Ga naar inhoud

Interviews met cast/crew: vragen


Aanbevolen berichten

[..]

}:| We hebben een schikking getroffen en de kwestie is al geruime tijd op gerechtelijke gronden niet meer bespreekbaar.

;)

Ik zou niet weten waar je het over hebt... Kan ej dat in iets simpelere taal uitleggen? :? Het klinkt hardstikke mooi en wijs, maar ik snap er geen snars van... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zou niet weten waar je het over hebt... Kan ej dat in iets simpelere taal uitleggen? :? Het klinkt hardstikke mooi en wijs, maar ik snap er geen snars van... ;)

Hij is grondig "ondervraagd" en wil het er nu niet meer over hebben >:) Vraag maar niet verder, het is John...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Binnenkort toch? Maar blijkbaar is John alvast even langsgeweest op het bureau :)

ze zouden die dag iig langs gaan... Alleen weet niet of ze er op dat tijdstip al waren geweest ;)

Maaruh sinds die tijd heb ik ze ook niet meer online gezien :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ze zouden die dag iig langs gaan... Alleen weet niet of ze er op dat tijdstip al waren geweest ;)

Maaruh sinds die tijd heb ik ze ook niet meer online gezien :?

Ik heb het gevoel dat de volgende post van Wonderer, wel eens een verslag van het interview kan zijn, compleet een link naar afgemonteerde beelden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb het gevoel dat de volgende post van Wonderer, wel eens een verslag van het interview kan zijn, compleet een link naar afgemonteerde beelden.

Ja laten we het hopen...

Want *adjudant* dit kan geen zuivere koffie zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb het gevoel dat de volgende post van Wonderer, wel eens een verslag van het interview kan zijn, compleet een link naar afgemonteerde beelden.

Dat afmonteren kan nog wel even duren, verslag komt als ik de rest van het forum heb doorgeploegd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 11 months later...

Maikotjuh heeft het telefoonnummer van Frans Kokshoorn, misschien een leuk ideetje voor een interviewtje, maar dan moeten er natuurlijk wel vragen zijn ;).

Ik heb een paar redelijk standaard vraagjes:

- Hoe beviel de samenwerking ?

- Wat staat hem het meest bij (nog iets opmerkelijks beleefd tijdens de opnames ?) ?

- Heeft hij de serie nog vaak teruggekeken en wat vind hij ervan ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook nog wel wat te vragen aan deze Boevenbaas ;)

-Wat voor invloed had het feit dat hij de rol van Paul Meijer overnam? Was hij zich daar erg van bewust, en was het op een of andere manier beperkend, of was de invulling van de rol nog redelijk vrij?

-Zou hij de rol nogmaals gespeeld hebben als hij ervoor zou zijn gevraagd, en is het bij hem misschien bekend waarom de samenstelling BB/B1/B2 nooit meer is teruggekeerd?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij heeft Franks Kokshoorn in verschillende jeugdseries/jeugdfilms meegespeeld (in ieder geval zeker weten 1) en mijn vraag is dan ook deze: Hoe hoog waardeert u Bassie & Adriaan als een van de (vele) jeugdseries waar u in meespeelde en hoe komt u tot deze conclusie?

En als het even kan, complimenteer hem namens mij met de geweldige rol die hij vervulde in Q&Q. O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...