Ga naar inhoud

[centraal] Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl


Aanbevolen berichten

Ja. De blooper van Dick Rienstra is zeker grappig. Bij Dick Engelbracht staat ook een blooper, maar bij Paul van Gorcum, Hans Beijer en Paul van Soest (nog) niet. Zou wel leuk zijn als ze bij hun ook bloopers erbij deden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ja. De blooper van Dick Rienstra is zeker grappig. Bij Dick Engelbracht staat ook een blooper, maar bij Paul van Gorcum, Hans Beijer en Paul van Soest (nog) niet. Zou wel leuk zijn als ze bij hun ook bloopers erbij deden.

Zou nog leuker zijn als ze al die bloopers op een DVD gegooid hadden :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga stiekem wel uit van zo'n DVD ja. Waarom doen ze wel moeite om bloopers op hun homepage te zetten, maar brengen ze die niet uit op DVD :?

Tja, misschien wachten ze ook hier totdat er genoeg vraag/belangstelling naar is? :?

Trouwens, ik denk ook niet dat het ons in dank wordt afgenomen als we plotseling een GOOFS-dvd uitbrengen waarop door de jaren heen alle domme fouten te zien zijn die B&A voor hun gevoel ''onopgemerkt'' gemaakt hebben. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja, misschien wachten ze ook hier totdat er genoeg vraag/belangstelling naar is? :?

Trouwens, ik denk ook niet dat het ons in dank wordt afgenomen als we plotseling een GOOFS-dvd uitbrengen waarop door de jaren heen alle domme fouten te zien zijn die B&A voor hun gevoel ''onopgemerkt'' gemaakt hebben. :P

Och, het wordt toch niet voor het grote publiek gemaakt, wat maakt dat nou uit ;) Persoonlijk zit ik niet zo heel erg op zo'n DVD te wachten (ik ken de meeste bloopers nou ondertussen wel ;)), maar ik wil er best aan meewerken. Eigenlijk moeten we dan voor het evenwicht ook een DVD maken met ijzersterke scenes ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een kleine update op de vragenpagina:

Rick Duylman is 15 jaar, woont in Kortrijk (België) en hij heeft de volgende vraag:

Meneer Adriaan, van welke TV serie bent u fan?

Rick, ik ben een hele grote fan van de Belgische politieserie 'Flikken'. Ik heb alle afleveringen gezien (bij de TROS) en heb de hele serie op DVD. Vorige maand heeft een Belgische vriend me verrast en er voor gezorgd dat ik bij de opname van 'Flikken' kon zijn. Ik heb natuurlijk de kans gegrepen om met de acteurs die in flikken spelen op de foto te gaan en was blij verrast te horen dat zij vroeger grote fans waren van Bassie en Adriaan.

Helemaal te gek vind ik. Wat ik ben ook een super fan van Flikken :D Toppie dat Adriaan deze serie serie ook leuk vind!!!

Wie Flikken nog nooit gezien heeft moet dinsdag 27 april om 20.30 uur naar Nederland 2 kijken :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die portretten :X Is het nou zo moeilijk om een beetje redelijk lijkend portret te schilderen? ;)

Ik vind die portretten op de hoofdpagina van de Adriaan Homepage mooier. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jaja dat zeggen ze allemaal :P

Blijkbaar wist niemand het nog van Wil Sibbelee :'(

*b1*

Ik ben wel benieuwd naar de biografie die binnenkort dus zal verschijnen.

Het was toch een vreemd gevoel, ik zat vandaag nog naar 'de Sleutel' te kijken en daar was een conversatie tussen *bb* en *b1* en beiden zijn er niet meer..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wil Sibbelee, Dick Engelbracht, Paul Meyer zijn allen helaas niet meer onder ons. Is de rest nog in leven? Ook alletwee de gebroeders Dikmans? Die lopen al minstens achterin de 70.

Het is toch wel jammer dat zowat alle acteurs 60 jaar of ouder zijn inmiddels, op een enkeling na (HH, B100) , ach depripraat, voorlopig zijn de meesten er nog ^O^ en kunnen we nog elke dag van ze genieten. Ik heb nog goede hoop een paar van hun in t echt te zien :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar op de een staat alleen Adrina, op de andere Bassie en Adrina :P

en iets duidelijker mag wel Jenno

Slim ;) Hopelijk wordt het jatten dan wat minder... *kijkt naar Jenno* }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

(p.s. deze senè is verwijdert hier is het lied : links en rechts opgenomen

Het liedje links en rechts?

En hoe weet jij dat dan?

Volgens mij is dat liedje alleen in een shorty gebruikt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Deze scene (die nooit uitgezonden is) hadden ze beter op DVD kunnen zetten. Dit is teminste een echte verwijdere scene.

Shiiiit! Moet je kijken hoe stoer Adriaan eruit ziet, en dan zetten ze het niet op DVD! :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het liedje links en rechts?

En hoe weet jij dat dan?

Volgens mij is dat liedje alleen in een shorty gebruikt

Ja inderdaad, dat Bassie met zijn vinger wijst zegt toch niks. Volgens mij is dit gewoon een scene als B&A over straat lopen onderweg naar die Inspecteur Caletti.

Die scene met die musketiers, kon niet op de dvd komen

want hij is niet eens opgenomen, bij de produktie ging het al mis.

waarschijnlijk waren ze hier alleen aan het repeteren...

(wel beter lezen voortaan :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja inderdaad, dat Bassie met zijn vinger wijst zegt toch niks. Volgens mij is dit gewoon een scene als B&A over straat lopen onderweg naar die Inspecteur Caletti.

Dit zal waarschijnlijk de scène zijn waarin B&A naar het kantoor van Kalettie lopen en bijna overreden worden door een wegscheurende *joris*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja inderdaad, dat Bassie met zijn vinger wijst zegt toch niks. Volgens mij is dit gewoon een scene als B&A over straat lopen onderweg naar die Inspecteur Caletti.

Die scene met die musketiers, kon niet op de dvd komen

want hij is niet eens opgenomen, bij de produktie ging het al mis.

waarschijnlijk waren ze hier alleen aan het repeteren...

(wel beter lezen voortaan :P )

Ja, dat realiseerde ik me later ook. Of tenminste... ik realiseerde me dat het mij geen moer uitmaakt of iets af is of niet, maar heel veel andere mensen die de DVD kopen WEL ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat realiseerde ik me later ook. Of tenminste... ik realiseerde me dat het mij geen moer uitmaakt of iets af is of niet, maar heel veel andere mensen die de DVD kopen WEL ;)

ik denk ook niet dat aad scenes op dvd zet die niet af zijn. die wil een goed product afleveren

Link naar bericht
Delen op andere sites
p.s. Hoe in vredesnaam maak ik een link met een andere tekst. Ik typte Klik hier blabla... maar hij deed het niet. Wat deed ik fout??

Dat had ik ook toen ik een link wilde plaatsen. Koelkast > uitleg??

Leuke update trouwens, cool liedje. Die kende ik niej :). Voor degene die hem willen downloaden: http://www.adriaan-homepage.nl/filmpjes ... rvoort.mp3

Link naar bericht
Delen op andere sites
foto's van het draaiboek van de verdwenen kroon!!

Leuk om te lezen, vooral ook omdat Adriaan in het antwoord op de vraag zegt dat er in 98% van de gevallen exact het draaiboek wordt aangehouden, om vervolgens te lezen in het draaiboek dat de beroemde zin van *baron* : 'Dat was de poort, dat betekent dat ze op de binnenplaats zijn.... ' oorspronkelijk geschreven was als: 'dat was het hek....'

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...