Ga naar inhoud

Sinterklaasfilm zonder Aad van Toor


Aanbevolen berichten

Paul van Gorcum speelde vorig jaar mee:

Paul is bekend van o.a. zijn fantastische Rol als Baron uit Bassie en Adriaan, Zazou uit de Lion King en Gargamel van de Smurfen.

Speelde de gemene Professor Zonderfeest [FILM 2003]

Wel een leuke beschrijving en hij was nog een gemene professor ook ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://www.sinterklaaspromotie.nl/bn-ers.php

hij zou mee moeten spelen...

ik ga het uitzoeken!

waarschijnlijk stond dit al vast voordat hij ziek werd. En na zijn ziekte steekt hij zijn tijd liever in zijn privé leven, wat ik me heel goed kan voorstellen. T kan ook gewoon zijn dat hij tijdens de opnamen van deze film toevallig in Amerika zat...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zojuist antwoord gekregen van Martijn van Nellestijn, die de film geproduceerd heeft.

Aad van Toor zou inderdaad ambtenaar spelen, maar was in het buitenland aan het herstellen. Hij heeft wel meegeholpen met de productie van de DVD (achter de schermen dus).

Blijft een leuke film op zich, alleen ietsje te lang (bijna 2 uur) naar mijn mening ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb zojuist antwoord gekregen van Martijn van Nellestijn, die de film geproduceerd heeft.

Aad van Toor zou inderdaad ambtenaar spelen, maar was in het buitenland aan het herstellen. Hij heeft wel meegeholpen met de productie van de DVD (achter de schermen dus).

Blijft een leuke film op zich, alleen ietsje te lang (bijna 2 uur) naar mijn mening ;)

Mrgh. Bastard. En mij niet terugmailen. Maar ik weet waar hij woont! >:) (kilometer van waar ik woon :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 10 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...