Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Zowel desktop als mobiel, zowel Engels als Nederlands zijn allemaal in orde. Alleen mobiel is niet alles goed uitgelijnd, maar ik denk dat er wel een update is.
  2. In je spambox? Want alles is opnieuw verzonden en zonder errors deze keer.
  3. Zit in de pijplijn, alleen moet ik eerst het domein even verhuizen naar een andere dns-host, want waar 'ie nu zit is waardeloos. Alleen krijg ik het token niet eens Dus een en al ellende.
  4. Zal komen door de laatste update en dat de vertaling dan niet up to date meer is. Edit: Ik zie het nergens staan, misschien even hard reload doen? En anders aangeven waar precies. Kan iemand bevestigen dat e-mails weer werken trouwens?
  5. Dat moeten we maar heel snel maken, want ik heb ook geholpen met een Synthwave videoclip onlangs The Real Deal is ook echt fantastisch. En ik heb van Trans AM ook de vinylversie in wavs (kreeg ik bij aankoop van de Ltd edition 1st press). Een paar nummers zijn ingekort en ze zijn compleet opnieuw gemasterd voor vinyl. Wel erg gaaf al die verschillende uitvoeringen.
  6. Ik krijg wel bij @wonderer en @Bananensap 550 errors, dat zijn errors van de mailhost en die zitten niet hier. Ik ga evengoed de mails opnieuw laten sturen, kijken of het zo blijft.
  7. Als het goed is moet e-mail nu weer werken. Alle niet-verzonden e-mails worden in de komende dagen alsnog gestuurd, dus het kan zijn dat je tussen zeg nu en 1-2 dagen een of meerdere oudere e-mails krijgt. Het loopt terug tot uiterlijk 13 augustus.
  8. Retro, maar ook nieuw, ik heb 3 nieuwe platen gekocht (het is allemaal synthwave): Een 7" picturedisc EP (Robert Parker & Waveshaper - Modern Technology) Een white vinyl limited edition EP (Mitch Murder - The Real Deal): En Trans Am van VHS Dreams, die had ik al in de 1e persing limited edition, maar nu is er ook een picturedisc van uitgebracht, tja
  9. Wauw, ik zeg: we moeten contact met ze opnemen en een reportage er over maken!
  10. djkoelkast

    Van cassette tot cassette

    Heb ik zelf in mijn BX gehad, 2 verchillende zelfs. Zoiets als hierboven, maar eerder een waarbij het frontje naar beneden moest voor er een MD in kon.
  11. Nee, dat moet nog worden uitgezocht.
  12. Super Turrican is nog niet genoemd, bij dezen. En Super Noah's Ark 3D
  13. Hey, zelfs ik herken het nog, leuk!
  14. djkoelkast

    Suske en Wiske

    Ik zeg ook niet dat hij bijzonder is of uniek, hij viel me gewoon op.
  15. djkoelkast

    Suske en Wiske

    Deze zag ik in Belgie:
  16. djkoelkast

    Paling & Ko

    Gaaf!
  17. djkoelkast

    Van cassette tot cassette

    Ik heb voor mijn vorige vakantie Chromedioxidebandjes opgenomen voor onderweg, mijn auto heeft naast een cd-speler ook nog een (behoorlijk goede) cassettespeler Viel echt niet tegen!
  18. Dank voor de melding, dat ga ik moeten onderzoeken.
  19. djkoelkast

    Tekenfilmstemmen

    Volgens mij kun je op de kabel gewoon geluid switchen bij Cartoon Network
  20. djkoelkast

    Tekenfilmstemmen

    Albert is nog wel wat van te vinden hoor, overigens vind ik dat een hele fijne dub.
  21. Je moet het als organisator zelf weten, maar ik als deelnemer vind er dan al niet veel aan.
  22. Nah, RPG's apart vind ik echt niks, dan gaan er dus altijd sowieso RPG's door.
  23. Meh, ik hou helemaal niet van RPG's, maar wel van andere soort games, dus dan zou je voor elk genre een eigen poule moeten maken, of gewoon alles bij elkaar.
  24. Ik ben wel nog steeds op zoek naar iemand die extra monitors kan meenemen, want zo veel heb ik er niet.
  25. Het is ook leuk om kennis te maken met deze apparatuur natuurlijk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...