Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik weet er zelf niet zo erg veel van weet wel dat het op Kindernet kwam en toen der tijd gekeken heb, het is een Nederlandse productie

Als iemand wat aan kan vullen, graag!

 

 

 

Ik heb deze op de kop weten te tikken

Ze bewegen met intro, iedergeval dat behoren ze te doen, leuk opknap ding

IMG_20180926_164150_425.jpg

aangepast door bramvnl
Link naar bericht
Delen op andere sites

Echt nog nooit van gehoord. Met Kindernet doel je neem ik aan op de reboot van rond 2010 toen? Dit ziet er te HD uit voor het oude Kindernet namelijk. ;) 

 

Edit: Welkom trouwens op Retroforum! Het zou leuk zijn als je je eerst even voor stelt in het daarvoor bestemde topic.

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ooit wel van gehoord, maar een flink pak na mijn tijd.

Na wat zoeken is dit een Nederlandse serie met poppen, uitgezonden tussen 2001-2006 en er zouden 65 afleveringen van zijn.

Er is ook een Vlaams ingesproken versie. 

 

Ik denk dat ze in 2001-2002 allemaal zijn gemaakt. Een van de stemmen is ingesproken door Guusje Nederhorst en die is in 2004 overleden.

De complete serie is op dvd uitgebracht.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
43 minuten geleden, djkoelkast zei:

Een van de stemmen is ingesproken door Guusje Nederhorst en die is in 2004 overleden.

God ja, ik mis Guusje :'( In de GTST seizoenen die ik momenteel kijk (op dit moment seizoen 8 ) speelt ze natuurlijk het karakter Roos de Jager (weduwe van Arnie Alberts).

Maar ook is ze bekend van haar eigen kinderboekenserie Woezel en Pip (die ook een animatieserie kreeg op de KRO). Grappige is dat mijn neefje van 5 dat nu bijvoorbeeld kijkt.

 

Deze serie met poppen komt me overigens niet bekend voor. Volgens mij komt dit meer uit de tijd van Ernst & Bobbie, Bob de Bouwer enzo :P 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Deemster zei:

God ja, ik mis Guusje :'( In de GTST seizoenen die ik momenteel kijk (op dit moment seizoen 8 ) speelt ze natuurlijk het karakter Roos de Jager (weduwe van Arnie Alberts).

Maar ook is ze bekend van haar eigen kinderboekenserie Woezel en Pip (die ook een animatieserie kreeg op de KRO). Grappige is dat mijn neefje van 5 dat nu bijvoorbeeld kijkt.

 

Deze serie met poppen komt me overigens niet bekend voor. Volgens mij komt dit meer uit de tijd van Ernst & Bobbie, Bob de Bouwer enzo :P 

 

Ernst & Bobbie zijn van 1998, maar zullen rond die tijd ook wel hun grootste bekendheid hebben gekregen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit kwam op Kindernet 5, inderdaad de Kindernet tussen het 'oude' en Nickelodeon in. Ik ken het wel! Source 1 media heeft een paar jaar terug de hele reeks op dvd gegooid (daar komt ook de trailervideo vandaan). Tygo Gernandt sprak ook een stem in, ik geloof dat hij er wat over vertelde in Stemmen Van Toen. 1 van de weinige producties waar de stemacteurs rustig bij elkaar in 1 ruimte konden zitten :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...