Ga naar inhoud

ID Contest Dozijn Duo's


Aanbevolen berichten

Jawel, verrassing!

Hierbij een nieuwe contest;

 

ID CONTEST DOZIJN DUO'S

 

De naam zegt het al en het is een íets andere insteek dan de Muziek Met Connectie serie;

In deze contest draait het om het vinden van combinaties van muziek nummers (duo's) die bij elkaar horen.

 

OPZET

De contest bevat 25 opgaven van muziek nummers, die naar mijn idee prima te raden zouden moeten zijn.

Er passen steeds 2 nummers bij elkaar door middel van een vrij duidelijk te herkenbare combinatie.

De vraag aan iedere deelnemer aan deze contest is steeds dat ik op zoek ben naar de artiest, de titel van het nummer, de 2 opgave duo's die bij elkaar horen en de juiste combinatie (waarom passen deze nummers bij elkaar).

 

Ik zeg er meteen bij dat ik op zoek ben naar de exácte titels, anders wordt deze fout gerekend.

Daarnaast is het achter elkaar inzenden en lukraak "raden" van combinaties en duo's ook niet de bedoeling :P)

 

PUNTENTELLING

Een goed geraden artiest levert 1 punt op (25 punten in totaal)

Een goed geraden titel levert 1 punt op (25 punten in totaal)

Een goed duo van opgaven levert 1 punt op (12 punten in totaal)

Een goed geraden juiste combinatie (waarom passen ze bij elkaar) levert 1 punt op (12 punten in totaal)

Daarnaast zijn er 12 verborgen punten te verdienen

Er kunnen in totaal 88 punten worden verzameld (zie ook het kopje Hints)

 

HINTS

Iedere deelnemer heeft 6 verschillende hints die ingezet kunnen worden en elke hint kan 1x ingezet worden.

1. Er kan een afbeelding van een artiest van een opgave worden gevraagd

2. Er kan een hint worden gevraagd voor de titel van een nummer van een opgave

3. Er kan een hint worden gevraagd voor de combinatie van een opgave

4. Er kan een hint worden gevraagd voor een verborgen punt

5. Je kunt een RM inzetten, dat wil zeggen dat je een vrije keus hebt om één van de 4 bovengenoemde hints nog een keer in te zetten

6. Je kunt in dit topic een open vraag stellen die ik dan zal beantwoorden (uiteraard geef ik geen directe antwoorden van de opgaven)

Let op: Als je voor de 6e hint gaat dan speel je tevens de concurrentie in de kaart!

Let op: De deelnemer die de minste hints ingezet heeft na afloop van de contest verdient 2 extra punten!

 

INZENDINGEN

Inzendingen worden gedaan via pb en iedere user mag zo vaak als hij/zij wil inzenden.

Er zit geen invulbestand bij, dus opgaven kun je los doorgeven, maar zodra de eerste inzending is gedaan ontvangt de deelnemer een schema zoals onderstaand, waarin alle inzendingen en de tussenstand keurig worden bijgehouden.

Schema.thumb.png.c558c428ee5069c5306293866552c547.png

 

OPGAVEN

Hieronder kun je de 25 opgaven vinden.

Opgaven.zip

 

TOT SLOT

Voor deze contest wordt géén Play-Off gehouden.

In het geval van een gelijke stand geldt dat de deelnemer die de meeste juiste combinaties heeft gevonden de winnaar is.

In het geval het aantal combinaties tussen de nummers 1 en 2 ook gelijk is geldt dat de winnaar diegene is die het minst vaak een inzending heeft moeten doen.

 

 

Succes! 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago, Spiny Norman said:

Als er telkens twee nummers met elkaar verbonden moeten worden, waarom is het dan een oneven aantal?

 

Ja dat is een goede vraag ;).

Ik kan je daar nu nog geen antwoord op geven :P.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Enorme kick;

Het heeft even een tijd stilgelegen omdat mijn harde schijf gecrasht was (gelukkig heb ik die weer terug) :).

Momenteel nog altijd 2 inzendingen ontvangen en er kan nog altijd ingezonden worden!

 

Huidige tussenstand:

1. samba-boy

2. TMP

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Antwoorden van de Contest:

Antwoorden.thumb.png.d67ff879678e68e583ceb524398b4b23.png

 

Eindstand:

1. Hinse [51 punten]

2. samba-boy [46 punten]

3. TMP [19 punten]

 

Awards:

Omdat er maar 3 deelnemers waren en met name de deelnemer die laatste is geëindigd aanzienlijk zijn best heeft gedaan, heb ik besloten om alle deelnemers een award te geven;

 

Hinse wint: AwardWinnaar.png.26e511b7b6f4ad52cd368fb04fdc25c8.png

samba-boy wint: AwardRunnerUp.png.d02b14fd70ac4d7a44d88f67f0c4eb8d.png

TMP wint: AwardNummer3.png.a977e06d3482126e173c3a1033f1e457.png

 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
  • 3 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...