Ga naar inhoud

[centraal] Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl


Aanbevolen berichten

Ja, regel jij even een spuithok? ;)

}:|*sarcastisch* hahaha! }:|

:P Nee, ik bedoel dat het me meevalt dat het alleen maar een kwestie is van 2x afdekken, spuiten, laatste beetjes erop plakken en klaar is Kees (ik had verwacht dat er meer moeite in dat werk zou zitten)

Kijk, locatie, verf, afdekpapier, caravan regelen en dergelijke is wat anders. Niet dat DAT nou zo moeilijk is, maar goed. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

}:|*sarcastisch* hahaha! }:|

:P Nee, ik bedoel dat het me meevalt dat het alleen maar een kwestie is van 2x afdekken, spuiten, laatste beetjes erop plakken en klaar is Kees (ik had verwacht dat er meer moeite in dat werk zou zitten)

Kijk, locatie, verf, afdekpapier, caravan regelen en dergelijke is wat anders. Niet dat DAT nou zo moeilijk is, maar goed. ;)

Nou, je moet wel goed binnen de lijnen spuiten en alles moet er heel precies opgezet worden. Dat is niet zo 1-2-3 gedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk zo'n kort filmpje wat ze ook hadden voor de vooraankondiging van hun (helaas niet doorgegaande :{) afscheidsvoorstellingen. Adriaan kondigt wat aan, wil Bassie roepen die al naar buiten komt, Aadje krijgt de deur tegen zijn koker, valt op de grond en de rest is voorspelbaar ..........

Ja zo ongeveer als dat filmpje met die trap die Bassie omgooit waar Adriaan opstaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
www.bassie-adriaan.nl knop om naar bassie te gaan is ander's

Eew! Wat een foute foto is dat toch. Dat haar... Hij lijkt vet nep. Die oude foto's zijn veel leuker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Eew! Wat een foute foto is dat toch. Dat haar... Hij lijkt vet nep. Die oude foto's zijn veel leuker.

Ja Bassie is daar gewoon geen Bassie meer, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eew! Wat een foute foto is dat toch. Dat haar... Hij lijkt vet nep. Die oude foto's zijn veel leuker.

Zo te zien is dit wel de nieuwe 'strooifoto' van Bassie, dus we zullen er aan moeten wennen ;) Maar inderdaad, die oude foto's zijn stukken beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet nu even reageren. De nieuwe pruik is niet alles, maar wel 'af'. Vele oude pruiken waren het net niet. Voorbeelden:

- Pruik in 'de huilende professor'. Zeer slecht, zelfs de schmink lijkt niet

- Pruik in 'de schatkaart'. Aardige pruik, maar niet de rommelige clownspruik van de sleutel/diamant

- Pruik in de reis door Amerika: lijkt totaaaaaaaaal niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik moet nu even reageren. De nieuwe pruik is niet alles, maar wel 'af'. Vele oude pruiken waren het net niet. Voorbeelden:

- Pruik in 'de huilende professor'. Zeer slecht, zelfs de schmink lijkt niet

- Pruik in 'de schatkaart'. Aardige pruik, maar niet de rommelige clownspruik van de sleutel/diamant

- Pruik in de reis door Amerika: lijkt totaaaaaaaaal niet.

Och, hij past misschien beter, waarschijnlijk omdat hij er nu meer geld aan wil/kan besteden, maar dat lange gele haar is erg vaag. Ik heb het vage vermoeden dat ie met een pruik a la plaaggeest een nogal bolle kop zal hebben of zo.

Nee, ik vind het niks. Misschien als ie oranje was geweest, dat het dan beter was, maar dit vage geel... "rood haar, rooie neus, rooie schoenen", da's Bassie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, het zal niemand ontgaan dat Bassie enorm is gegroeid de laatste jaren.... Niet alle pruiken passen dan. Maar ik vraag me dan ook af hoe ze tot een keuze komen. Maken ze er een op maat? of doen ze dit anders?

Ook Adriaan heeft in de loop der jaren enkele kilootjes erbij gekregen. De riem die hij eerst droeg stond altijd erg mooi (rond zijn middel). In de laatste twee series draagt hij zijn riem op zijn kont, het lijkt heel vreemd.... (en de riem hangt voordurend scheef///)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja, het zal niemand ontgaan dat Bassie enorm is gegroeid de laatste jaren.... Niet alle pruiken passen dan. Maar ik vraag me dan ook af hoe ze tot een keuze komen. Maken ze er een op maat? of doen ze dit anders?

