Ga naar inhoud

Beste stunt Bassie


Aanbevolen berichten

Ik vindt van *bas* zijn beste stunt, die in de *plaag* als hij met z'n bretels vastzit aan de vrachtwagen vol slagroomtaarten. Die stunt was voor hem erg zwaar heb ik welles gezien, dus dat is voor mij zijn beste stunt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vindt van *bas* zijn beste stunt, die in de *plaag* als hij met z'n bretels vastzit aan de vrachtwagen vol slagroomtaarten. Die stunt was voor hem erg zwaar heb ik welles gezien, dus dat is voor mij zijn beste stunt.

Ik stem voor de sprong tijdens de professor

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga ook voor de fiets van de Diamant. :)

Ziet er grappig uit, en dat hij valt is best voorspelbaar, maar het blijft leuk om te zien. Aad die hem ook sust dat hij gewoon op de fiets moet blijven zitten en dan als hij gevallen is zijn fiets neerkwakt en naar hem toe sprint. :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

volgens mijniet, ik heb de desbetreffende scene laatst nog gezien. je ziet ze springen, en dan liggen ze opeens in het water.

ze zijn denk ik dus van onder af gefilmt alsof ze van hoog sprongen ofzo

naja kijk de scene maar je ziet wat ik bedoel :+

hm ja ik vindt diescene dat hij met zn bretels vastzit aan de vrachtwagen ook erg goed

ik kan eigenlijk zo 1 2 3 niet zoveel stunts van *bas* bedenken eigenlijk :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je *bas* *adriaan* van de rots af in het water ziet vallen, lijken het ook net 2 poppen :? Dat ziet er wel enigsinds twijfelachtig uit

Dat viel mij ook op... of ze zijn stijf of het zijn poppen

Ik denk niet dat ze die volledige sprong hebben gedaan maar een stukkie zodat ze dat wel konden filmen...

Ze zijn tenslotte beide acrobaat geweest

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die sprong vanaf de waterscooter is niet echt een stunt. Bassie zet heel duidelijk de scooter uit en springt vervolgens vrolijk in het water. Daar is niet veel knaps aan. Die sprong vanaf de brug is daarentegen spectaculairder, want ondanks dat de stuurhut niet zo hoog was om op te springen, stonden *bas* *adriaan* toch nog een tijdje op het randje van de brug te balanceren ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vergeet niemand de sprong vanaf de waterscooter in de kroon?

De sprong van de brug?

Of zijn dat tegenwoordig geen stunts meer? :P

Als je de beste stunt noemt wil niet zeggen dat we degene die we niet noemen vergeten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat *bas* Met zijn fietsje doet in de Diamant, terwijl hij over een hobbelig bospad fietst vind ik er ook gevaarlijk, maar prachtig uitzien

Ik moet zeggen dat ik dat ook wel deed( en nog wel eens klooit met de fiets), wel veilig op een schoolplein maar toch :P, het ziet er leuk uit maar ik vind het niet zijn beste stunt.

In het adriaan stunt topic is genoemt dat Adriaan hoog op een mast zat, dat gold ook voor Bassie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik moet zeggen dat ik dat ook wel deed( en nog wel eens klooit met de fiets), wel veilig op een schoolplein maar toch :P, het ziet er leuk uit maar ik vind het niet zijn beste stunt.

In het adriaan stunt topic is genoemt dat Adriaan hoog op een mast zat, dat gold ook voor Bassie.

Ik had toch ook gewoon vermeld dat Bassie ook meedeed bij die stunt van de mast? :? Bassie kon die stunts natuurlijk ook uithalen, want hij is zelf acrobaat geweest. Ook leuk als Bassie dan steeds de handstand probeert te doen en hij dan voorover valt. (Zoals bij de sleutel op het strand in aflevering 7)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou ik vind de sprong van de rots en toch wel cooler(is dat een woord?) uitzien hoor. Weet iemand trouwens of ze daar echt vanaf gesprongen zijn?

Ik denk dat ze van die rots op een plateautje gesprongen zijn. Als je heel goed kijkt of het wat langzamer afspeelt zie je dat B&A landen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De mooiste stunt van Bassie zit voor mij in de serie van Amerika:

De sprong van de Emma-brug, waarbij hij zijn enkel brak.

