Ga naar inhoud

Het geheim van de Sleutel, Speciale Editie - deel 2


Aanbevolen berichten

Praat hier verder over de nieuwe editie van Het geheim van de Sleutel !

Deel 1

Laatste post was van mij ;):

Mooi gemaakt _O_ !

Ik krijg echt zin om 'm te gaan te bekijken, ik ga vanmiddag eens zoeken in de stad ;) (ik heb 'm hier nog nergens gezien :{ ).

Dat zei ik over deze collage van ajbouwhuis:

http://members.lycos.nl/pvbena/forum/screenshots_index.jpg

En nu weer verder discussieren !

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heeft iemand de DVD gewonnen op scholieren.com ?

Ik in ieder geval niet.

Dan moet ik hier in de buurt nog maar eens goed gaan zoeken ;).

ik heb em jammer genoeg niet gewonnen...

maja dr is een troost..

..je kan em altijd nog kopen!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoi

ik had hem vorig week gekocht bij v&d

ik heb hem ook al gekeken.ik vind hem heel leuk

vooral met die nieuwe secenes die er in zitten

*O* geweldig *O*

*bas* neem me niet kwalijk maar het zit zo de sleutel past niet

Link naar bericht
Delen op andere sites
menen jullie dit?

ik vind zowel de site als de bezorgservice opzienbarend snel!

bol.com is inderdaad zo snel nog sneller dan overtoom lijkt het wel..

maar jah ligt er ook natuurlijk aan wat je besteld he mensen

ik heb er nooit problemen mee gehad..

binne 2-3 dagen in huis

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

bol.com is inderdaad zo snel nog sneller dan overtoom lijkt het wel..

maar jah ligt er ook natuurlijk aan wat je besteld he mensen

ik heb er nooit problemen mee gehad..

binne 2-3 dagen in huis

het duurt bij mij meestal een week.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die dingen worden geperst. Dus de inhoud is bij elke schijf identiek. Mocht er wel een fout in het schijfje gekomen zijn, dan zie je eerder dat hij op een bepaald moment stopt of hapert.

Ik denk daarom toch dat het aan de speler ligt, of aan eventuele geluidsapparatuur. Of misschien valt het je eerder op dat iets niet synchroon loopt, dan de meeste mensen.

Dan denk ik dat dat hem is, want de nieuwe die ik gekocht heb is exact hetzelfde. Hopen dat het bij de 3e (als afl 7 gevonden wordt) uitgave niet zo opvallend is...

Link naar bericht
Delen op andere sites
In de voor filmpjes komt de poppenkraam langs en wie speelt daarin?

Jaap *plaag* Stobbe

Ja, dat was mij ook gelijk opgevallen, ging ff verder kijken op internet en een van de gastrollen in die serie werd vertolkt door Paul van Gorcum. Best grappig allemaal. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
gistermiddag was mn bestelstatus nog dat ie verwerkt werd en nu ligt ie opeens in de bus :D Als ik ben gestopt met kwijlen van de hoes en de dvd ga ik um ff kijken

Ik kan getuigen dat Cold hem intussen gekeken heeft en we lagen dubbel ;) Leuke dingen zitten er toch in die afleveringen, ben erg blij dat ze hem hebben teruggevonden. Nu 7 nog *zucht*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan getuigen dat Cold hem intussen gekeken heeft en we lagen dubbel ;) Leuke dingen zitten er toch in die afleveringen, ben erg blij dat ze hem hebben teruggevonden. Nu 7 nog *zucht*

ja welke malloot komt er dan bij de laatste voorstelling van het seizoen met een nieuwe act? Duidelijk dat we hier niet te maken hebben met normale mensen, maar met Bassie en Adriaan!

Link naar bericht
Delen op andere sites

tekst is dat liedje is wel iets anders dan in de shorty. t is niet meer

"kijk links, kijk rechts en nog een keer als je door rood loopt"

maar

"kijk links, kijk rechts en nog een keer als je midden op een kruispunt stil blijft staan"

_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
tekst is dat liedje is wel iets anders dan in de shorty. t is niet meer

"kijk links, kijk rechts en nog een keer als je door rood loopt"

maar

"kijk links, kijk rechts en nog een keer als je midden op een kruispunt stil blijft staan"

_O_

Wat bedoel je? Ik kan me dit stuk nu niet voor de geest halen, en volgens mij is hij hetzelfde als in de shorty.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

je moet cold45 niet altijd serieus nemen *)

en bedankt maar weer :P

in de shorty zingen ze dat liedje en kijken ze netjes links, rechts en nog ns links en steken dan over, maar het verkeerslicht dat voor hun geldt staat op dat moment nog mooi op rood.