Ook Adriaan heeft in de loop der jaren enkele kilootjes erbij gekregen. De riem die hij eerst droeg stond altijd erg mooi (rond zijn middel). In de laatste twee series draagt hij zijn riem op zijn kont, het lijkt heel vreemd.... (en de riem hangt voordurend scheef///)

Ik denk wel dat ze de pruik op maat laten maken. Vooral als je net zoals hij hem vaak draagt, lijkt het me niet prettig werken met een standaard pruik.

Wat Adriaan betreft, tja, dat ontgaat niemand natuurlijk ;) Ik vind het jammer dat hij zijn acrobaten figuur een beetje heeft laten versloffen, maar ja, niks aan te doen. Eigenlijk denk ik juist dat zijn verleden als sporter daar mee te maken heeft, dat zie je vaker. Het lichaam is gewend aan een bepaalde verbranding, en als spiermassa en exercitie afneemt, slaat het lichaam het exces aan energie op. En mannen krijgen daar nu eenmaal zwembandjes van ;)

Dat die riem steeds scheef zit is stom. De cameraman of iemand anders had hem daar best even op kunnen wijzen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Keurig antwoord ook van Adriaan op de *aadbaron* en *japie* vraag, hij bevestigt wat sommige denken, maar houdt het ook vaag voor degenen die het niet willen weten.

Let vooral ook op de zin: 'Drommels, dat verklap ik niet op deze page' :) leuke hint!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

de TV op adriaan's home page is aangepast , nu staat er :

Maandag tot en met Vrijdag tussen 18.00 en 19.00 uur zijn de

Bassie & Adriaan avonturen te zien op Nickelodeon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja de grootere zullen het verstaan maar dan de kleintje's hoop ik niet ...

Ik denk ook niet dat dat laatste zo snel zal gebeuren.

Maar toch wel leuk dat het Aad-Baron / Vlugge Japie geheimpje voor Adriaan nog steeds zo belangrijk is, dat hij niet gewoon het antwoord geeft op de site.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk ook niet dat dat laatste zo snel zal gebeuren.

Maar toch wel leuk dat het Aad-Baron / Vlugge Japie geheimpje voor Adriaan nog steeds zo belangrijk is, dat hij niet gewoon het antwoord geeft op de site.

Je zult ook nooit te weten komen of Douwe nou écht de *plaag* was :D >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij mij staat ook een foutje op de beginpagina. Er staat dat de prijsvraag pagina nieuw is, maar dat moet de vragenlijst zijn.

Ik wist trouwens niet dat ze eerst Mexico als begin en eindlocatie wilden voor de reis vol verrassingen. Dat had dan een heel ander slot geweest. Mexico is ten slotte geen Nederlands grondgebied. *adriaan* is volgens mij wel goed in improviseren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij mij staat ook een foutje op de beginpagina. Er staat dat de prijsvraag pagina nieuw is, maar dat moet de vragenlijst zijn.

Ik wist trouwens niet dat ze eerst Mexico als begin en eindlocatie wilden voor de reis vol verrassingen. Dat had dan een heel ander slot geweest. Mexico is ten slotte geen Nederlands grondgebied. *adriaan* is volgens mij wel goed in improviseren.

Well, hij begon pas met schrijven toen ze weer terug waren. Maar goed, je gaat natuurlijk wel denken als je op locatiebezoek bent. Mexico... wat hadden ze daar nou willen doen? :?

Wel leuk om te weten dat Florida, Curacao en St Maarten in een keer is opgenomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat wist ik wel. Op alledrie de locaties is *harry* niet buiten zijn hotelkamer te zien. En verder heb ik dit al vaker gelezen. In de biografie op de officiële site geloof ik.

Ik dacht dat Harry wel in Curacao was... maar hij was zeker net steeds een auto halen of zo. Toch grappig, dat was me dus echt nog nooit opgevallen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mexico... wat hadden ze daar nou willen doen? :?

