Ga naar inhoud

Het geheim van de Sleutel, Speciale Editie - deel 2


Aanbevolen berichten

[..]

Mooie review, goede conclusie. Maar ik zit toch eens te wachten op een diepere review die ingaat op beeld en geluidkwaliteit. (Zeg maar zoals die op dvd.nl).

Een kritische review op dvd.nl heeft niet zoveel zin voor B&A dvd's, omdat je dan niet achteraf kan zeggen: "oh, dan ga ik wel voor de R1 versie, die heeft tenminste anamorf beeld en meer extra's." :+ Je moet het doen met de kwaliteit, of die nou goed of slecht is. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb sinds deze voormiddag ook de DVD Speciale Uitgave van het Geheim van de Sleutel. Erg leuke dvd, met prachtig beeld.

Bij mij zijn bij de verloren aflevering geen strepen onderaan het beeld te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb sinds deze voormiddag ook de DVD Speciale Uitgave van het Geheim van de Sleutel. Erg leuke dvd, met prachtig beeld.

Bij mij zijn bij de verloren aflevering geen strepen onderaan het beeld te zien.

Heb je hem ook op de computer gekeken?

@ Forum-gek: Deze DVD is volgens mij in elke goede platenzaak wel te koop.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wilde die DVD dus ook kopen bij de Intertoys.

Maar blijkbaar lopen er hier in de omgeving meer fans rond

want hij was al lang uitverkocht.. :N

Kan ik hem ook via internet krijgen?

Ja via deze link op bol.com

Wel als je gaat bestellen natuurlijk echt even via deze link bestellen om de site info.bassieenadriaan.nl van Wonderer reclamevrij te houden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
kan er iemand vertellen wat er in de verloren aflevering gebeurd?

Nee ;)

Koop/leen de DVD of wacht een paar weken. Geef anderen even de kans om de DVD wel te pakken te krijgen en het zelf te bekijken voor er gespoilerd wordt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...