Ga naar inhoud

Sinterklaasfilm zonder Aad van Toor


Aanbevolen berichten

Dat zijn die figuren die vorig jaar Paul van Gorcum als evil professor gestrikt hebben... ze wonen bij mij in het dorp. Heb nog gesolliciteerd, maar nooit meer wat op gehoord :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gaaaf. Is er al wat bekend van een eventueele release datum?

Wat dacht je van "met Sinterklaas" ;)

Het is een low-budget productie, en wordt uitgezonden op de regionale zenders. Vorig jaar was er eentje met Paul van Gorcum als evil professor, en ik heb nog steeds niet de moed gehad om de rest te bekijken (eerste aflevering gezien, was... ehm... laat maar). Heb het nog wel ergens volledig op tape, als iemand zin heeft om hem op DVD te zetten, zal ik hem opzoeken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een topcast zeg: De twee Willekes, Aad, Hetty Heyting, Henkie Wijngaard, Johan 'Minister van Feest' Vlemmix, Jerome Reehuis en The One and Only Jos Brink!

Dat moet wel een klapper gaan worden. _O_

Vlemmix kan niet acteren. Het is jammer dat die andere film niet online staat of zo, de VIPs spelen voornamelijk bijrollen en de serie wordt gedragen door onervaren acteurs. Op zich erg leuk, en een cool initiatief, maar ik zat echt met kromme tenen, en niet alleen omdat ze zoveel van B&A jatten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik geloof hier geen biet van. Aad denk op dit moment maar aan 1 ding: rist, ontspanning en Spanje. Acteren als zichzelf of een andere karakter lijkt me zeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk. De rest van de cast overigens ook.

Ik kan je met zekerheid zeggen dat ze vorig jaar Henk Wijngaard, Pamela Teves en Paul van Gorcum gestrikt hebben. Dus dan zal dit ook wel waar zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik geloof hier geen biet van. Aad denk op dit moment maar aan 1 ding: rist, ontspanning en Spanje. Acteren als zichzelf of een andere karakter lijkt me zeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk. De rest van de cast overigens ook.

Ze gaan toch geen namen op hun site zetten en officieel maken op de internet moviedatabase als het niet echt vast staat? Dat zou erg slap zijn. Nee ik geloof hier wel in... :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mij dus ook, maar ik kan het niet rijmen met :

- Rustiger aandoen

- Geen series van Bassie en Adriaan meer maken

- Geen optredens meer doen

Die laatste twee dingen doet hij ook niet meer. Series maken en optredens doet Aad niet meer als Adriaan, maar misschien speelt hij een rustige rol in die film, zodat het niet te inspannend is. Ik heb Aad ook nooit horen zeggen dat hij helemaal niks meer met film of tv doet, alleen dat hij geen Adriaan meer zal spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Commandant Watervrees Klinkt wel erg gaaf. Volgens mij speelt hij een marine officier. Want ga je naar de site over sinterklaas hebben ze het over de marine in het slot. En Commandant komt niet voor bij de politie. Alleen bij de marina word dat rank nog gebruikt! Dus ik denk zomaar dat Aad in de marine gaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik geloof hier geen biet van. Aad denk op dit moment maar aan 1 ding: rist, ontspanning en Spanje. Acteren als zichzelf of een andere karakter lijkt me zeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk. De rest van de cast overigens ook.

Aad heeft ook een leven buiten Bassie en Adriaan. Ik denk dat hij misschien zijn mond heeft gehouden om het publiek niet gelijk de verwachting te geven dat Adriaan in de film gaat spelen. Ik denk dat hij wilt dat zijn rol gespeelt word door Aad van Toor! En als ik hem was zou ik dan ook even me mond houden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aad moet hier maar iets meer over zeggen...

Aad zal dit zelf nog een tijdje stil houden, en velen delen die mening. Als hij dat nu zou bekendmaken zou hij misschien zoveel mailtjes krijgen met vragen over z'n rol en de film e.d.

Maar het zal wel zeker echt zijn als het al staat op de filmsite.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aad zal dit zelf nog een tijdje stil houden, en velen delen die mening. Als hij dat nu zou bekendmaken zou hij misschien zoveel mailtjes krijgen met vragen over z'n rol en de film e.d.

Maar het zal wel zeker echt zijn als het al staat op de filmsite.

Al houd hij zijn mond tot dat de film uitkomt! Hij heeft echt geen verplichting om te antwoorden toch? Hij is gewoon een mens zoals de rest van ons. Wees blij dat hij lekker weer wat gaat doen. Sommige kunnen ook achter die planten zitten.... help hoe heten die dingen !!! ja jullie snappen me. Hij heeft het vertrouwen om weer wat anders te doen. Van mijn part zegt hij het nooit. Ben al meer dan blij dat hij gewoon die kans heb kunnen krijgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Al houd hij zijn mond tot dat de film uitkomt! Hij heeft echt geen verplichting om te antwoorden toch? Hij is gewoon een mens zoals de rest van ons. Wees blij dat hij lekker weer wat gaat doen. Sommige kunnen ook achter die planten zitten.... help hoe heten die dingen !!! ja jullie snappen me. Hij heeft het vertrouwen om weer wat anders te doen. Van mijn part zegt hij het nooit. Ben al meer dan blij dat hij gewoon die kans heb kunnen krijgen.