Nou eh, denk maar aan de droomwereld met de cowboys (met de mooie Ennio Morricone muziek en daarna uit The Magnificent Seven). Zou toch gaaf zijn, als B&A in de desert door de drie boeven achtervolgt zouden worden op paarden? (Dream on, Hinse) ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou eh, denk maar aan de droomwereld met de cowboys (met de mooie Ennio Morricone muziek en daarna uit The Magnificent Seven). Zou toch gaaf zijn, als B&A in de desert door de drie boeven achtervolgt zouden worden op paarden? (Dream on, Hinse) ;))

Oh, ja, zoiets wel, maar St Maarten is ervoor in de plaats gekomen, dus ik probeerde een finale in Mexico te bedenken. Hoe moeten ze daar de boeven oppakken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het valt me op dat er over Wil Sibbelee alleen in de verleden tijd gesproken wordt.
Hij was een hele aardige, sympathieke man...

Is hij soms overleden?

Zeker weten doe ik het niet, maar dat zou best kunnen, ja... Geen idee hoe oud hij was in de Sleutel en de Diamant, maar volgens mij al ver in de veertig. Ik kan ook niks over hem vinden op internet, alleen dat ie in een film met Lex Goudsmit heeft gespeeld.

Wel een beetje jammer dat Adriaan niet meer vertelt in die vragen rubriek, maar ik neem aan dat ze dat bewaren voor de boevenpagina's.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zeker weten doe ik het niet, maar dat zou best kunnen, ja... Geen idee hoe oud hij was in de Sleutel en de Diamant, maar volgens mij al ver in de veertig. Ik kan ook niks over hem vinden op internet, alleen dat ie in een film met Lex Goudsmit heeft gespeeld.

Wel een beetje jammer dat Adriaan niet meer vertelt in die vragen rubriek, maar ik neem aan dat ze dat bewaren voor de boevenpagina's.

Ik vraag me af of ze van alle boeven een biografie plaatsen. Van B100, Baron en HH is het logisch ivm hun recentere (tv) optredens, maar over B1 en B2 kunnen ze denk ik een stuk minder vertellen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het valt me op dat er over Wil Sibbelee alleen in de verleden tijd gesproken wordt.
Hij was een hele aardige, sympathieke man...

Is hij soms overleden?

Als je het zo bekijkt lijkt het er wel op. Maar misschien heeft Wil Sibbelee zich wel helemaal teruggetrokken uit de tv wereld of is Aad hem uit het oog verloren, zodat hij zich Sibbelee alleen nog maar herinnert van de opnamen van de series.

Link naar bericht
Delen op andere sites

20 Maart:

Weer nieuwe vragen... en kijk eens!! :D

Jenno Hallaert heeft de volgende vraag: „Beste Adriaan, waarom maak jij geen forum op de Adriaan homepage, dan kunnen er mensen over jouw en andere mensen praten en jij kan dan af en toe ook eens wat schrijven.

Jenno, er zijn al diverse forums over Bassie en Adriaan en daar wordt al heel veel over ons gesproken. Kijk maar eens op forum.bassieenadriaan.nl daar praten ze dagelijks over ons.

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 Maart:

Weer nieuwe vragen... en kijk eens!! :D

Jenno Hallaert heeft de volgende vraag: „Beste Adriaan, waarom maak jij geen forum op de Adriaan homepage, dan kunnen er mensen over jouw en andere mensen praten en jij kan dan af en toe ook eens wat schrijven.

Jenno, er zijn al diverse forums over Bassie en Adriaan en daar wordt al heel veel over ons gesproken. Kijk maar eens op forum.bassieenadriaan.nl daar praten ze dagelijks over ons.

Jenno Hallaert? Kennen wij die niet ergens van..... Maar natuurlijk! Dat is natuurlijk gewoon JennoH ;)

Leuk dat ze op de officiele site ons al ontdekt hebben. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook wel het vermoeden dat *adriaan* dit forum wel eens bekijkt.

Wordt het niet hoog tijd voor een *bas* en *adriaan* begroetingstopic? ;)

Maar erg leuk dat Adriaan het specifiek noemt op het forum. Het laat ook wel zien dat dit forum meteen ook zo'n beetje Het enige echte Bassie en Adriaan Forum genoemd wordt ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat komt omdat er veel forums zijn met in 6 maanden tijd 100 posts en wij in 3 maanden 6000 posts hebben :P

De mooie URL werkt ook mee denk ik ;)

ohhh ik ben hier zo blij mee _O_

Jep, jij bent toch wel het brein achter het succes _O_ (hoewel het zonder de rest niks had kunnen worden ;)).

Bestaat dit forum eigenlijk al 3 maanden? Gaat lekker snel dan :D.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...