Okee, hij speelde daar welliswaar vlugge Japie, maar toch is het Bassie. ;)

ja en dan vind ik het nog knap om na een paar dagen in het ziekenhuis te zijn verbleven. toch nog door te gaan met de serie

_O-_O-_O- voor bassie

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja en dan vind ik het nog knap om na een paar dagen in het ziekenhuis te zijn verbleven. toch nog door te gaan met de serie

_O-_O-_O- voor bassie

Dat wel, maar of dat nou echt een stunt is...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de 'stunt' van Bassie in de schatkaart dat hij zegt: Nee ik durf niet, dan uiteindelijk toch gaat, en dan met zijn ogen dicht springt, echt slecht! Hij springt nog geen meter omlaag, en hij doet net of hij van de ene naar een andere toren springt met een gat van 3 meter ertussen...:?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de 'stunt' van Bassie in de schatkaart dat hij zegt: Nee ik durf niet, dan uiteindelijk toch gaat, en dan met zijn ogen dicht springt, echt slecht! Hij springt nog geen meter omlaag, en hij doet net of hij van de ene naar een andere toren springt met een gat van 3 meter ertussen...:?

Ja dat vond ik ook, dat was echt zo dom, je durft niej eens een meter omlaag te springen, maarja je bent niet voor niets een domme clown.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja dat vond ik ook, dat was echt zo dom, je durft niej eens een meter omlaag te springen, maarja je bent niet voor niets een domme clown.

jaja, dat zeker, maar wél raar dat hij daar bv minder moeilijk over doet dan zijn sprong tijdens de professor

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

jaja, dat zeker, maar wél raar dat hij daar bv minder moeilijk over doet dan zijn sprong tijdens de professor

Ja, maar zulke fouten zitten er wel meer in, bijvoorbeeld dat bassie nooit huilt door het lachgas...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, maar dat was effe een antwoord op iets van twice

Twice schreef:

jaja, dat zeker, maar wél raar dat hij daar bv minder moeilijk over doet dan zijn sprong tijdens de professor

haha dat heeft toch geen zak met dat lachgas te maken...

Maakt mij niet uit hoor ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja, maar van die fouten, dat ie de ene keer bij een klein sprongetje bang is en de andere keer niet.

oooooh zo ;)

Ik snap hem AL

Maarja dat van dat griengas is geen fout, *professor* die clown is de fout!

^O^ Maarja, prima zo, we gaan weer ontopic;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik de beste stunt van meneer de Clown moet kiezen, twijfel ik toch tussen :

De stunt waar hij vast zit achter de vrachtwagen of waar hij het jongentje uit het water helpt, uit de Plaaggeest.

Of de leuke stunt op zijn fietsje in de Diamant.

Link naar bericht
Delen op andere sites
jaja, dat zeker, maar wél raar dat hij daar bv minder moeilijk over doet dan zijn sprong tijdens de professor

Misschien heeft dat wel met paniek te maken. In de Professor worden B&A door een leger groene mannen achtervolgd. Kan me best voorstellen dat je daar van in de war raakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De mooiste stunt van Bassie, voor mij dan, is er een die hij samen met Adriaan heeft gedaan, nl. de sprong uit de rijdende auto in de Sleutel, ik vind die echt zeer mooi gefilmd, en mooi uitgevoerd.

Tevens vind ik eigenlijk ook z'n val als hij het schilderij wil ophangen in De Schatkaart, er ook leuk uitzien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De mooiste stunt van Bassie, voor mij dan, is er een die hij samen met Adriaan heeft gedaan, nl. de sprong uit de rijdende auto in de Sleutel, ik vind die echt zeer mooi gefilmd, en mooi uitgevoerd.

Tevens vind ik eigenlijk ook z'n val als hij het schilderij wil ophangen in De Schatkaart, er ook leuk uitzien.

Ja die uit de sleutel vind ik ook top! (okay, onbegrijpelijk dat adriaan niet aan de handrem trekt of het gas vermindert, maar ach...)

Als je het zo ziet heeft Bassie best wel wat stunts *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ook een leuke stunt van Bassie en Adriaan in de Garage bij de Plaaggeest, als Bassie Adriaan helpt uit de auto te komen, die de Plaaggeest omhoog heeft gedaan en Adriaan balanceert op Bassie zijn handen. ^O^

Nou, ja een echte stunt kan je het eigenlijk niet noemen maar het was wel een mooi gezicht, bassie redt adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk dat zijn beste stunt is in de diamant dat hij in de lucht vliegt met die ballonnen (in werkelijkheid hangt hij met 1 hand aan een hijskraan) het is de zelfde stunt die adriaan doet in de droom wereld van starsky en hutch.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...

Een echte 'stunt' is het niet, maar wel knap:

dit

Ik dacht dat het niet moeilijk was, maar ik heb het zelf ook al meerdere malen met een collage geprobeert die B&A fan is, maar het lukt mij maar niet :r

*)

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...