Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. djkoelkast

    Tekenfilmstemmen

    Het was meer een jeugdserie, beetje Saved by the bell-achtig, maar dan nieuwer en nog slechter.
  2. djkoelkast

    Tekenfilmstemmen

    Ik zag laatst op Disney XD een serie en die werd gedubt door die bekende TelSell-stemmen uit de 90's
  3. djkoelkast

    Tekenfilmstemmen

    Het zal ook aan de regie liggen voor een groot deel.
  4. Thanks, this part of the forum is in English now
  5. djkoelkast

    Tekenfilmstemmen

    Even een nieuw topic van gemaakt, want het ging al lang niet meer over Boes
  6. Ik heb niet specifiek op console gezocht, spel klopt inderdaad
  7. Dat moet Street Rod zijn, onder DOS
  8. djkoelkast

    Tekenfilmstemmen

    Toy Story 1 & 2 waren briljant in het Nederlands, waarom er in 3 opeens wéér nieuwe stemmen zitten is me een raadsel, die vond ik een stuk minder.
  9. Ik gebruik een oude Macintosh onder System 7 voor mijn midi-setup. Een mac met een 68040 processor. Ideaal!
  10. Tot versie 7 heette het System. De naam MacOS is bij 8 geïntroduceerd
  11. Een kloon van Pang, wel tof
  12. Ik had er (op Der Kommissar na) echt niet meer kunnen vinden want die ik niet had ken ik ook echt niet van naam. Sommige wel van melodie.
  13. Alle shows even door Google/Youtube trekken?
  14. Probeer anders toch nog eens met wat nieuwe details te komen, we horen alleen "nee" en dat is het, wordt lastig zo.
  15. Hij is de komende tijd minder aanwezig ivm werk heeft hij me gemeld onlangs, als er binnen 24u geen reactie is kan iemand anders het oppakken.
  16. Ik had hem niet gezien, het antwoord is goed!
  17. De (hele matige) NL-versie.
  18. En ik zie meteen nog heel veel onvertaalde dingen daar
  19. Je moet niet op het topic klikken, maar op de tijd van de laatste post, dan kom je op de laatste post. Dat is ook al heel erg lang zo.
  20. Denk diep na, een heel klein beetje meer info kan al helpen dingen weg te strepen. Aantal kandidaten, kleur decor, zender, uitzendtijdstip/dag
  21. Ah ja, dat is nieuw sinds 4.2, dus dat ga ik moeten aanpassen, top! Ik zie nu ook: New content begins here Ga ik ook aanpassen.
  22. En welkom op Retroforum uiteraard!
  23. Er zijn weer een aantal dingen vertaald (vooral datanoteringen en wat foutjes in de overzichten). Als je nog fouten of rare dingen tegenkomt laat het dan direct weten. Er is een nieuw, Engelstalig gedeelte aangemaakt, vind je nog topics laat het dan weten (of aan de mods/admins: je mag ze direct verplaatsen): https://www.retroforum.nl/forum/74-english-retroforum/
  24. Nog niet, ik denk dat er een 4.2-update voor nodig is, ga ik naar zoeken.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...