Ga naar inhoud

[belangrijk!] Tentoonstelling B&A, 1 juli 2004


Aanbevolen berichten

[..]

Je bent mis hoor : in kansrekenen gezien.

Je hebt 1/(aantal deelnemers) kans dat je getrokken wordt

1/(aantal deelnemers-1) dat je als 2e

Sorry voor het streverige wiskunde ( examen daarover in 2 dagen 8)7 )

kansen zijn zowieso al niet in procenten maar in een getal tussen de 0 en de 1.. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vanaf Adriaantje alles gehoord omdat eerst stream 1 niet startte...

Welke zijn er daarvoor allemaal uitgekozen?

Het lijkt me makkelijk dat we hier alle winnaars ff laten zien want hij is aan het bufferen.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1e. Frey

2e Bassie Fan

3e Adriaantje

4e Warboel

5e The Great gonzo

6e Mr Miyagi

7e Doeska

8e Cold45

9e Dr Ommels

10e Wer-Al_Zwowe

reserve: Randy_roes

ja dat wilde ik net doen :P

gefeliciteerd allemaal *O*

reserve is: mocht er iemand 2 benen en armen kwijt raken en niet komen, dan hebben we een reserve :P

Veel plezier ermee, ik heb alle winaars al gemaild ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja dat wilde ik net doen :P

gefeliciteerd allemaal *O*

reserve is: mocht er iemand 2 benen en armen kwijt raken en niet komen, dan hebben we een reserve :P

Veel plezier ermee, ik heb alle winaars al gemaild ;)

Whoehoe *O* Mr_Miyagi is a winner. Uiteraard zullen wij foto's nemen van dit uurtje en jullie uitgebreid verslag doen van wat er allemaal ''passiert'' is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Whoehoe *O* Mr_Miyagi is a winner. Uiteraard zullen wij foto's nemen van dit uurtje en jullie uitgebreid verslag doen van wat er allemaal ''passiert'' is.

Ik begin niet meer aan foto's. Ik ga indien mogelijk filmen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fantastisch! :) Voor het eerst in mn leven wat gewonnen :D

Ik verheug me er al op, jammer dat er ook mensen buiten de boot zijn gevallen, gelukkig zijn B&A er ook na de officiële opening nog.

Link naar bericht
Delen op andere sites

zéér teleurstellend dat er ondanks dit alles toch nog mensen zijn die proberen ook een kaartje te krijgen omdat ze net niet gewonnen hebben.

We hebben gewoon een max. aantal kaarten, dat is zo afgesproken.

Hallo bij een prijsvraag op tv ofzo ga je toch ook niet klagen als je niet gewonnen hebt???

Dit waren de regels, het spel is gespeeld, de winnaars zijn blij, de verliezers minder. Had je niet mee moeten doen.

Ik weet zéker dat als die users wèl gewonnen hadden dat ik ze dan niet gehoord zou hebben over de overige mensen, bovendien gaan er veel meer mensen mee dan er mensen zijn die zich hiervoor hebben aangemeld.

Hou het gezellig anders zie ik me genoodzaakt jullie te bannen tot nader order, want dit druist regelrecht tegen de regels in die zo duidelijk gesteld waren. Dit was het laatste woord hierover.

Wees blij voor de winnaars alsjeblieft!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Proficiat iedereen, ik ben blij voor jullie allemaal

Persoonlijk ben ik natruurlijk wat ontgoocheld, maar de reserveplaats in toch een zoetmakertje voor de bittere pil.

(neen hoor, ik ben zeker niet verbitterd, ik ga gewoon later binnen en wie weet, misschien zijn Bassie en Aad daar dan ook nog )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry ik weet het, ik had er niet over moeten beginnen.

uiteraard ben ik zeer vereerd überhaubt deze kans te krijgen en dat ik naar de tentoonstelling mag gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Proficiat iedereen, ik ben blij voor jullie allemaal

Persoonlijk ben ik natruurlijk wat ontgoocheld, maar de reserveplaats in toch een zoetmakertje voor de bittere pil.

(neen hoor, ik ben zeker niet verbitterd, ik ga gewoon later binnen en wie weet, misschien zijn Bassie en Aad daar dan ook nog )

Hoogstwaqarschijnlijk blijven B&A ook aanwezig na de opening (ze zullen ook niet direct weggaan) en wij als forumleden krijgen misschien wel net een beetje meer aandacht ;) (wij zijn tenslotte de grootste openbare groep met fans voor zover ik weet)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zie mijn signature :+

weet ik, ik had het ook verw8, maar alles is het proberen waard.

wie niet waagt wie niet wint

en voor ik het vergeet:

1e. Frey

2e Bassie Fan

3e Adriaantje

4e Warboel

5e The Great gonzo

6e Mr Miyagi

7e Doeska

8e Cold45

9e Dr Ommels

10e Wer-Al_Zwowe

reserve: Randy_roes

gefeliciteerd,

ik was ff in een rot bui maar nog de regen kwam de zon en nu is alles weer ok

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is er trouwens meer bekend wie er nog meer komen op de officiele opening? Ik neem aan dat Paul van Gorcum en Evert den Bos er iig bij zijn?

Ik hoop voor Aad dan Paul er is. Kan ik mijn aandacht een beetje verdelen >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is er trouwens meer bekend wie er nog meer komen op de officiele opening? Ik neem aan dat Paul van Gorcum en Evert den Bos er iig bij zijn?

Ik hoop in ieder geval dat Joop Dikmans er ook is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat zou geweldig zijn, maar dan moet de rest (andere boeven) ook komen

Inderdaad, Paul van Soest, Hans Beijer. Ze zullen vast wel een uitnodiging krijgen, maar of ze ook echt komen... :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...