Ga naar inhoud

Ben Tenniglo (cameraman van Bassie en Adriaan) overleden


Aanbevolen berichten

Ik hoorde op het sportjournaal dat een cameraman was overleden die veel sport filmde én ook Bassie en Adriaan

Het zou helaas best wel kunnen :( Een paar weken geleden heb ik namelijk de broer van Ben gesproken en hij vertelde ook al dat Ben helaas ernstig ziek was.

Ook ik wil bij deze de nabestaanden van Ben condoleren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij dezen wil ik alle nabestaanden condoleren. Met hem is een groot vakman heengegaan. En voor zijn familie, vrienden en bekenden een waarschijnlijk onmisbare man.

20-04-1944 - 18-02-2005

Ik krijg net te horen dat Ben helaas eergisteren al is overleden :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hierbij wil ik ook alle nabestaanden en familie van Ben Tenniglo condoleren. Het is erg jammer dat zo'n groot vakman zo vroeg heen moet gaan. :( Nog een monument van de Bassie en Adriaan series is er niet meer na Willem Sibbelee, Paul Meijer, Dick Engelbracht, Johan Sirag, Frans Verschoor (tekenaar) en nog andere. Je zag duidelijk wanneer Ben Tenniglo achter de filmcamera stond en gelukkig was dat in alle series vanaf Het geheim van de Schatkaart.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, zeker weten, getuigd wel van vriendschap tussen beide heren...

vergeet ook niet dat Ben is overleden aan de ziekte die Adriaan ook heeft gehad... Dit moet extra hard voor hem zijn aangekomen... Ook omdat Ben dacht ervan genezen te zijn :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

vergeet ook niet dat Ben is overleden aan de ziekte die Adriaan ook heeft gehad... Dit moet extra hard voor hem zijn aangekomen... Ook omdat Ben dacht ervan genezen te zijn :(

Ja idd, toen ik de brief bekeek, dacht ik dat ook direct. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

vergeet ook niet dat Ben is overleden aan de ziekte die Adriaan ook heeft gehad... Dit moet extra hard voor hem zijn aangekomen... Ook omdat Ben dacht ervan genezen te zijn :(

Rob Lemaire trouwens ook. Daar zal Aad ook wel van op de hoogte zijn, maar ik kan wel begrijpen waarom dat nooit op de Adriaan-page genoemd is; met hem hebben B&A immers maar één serie gedraaid.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...