Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wanneer komt het dan op tv?
Feest 8 juni op tv!

Het TROS JUBILEUMFEEST wordt op dinsdag 8 juni in twee delen uitgezonden op nederland 2. In het eerste programma van 25 minuten is te zien hoe de TROS-leden en artiesten zich verzamelen voor het grote feest. Aansluitend aan dit programma is om 20.26 uur een twee uur en een kwartier durend programma te zien met alle optredens. Op deze website kunt u alvast verslagen lezen en foto's bekijken van het jubileumfeest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch wel vreemd als Bassie samen met Ben Cramer het nummer De Clown ten gehore zou brengen. Zingt Cramer immers niet dat de clown dood is? Lijkt me nou niet zo gezellig om als clown naast te gaan staan :)

Ja, hij zingt dat de clown dood is. Maar mischien doet Bassie daar wel heel leuk bij?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch wel vreemd als Bassie samen met Ben Cramer het nummer De Clown ten gehore zou brengen. Zingt Cramer immers niet dat de clown dood is? Lijkt me nou niet zo gezellig om als clown naast te gaan staan :)

Misschien doen ze er wel een act bij waaruit blijkt dat het over een andere clown gaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zonder onze hulp had de rest nooit die plaatjes gevonden, want de links werkten eerst niet. Wij proberen alleen te helpen hoor, niet na te apen :(

ja ok

eigenlijk heb je wel gelijk hinse

sorry voor mijn belediging

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Misschien doen ze er wel een act bij waaruit blijkt dat het over een andere clown gaat.

ik weet het wel:

bassie doet op zn mondharmonica mee met de melodie van de clown, en ben cramer die zingt gewoon zijn liedje alleen bassie doet mee met de monharmonica

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er moeten mij naar aanleiding van de foto's toch weer dingen van het hart:

- De pruik van Bassie vind ik best top!! De kleur lijk op sommige fotos ook wel goed, op andere weer niet????

- De neus van Bassie, plakt Bas die nu aan??? Ik kan me van vroeger herinneren dat Bassie's neus met een elastiekje is vastgemaakt (tenminste ik meen dat te zien).

- Leuke vraag voor Bas: Hoe is het om verkouden te zijn en en dan toch die neus op te moeten en hoe doe je dat en hoe gaat dat??

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er moeten mij naar aanleiding van de foto's toch weer dingen van het hart:

- De pruik van Bassie vind ik best top!! De kleur lijk op sommige fotos ook wel goed, op andere weer niet????

- De neus van Bassie, plakt Bas die nu aan??? Ik kan me van vroeger herinneren dat Bassie's neus met een elastiekje is vastgemaakt (tenminste ik meen dat te zien).

- Leuke vraag voor Bas: Hoe is het om verkouden te zijn en en dan toch die neus op te moeten en hoe doe je dat en hoe gaat dat??

Dat elastiekje zit er volgens mij nog.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er moeten mij naar aanleiding van de foto's toch weer dingen van het hart:

- De pruik van Bassie vind ik best top!! De kleur lijk op sommige fotos ook wel goed, op andere weer niet????

- De neus van Bassie, plakt Bas die nu aan??? Ik kan me van vroeger herinneren dat Bassie's neus met een elastiekje is vastgemaakt (tenminste ik meen dat te zien).

- Leuke vraag voor Bas: Hoe is het om verkouden te zijn en en dan toch die neus op te moeten en hoe doe je dat en hoe gaat dat??

de pruik is de pruik die hij tegenwoordig altijd gebruikt, dus die gele meet dat lange haar.( iedereen vind um eigenlijk maar niks) ik vind wel dat het wel egt bassie blijft.

De neus zit gewoon vast met een elastiekje, net zo als altijd.[/b]

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch wel vreemd als Bassie samen met Ben Cramer het nummer De Clown ten gehore zou brengen. Zingt Cramer immers niet dat de clown dood is? Lijkt me nou niet zo gezellig om als clown naast te gaan staan :)

*O* Hij was maar een clown, en nu is hij dood!! *O*

Brr, ik zou er niet naast gaan staan als Bassie zijnde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee idd, het zou zo maar verkeerd uitgelegd kunnen worden, zo van: Bassie en Adriaan zijn voorbij, ook Bassie bestaat niet meer :'(

ja maar die mensen die daaro in de zaal zaten, die weten dat het een liedje is

bassie heeft in 1998 ook een keer dat liedje gezongen toen Frans Bauer daaro in Ahoy' stond

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er moeten mij naar aanleiding van de foto's toch weer dingen van het hart:

- De pruik van Bassie vind ik best top!! De kleur lijk op sommige fotos ook wel goed, op andere weer niet????

Het is ook een prachtige pruik. De haren zijn er met de hand in gezet en dat is ook wel te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...