En in de teruggevonden aflevering staan ze dus midden op een kruispunt te koekeloeren. Terwijl ze zelf notabene zeggen dat je eerst goed naar links kijkt, dan heel goed naar rechts en dan nog een keertje naar links en als er dan niets aankomt, steek je heel snel de straat over.

Net als bij de shorty dat ze boodschappen gaan doen en Adriaan de betweter Bassie gaat vertellen dat ie zn gordel om moet doen, terwijl ie dat zelf ook niet eens heeft _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

je moet cold45 nooit serieus nemen *)

Mwehehe. Nee hoor. Cold heeft zo af en toe geweldig geniale ideeen, maar hij verpakt ze nogal vaag. Maar goed, in de sleutel zie je ze dus het liedje veilig oversteken midden op een kruispunt stilstaan, en niet een paar tellen, maar een half couplet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mwehehe. Nee hoor. Cold heeft zo af en toe geweldig geniale ideeen, maar hij verpakt ze nogal vaag. Maar goed, in de sleutel zie je ze dus het liedje veilig oversteken midden op een kruispunt stilstaan, en niet een paar tellen, maar een half couplet.

Dat wist ik wel, maar ik dacht toch dat cold serieus was. Omdat hij ook zei dat de tekst veranderd was.

Link naar bericht
Delen op andere sites

vrijdag maar besloten dvd te kopen, kon hem echt niet laten liggen toen ik hem in de winkel zag liggen. zaterdag lag hij dan via bol.com in de bus, 18 december besteld, maar goed. verder klaag ik nooit over Bol. Ik bestel er sinds 2001 al zkr wel een keer per twee weken iets. soms duurt het nou eenmaal langer dan dat zij zelf zouden willen.

Vind het een leuke toevoeging. Persoonlijk vind ik het zeker niet de sterkste aflevering van de serie, dat circusstukje maakt het wat langdradig, alhoewel B2 echt GEWELDIG is in het circus. _O_

*b2oud* : Ooh als ie ze maar niet laten vallen...

Die kop, die zin. meesterlijk :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het gitaarmuziekje zo leuk bij de caravan 's nachts. Het heeft een bepaalde sfeer die ik nog niet eerder tegen was gekomen bij B&A.

Dat zelfde gitaarmuziekje hoor je ook op de DVD van de plaaggeest als hij net z'n tanden heeft gepoetst en zegt: *adriaan* dank je wel Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat wist ik wel, maar ik dacht toch dat cold serieus was. Omdat hij ook zei dat de tekst veranderd was.

tekst is weldegelijk veranderd. Heb je mij zeker nog nooit dat liedje horen zingen :P

wel grappig trouwens, ik heb een nieuwe gradatie van geniaal bereikt: geweldig geniaal 8-) !

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

tekst is weldegelijk veranderd. Heb je mij zeker nog nooit dat liedje horen zingen :P

wel grappig trouwens, ik heb een nieuwe gradatie van geniaal bereikt: geweldig geniaal 8-) !

Ik zou het liever geniaal geniaal noemen. (Zo geniaal dat de genialiteit geniaal is.)

Ik heb overigens met dit nummer de indruk dat het beeld en geluid niet altijd helemaal synchroon loopt. Zou hier oorspronkelijk een versie achter zitten met een net iets andere timing of zo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vraag me trouwens af waarom de tekst is ingesproken wanneer B2 over het koord valt en ze dus het geluid van de scene uit het vliegtuig lieten horen.

Slecht geluid denk ik. Er zijn wel meer dingen opnieuw ingesproken. En aangezien ze de originele acteurs niet meer konden vragen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zou het liever geniaal geniaal noemen. (Zo geniaal dat de genialiteit geniaal is.)

Ik heb overigens met dit nummer de indruk dat het beeld en geluid niet altijd helemaal synchroon loopt. Zou hier oorspronkelijk een versie achter zitten met een net iets andere timing of zo?

denk het wel... vooral het begin (doe dit ff uit mn hoofd), als adriaan aan komt lopen, zegt hij twee keer iets (kijk links ofzo? ik weet het nu ff niet ;)) eerste keer zie je duidelijk dat hij het niet zegt en daarna is het onduidelijk, de volgende dingen lopen wel goed...

Ik denk dat ze voor de shorty het liedje een beetje hadden opgeknapt en dat ze nu dus de nieuwe versie van dat liedje onder de clip in de sleutel hebben gezet

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...