Geraniums ;) En ik ben het met je eens. Als hij het leuk vindt, waarom zouden wij dan gaan klagen? Hebben we tenminste een reden om die film te kijken, want voor de rest zal het wel niet zo geweldig zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geraniums ;) En ik ben het met je eens. Als hij het leuk vindt, waarom zouden wij dan gaan klagen? Hebben we tenminste een reden om die film te kijken, want voor de rest zal het wel niet zo geweldig zijn ;)

_O_ Geraniums je bent een schat. O} Ik wist echt niet meer hoe dit planten heten vanmorgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

_O_ Geraniums je bent een schat. O} Ik wist echt niet meer hoe dit planten heten vanmorgen.

Ik zou het ook snel vergeten. Rotplanten ;) En ik zie Aad daar trouwens sowieso niet zo snel achter zitten. Als je zo lang werkt als hij, lijkt stilzitten me vrij onmogelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zou het ook snel vergeten. Rotplanten ;) En ik zie Aad daar trouwens sowieso niet zo snel achter zitten. Als je zo lang werkt als hij, lijkt stilzitten me vrij onmogelijk.

Volgens mij is het ook niemand die je eerder tot rust moet roepen dan van ik wilde dat hij eens wat ging doen! En nee, ik zie Aad niet die planten zien. Bas trouwens ook niet hoor. Ik denk dat Aad liever op het terras zit trouwens ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Wel mooi dat Johan Vlemminx meedoet, de geruchten doen de ronde dat die man is gescheiden van zijn vrouw omdat Johan het nodig vond de schuur vol te bouwen met poppen, nagemaakt van het koninklijk huis. Zodoende kun zijn vrouw daar niets kwijt en kwam er ruzie. (Dit is hoogstwaarschijnlijk niet DE oorzaak van de scheiding, maar schijnbaar wel de (bekende) druppel).

Tja, en partijleider van een partij waar Mental Theo 2e man is, en Job (bekend van 'de bus' en de hit: 'jij bent de zon') als 4e man vind ik ook niet echt een prestatie :N

Henk Wijngaard vind ik wel een mooi figuur, ik zag hem zaterdag nog op televisie bij Brabant Party. Voor de Brabanders onder ons misschien bekend. Een programma op Omroep Brabant waar hij een (nieuw) nummer van hem zong: 'Als een wals'. Gezellige muziek, maar of zijn acteerwerk nou zo goed is... daar valt aan te twijfelen

Ik zal stoppen met mijn geleuter, maar mijn conclusie is dat naast Aad van Toor en Paul van Gorcum mij de namen van dit en vorig jaar niet echt doen aansporen om dit te gaan kijken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
En buiten het verhaal vind ik ook de titel erg Bassie & Adriaan-achtig

Je kunt je post ook editten... ;)

Ik heb nog steeds de moed niet op kunnen brengen de hele film uit te kijken (die van vorig jaar)... ;) Kan het ook niet verkroppen dat Paul van Gorcum op twee kilometer van mijn huis was en ik dat niet wist :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

nu las ik dat op IMB of wat het ook mag weten het volgende bij het profiel van Aad!

Sinterklaas en het geheim van de Robijn (2004) (pre-production) .... Ambtenaar Burgelijke Stand

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Er is weer nieuws!

Sinterklaasfilm donderdag in première

Uitgegeven op 04 november 2004 om 12:01 uur

De film 'Sinterklaas en het geheim van de robijn' gaat donderdagvond in première. Dit heeft de Stichting Regionale Sinterklaas Promotie donderdag gemeld. Aan de film werken verscheidene bekende Nederlanders mee, zoals Jos Brink, Bea Meulman, Adriaan, Johan Vlemmix en Hans Klok. De galapremière vindt in aanwezigheid van BN'ers plaats in theater De Reehorst in Ede.

Het is de vierde speelfilm van de stichting over de goedheiligman, zegt regisseur Martijn van Nellestijn. Het is een familiefilm van twee uur rond de sint en zijn pieten, die een mysterieuze verdwijning van een robijn moeten oplossen. Voor de volwassenen doen ook Hetty Heijting en Martine van Os mee, als hun tv-alterego's Tante Til (uit Familie Knots) en juffrouw Dücker (uit Familie Oudenrijn), aldus Van Nellestijn. "En voor het eerst in de geschiedenis gaan twee zwarte pieten met elkaar trouwen."

De film wordt met sinterklaas door diverse regionale televisiezenders uitgezonden en verschijnt volgend jaar november op dvd.

Dat wordt kijken dus naar je lokale zender!

Hier zal het ROB TV of RTVNH worden ;)

Overigens is dit altijd belangeloos he, het is een no-budget film en niemand verdient er iets aan. Was laatst nog bij RTL Boulevard ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...