overleven.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ondanks dat ik een Mega Man fan ben kan ik dit spel niet door laten gaan ten opzichte van The Legend Of Zelda.

Dat spel is zo goed als perfect.

Dus helaas voor Mega Man, maar dan ga ik hier toch echt voor Zelda.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...