Ga naar inhoud

Carpenters in concert opname (video) gezocht


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, als groot Carpenters fan wil ik natuurlijk alle tv opnames kunnen bekijken.

Nu zoek ik naar een concert wat ze hebben gegeven in Nederland, uitgezonden op Nederland 2 op 7 Maart 1974 om 19:05.

 

het betreft Karen in een rode lange broekpak achtige jurk.

 

Ik hoop dat ik het hele concert met jullie hulp kan vinden.

 

ik hoor graag van jullie!

 

groetjes Chris!

5D0A59EF-5584-40E6-9684-4B7262BFB5FE.jpeg

6B8FC96E-BC78-4348-BEA5-A950231122B0.jpeg

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Spiny Norman zei:

Beeld En Geluid says no... dat maakt het wel lastig. Waar komen deze plaatjes eigenlijk vandaan? 

Ja ik heb Beeld En Geluid al gecontacteerd, ook over het concert van hun uitgezonden door de TROS in 1976..

alles is jammer genoeg gewist.

Maar ik had hoop dat iemand het heeft opgenomen..

De foto's komen van het nieuw jaars programma "Geprolongeerd '74" waarin allemaal TV clips werden uitgezonden van het jaar 1974.

dat is jammer genoeg het enige nummer wat nu bestaat op video, op heel veel mooie foto's na.. niet eens audio..

 

Nog steeds heb ik hoop dat het net als het Grand Gala Du Disque concert opduikt!

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • djkoelkast changed the title to Carpenters in concert opname (video) gezocht

Enig advies dat ik kan bedenken: probeer fans te contacteren over audio. Video blijft echt een heel kleine kans. En de groep zelf natuurlijk, of de manager ofzo. 

 

Zeker niet in buitenland uitgezonden? 

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden, Spiny Norman zei:

Enig advies dat ik kan bedenken: probeer fans te contacteren over audio. Video blijft echt een heel kleine kans. En de groep zelf natuurlijk, of de manager ofzo. 

 

Zeker niet in buitenland uitgezonden? 

Ik zal inderdaad verder vragen, nee dit is niet in het buitenland uitgezonden.

Richard staat wel bekend om alle tv opnames van hen opgenomen op Ampex banden te hebben. En oudere opnames (dus vast ook hun concert in Nederland in November 1971) op 2 Inch Quad tape.

Maar hij brengt niks daarvan uit omdat hij niet van live concerten houd.

 

Chris

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeft die Richard een Ampex Quadruplex machine dan ? Gaaf zeg, die zie je echt zelden. Een paar weken geleden in Hilversum nog eentje maar dat is een van de weinigen die er nog werkend zijn in Nld. schat ik in. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uur geleden, Minuteman zei:

Heeft die Richard een Ampex Quadruplex machine dan ? Gaaf zeg, die zie je echt zelden. Een paar weken geleden in Hilversum nog eentje maar dat is een van de weinigen die er nog werkend zijn in Nld. schat ik in. 

Richard is de pianist van het duo en heeft alle {!} video's op 2" quad tape en op Ampex. De live concerten nam hij dan op met banden (audio), die beluisterden Karen en Richard samen dan thuis om te kijken of ze nog dingen moesten verbeteren.

Hij woon in Amerika.

Hij is qua Beeld materiaal niet echt vrijgevig. Hij heeft alleen een Greatest Hits DVD uitgebracht, maar het word tijd dat hij die andere beelden eens laat uitbrengen op Bluray!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Eindelijk! 
ik heb na lang zoeken het hele concert op audio-cassette gevonden!

bij een vrouw die groot fan was en waar ik allemaal spul van heb gekocht!

 

ze had ook nog veel oude VCC banden met bijvoorbeeld (Babbelonië, ster reclame en journaal, klassewerk, Wie ben jij, op volle toeren, 60 jaar KRO en nog veel meer) 

dus dat laat ik allemaal overzetten!

 

ik laat nog van mij horen👌🏻
 

Chris

0544A833-A1AE-47E2-8DAE-F08602A5446B.jpeg

image.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 20-3-2021 om 19:04, Betamax zei:

Eindelijk! 
ik heb na lang zoeken het hele concert op audio-cassette gevonden!

bij een vrouw die groot fan was en waar ik allemaal spul van heb gekocht!

 

ze had ook nog veel oude VCC banden met bijvoorbeeld (Babbelonië, ster reclame en journaal, klassewerk, Wie ben jij, op volle toeren, 60 jaar KRO en nog veel meer) 

dus dat laat ik allemaal overzetten!

 

ik laat nog van mij horen👌🏻
 

Chris

 

Oh wat goed, fijn dat je het nog hebt kunnen vinden! :D

 

Als je het goed en niet prijzig overgezet wil hebben zou ik Redmijnvideos adviseren (geen reclame). die heeft mij zelf ook al vaker uit de penarie geholpen met tapes waar ik zelf al geen hoop meer in had. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Top dat je het gevonden hebt. Ik kwam ook nog een opname van het concert in de Jaap Eden Hal uit 1976 tegen. Is uitgezonden op de AVRO:

 


1. There's A Kind Of Hush
2. Jambalaya (on The Bayou)
3. I Need to Be in Love
4. (They Long to Be) Close to You

5. Yesterday Once More
6. Two Man Band (Richard on piano/vocals, Karen on drums)
7. Warsaw Concerto (Richard on Piano)
8. From This Moment On
9. Greatest Hits Medley: (They Long to Be) Close to You>For All We Know>Top of the World>Ticket To Ride>Only Yesterday>I Won't Last a Day Without You>Hurting Each Other>Please Mr. Postman>Superstar
10. Rainy Days & Mondays>Goodbye To Love //cut

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...