Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Dan moet je je echt beter verdiepen in de MiSTer. Ooit had je de MiniMig, een FPGA-based Amiga. Toen kwam er de MiST, een FPGA-based Atari ST. Daaruit ontstond de MiSTer, een FPGA-based multiconsole en dan nog gebaseerd op een bestaand bord. Het heeft weinig tot niets te maken met HDMI upscaling. Bedoel je niet de Framemeister? Dat is wel een console upscaler. Het als de OSSC, Retrotink, Medusa en ongetwijfeld nog anderen.
  2. Ik heb het idee dat je niet helemaal weet wat een MiSTer FPGA doet, want dat heeft niets met beeld te maken verder. Hoort ook niet in dit rijtje thuis, want het is een console op zichzelf.
  3. Kom je dit jaar ook?
  4. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Welkom terug !
  5. djkoelkast

    PC Engine topic

    Misschien kun je wat foto's en specs plaatsen, want ik weet er niet zo veel van, heb er zelf ook geen.
  6. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

    De 9e aflevering is ook de moeite waard!
  7. Gezellig, nu al weer zin in!
  8. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

    Ik vond de finalebeelden juist heel erg tof gedaan met die spiegels enzo.
  9. Ik weet niets van de Silverball. Misschien heb je de touchscreen in de verkeerde poort. Of is de biosbatterij leeg en onthoudt 'ie geen instellingen als de stekker uit het apparaat is.
  10. Waarschijnlijk biosinstellingen, die staan in de handleiding. Overigens is Silverball géén Photoplay, maar een machine van TAB.
  11. Seizoen 3 bestaat op VHS, ik heb een paar banden van Hinse mogen digitaliseren.
  12. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

  13. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

    Het overacteren van die oudjes was ook heel grappig, want het klopt precies met het idee, het ligt er lekker dik bovenop. En "I am Toos, like your toes" haha, mooi dit
  14. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

    Haha ja Paperboy viel mij ook op. Ook tof trouwens met die krant uit de toekomst. Was heel gaaf qua thema's de hele uitzending door.
  15. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

    Maar hoe cool was die hele Delorean-scene en alle referenties naa Back to the future (die ik zelfs nog nooit heb gezien)
  16. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

  17. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

  18. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

    Ze hebben al aangekondigd dat je de finale in de Kinepolis in Antwerpen kunt zien (samen met de molkandidaten van dit jaar), dus er is zeker geen liveshow, de ontknoping is gewoon opgenomen zoals voorheen.
  19. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

    Ik zei het laatst al: ik heb gewoon echt hardop moeten lachen om de vorige aflevering, iets wat ik bij de NL mol nog nooit heb gehad. De spellen zijn ook goed, sommige spannend, sommige bijna onmogelijk zoals met die eieren, vooral met die jeep dan ook nog, hoe krijg je het verzonnen. Beetje onnozel, want daar kan nooit heel veel geld uit komen, maar daardoor ook gewoon heel erg leuk.
  20. djkoelkast

    Xerox 820

    Heb je zelf zo'n bord?
  21. Je kunt het ook hier uploaden, maar dan wel het liefste los en niet alles in 1 groot bestand.
  22. Berendien uut Wisp is niet meer
  23. Mooi verhaal en mooi project ook!
  24. djkoelkast

    De Mol 2023 (BE) Pool

×
×
  • Nieuwe aanmaken...