Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. www.redmijnvideos.nl doet dat Of je koopt in de kringloop een goed cassettedeck van een goed merk (meestal 10-15 euro) en je doet het zelf, kabeltje a 2-3 euro volop verkrijgbaar. Gebruik in elk geval geen ION-spullen en USB-cassettedecks zijn waardeloos. Gebruik ook geen koptelefoonaansluiting, die is daar niet voor gemaakt, te hoge impendantie.
  2. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #8

    Dit is gewoon een keyboardritme met de melodie er overheen gespeeld.
  3. djkoelkast

    Detectives

    Het laatste shot van de laatste serie van Broadchurch was echt heel erg raar gedaan, alsof dat in een greenscreenstudio is opgenomen en als de hoofdrolspelers uit beeld gaan dat de studiobeelden dan overgaan in echte beelden met een drone ofzo, maar zo lelijk gedaan...
  4. Calibri (/kəˈliːbri/) is a humanist sans-serif typeface family designed by Lucas de Groot in 2004 and released to the general public on January 30, 2007,[1][2][3] with the release of Microsoft Office 2007 and Windows Vista on that date. In Microsoft Office 2007, it replaced Times New Roman as the default typeface in Word[4] and replaced Arial as the default in PowerPoint, Excel, Outlook, and WordPad. It continues to be the default in Microsoft Office 2010, 2013 and 2016, and it is now the default font in Office for Mac 2016. A subtly rounded design, de Groot described it as having "a warm and soft character". Bron: Wikipedia
  5. Ik geloof dat die muziekjes van Alistair Brimble zijn, die heeft bijvoorbeeld ook Superfrog van muziek voorzien. Ik ben fan van deze track:
  6. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #8

    Ik verwacht natuurlijk wel van iedereen foto's
  7. Ziet er weer zeer goed uit
  8. Ja die zag ik pas, Barbarian heb ik in elk geval. Ook de port van Donkey Kong is heel aardig: https://djkoelkast.stackstorage.com/public-share/1mtjcKmTUWIdURp/preview?path=%2F&mode=full Video even snel met de telefoon gemaakt onlangs.
  9. Klopt en het is best een toffe adventure (alleen wel wat sloom in gameplay)
  10. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #8

  11. Amstrad (Schneider) CPC6128 met een hoop 3" diskettes en bijbehorende monitor
  12. Fort Boyard: De Uitdaging Met de stem van John Leddy bij deze man
  13. Ja, maar daar vind ik ze een beetje te duur voor
  14. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #8

    bassie22 "van het forum" Ja, dat was een user met 12 posts die op eigen houtje even "van het forum" vragen ging stellen en dat terwijl wij alles net een beetje op poten hadden, dat we af en toe eens wat vragen mochten mailen. Ik heb hem toen nog een behoorlijk pissige PM gestuurd. User is volgens mij daarna ook geband, nooit meer wat van gehoord dus ook. Van wie ik wel wat gehoord heb is JennoH, die start binnenkort een theetuin voor geocachers samen met zijn vriendin
  15. Waarschijnlijk wel, maar het bezitten van dat spel is al tof genoeg
  16. Merci Ik kon alleen een 'mail indien beschikbaar' krijgen en verder nog nergens kunnen vinden.
  17. Ik hou me aanbevolen, gezien er een niet eerder gereleased spel op staat heeft het mijn interesse.
  18. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #8

    Mijn fout, het verwijderde bericht, het stond er dubbel in en toen ik 1 verwijderde waren ze allebei weg.
  19. djkoelkast

    amiibo

    Peach sowieso, misschien koopa en goomba.
  20. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #8

    Jij hebt Rienstra opgestookt en daardoor is er een rechtszaak van gekomen. En je bent een bitch. Althans, dat zijn de woorden van bovengenoemde meneer.
  21. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #8

    Maar hij zegt "Hier wordt alleen het negatieve uitgelicht" als in hier op het forum.
  22. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #8

    Waar wordt er gesuggereerd dat het alleen maar negatieve verhalen bevat? Want nu doe jij precies hetzelfde.
  23. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #8

×
×
  • Nieuwe aanmaken...