TMP 24 juni 2005 gestart Share 24 juni 2005 gestart Met zo'n temperaturen is een ijsje wel lekker . Wat hebben jullie het liefst ? Ik heb wel graag chocolade of roomijs of een Magnum (liefst een witte ). Softijs vind ik over het algemeen niet echt lekker. Oh, en waterijs ook niet echt. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost Softijs vind ik over het algemeen niet echt lekker. Oh, en waterijs ook niet echt. Jawel! Softijs! ~ En qua schepijs ben ik helemaal gek van pistache! ~ Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 juni 2005 gepost Auteur Share 24 juni 2005 gepost Mokka (met wat chocolade erdoor) is trouwens ook erg lekker . Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost Ik ga liever voor water-/sorbetijs. Al dat melkspul krijg je alleen maar meer dorst van. Je kunt mij al heel blij maken met een raket ofzo Of van die dubbele ijsjes met twee stokjes (nostalgie). Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost Ik ga liever voor water-/sorbetijs. Al dat melkspul krijg je alleen maar meer dorst van. Je kunt mij al heel blij maken met een raket ofzo Of van die dubbele ijsjes met twee stokjes (nostalgie). Ja zulke vind ik ook lekker. Eigenlijk lust ik heel veel ijs, maar niet waar nootjes, mokka of caramel in zit. Link naar bericht Delen op andere sites
tino 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost Of van die dubbele ijsjes met twee stokjes (nostalgie). Zo'n ijsje heb ik net op, die zijn heerlijk als het zó warm is Softijs vind ik ook wel lekker, maar als het zo warm is heb ik toch liever waterijs (vooral die Festini perenijsjes ) Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost Tiramisu!!!!!!! Maar een cola-waterijsje gaat er ook wel in. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost [..]Zo'n ijsje heb ik net op, die zijn heerlijk als het zó warm is Softijs vind ik ook wel lekker, maar als het zo warm is heb ik toch liever waterijs (vooral die Festini perenijsjes ) Softijs wemelt van de bacterien, dat zie je mij niet meer eten, vooral niet met deze hitte. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost [..]Softijs wemelt van de bacterien, dat zie je mij niet meer eten, vooral niet met deze hitte. Tja, maar dan moet je niets meer eten he?! Er zitten overal veel bacterien in. (Ik wil je ook wel vertellen wat er in frikandellen zit en dan eet je die ook nooit meer ) Zelf vind ik schepijs lekkerder dan softijs. Bij schep ijs ga ik altijd voor Citroen, 1 van de lekkerste smaken van allemaal! nok nou toch eens met dat vindt ik *is wanhopig* Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost Ik lust graag de Mc Flurry's (softijs dus...) Tevens ook cornetto's! En waterijsjes met dit weer! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost [..]Tja, maar dan moet je niets meer eten he?! Er zitten overal veel bacterien in. (Ik wil je ook wel vertellen wat er in frikandellen zit en dan eet je die ook nooit meer ) Zelf vind ik schepijs lekkerder dan softijs. Bij schep ijs ga ik altijd voor Citroen, 1 van de lekkerste smaken van allemaal! nok nou toch eens met dat vindt ik *is wanhopig* In softijs zitten vaak schadelijke bacterien in grote hoeveelheden zodat je er sneller ziek van wordt. Zo beter? Het is een melkproduct dat niet altijd gekoeld wordt, iit schep- en ander roomijs, dat constant bevroren is. Link naar bericht Delen op andere sites
Daantje 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost magnum,pezitos(mini-vruchtenijsjes),calippo cola ijs en schep ijs:chocolade,aardbei,stracciatela en hazelnoot hmmmmmm Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 26 juni 2005 gepost Share 26 juni 2005 gepost [..]Jawel! Softijs! ~ En qua schepijs ben ik helemaal gek van pistache! ~ Ja, pistache! Dat vind ik ook vurrukkulluk! Mijn favoriete kant-en-klare ijssoort is de (standaard-)Cornetto. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost De lekkerste ijsjes vind ik die van Festini. Lekker simpel, maar toch heel lekker! Aardbei en Peer zijn bij mij favoriet. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost [..]In softijs zitten vaak schadelijke bacterien in grote hoeveelheden zodat je er sneller ziek van wordt. Zo beter? Het is een melkproduct dat niet altijd gekoeld wordt, iit schep- en ander roomijs, dat constant bevroren is. is wel waar... er zitten veel schadelijke bacteriën in, maar er is een maximum aan waar ook op gecontroleerd wordt. En als er te veel bacteriën inzitten krijgt de eigenaar van de softijs zaak een boete waar ie eerst een stuk of 1000 ijsjes voor moet verkopen, dus reken er maar op dat ze er wel voor zorgen dat er nooit te veel bacteriën in zitten. Meest roelerende blijft uiteraard Slush Puppy, of schaafijs (Slush Puppy is een gepattenteerd merk...) Mn baas heeft dit jaar n nieuwe machine aangeschaft Erg groot geval en goed in het zicht gezet, dus loopt erg goed ook (en nee dat komt niet allemaal door mij ) Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_2 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost [...] Softijs vind ik over het algemeen niet echt lekker. Oh, en waterijs ook niet echt. Lol, Ik juist wel!Een Magnum vindt ik ook wel lekker. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost geef mij maar een lekkere solero exotic YAM YAM YAM Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_2 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost geef mij maar een lekkere solero exoticYAM YAM YAM Jajam... Als ik wist wat dat is... Ik heb bij de vesting lekker een ijsje gegeten met - Aarbei - Vanilie - Stretela (ofzo) [Moest Chocola zijn] Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost [..]Jajam... Als ik wist wat dat is... Ik heb bij de vesting lekker een ijsje gegeten met - Aarbei - Vanilie - Stretela (ofzo) [Moest Chocola zijn] Straciatella Vanille met chocoladesnippers Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_2 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost [..]Straciatella Vanille met chocoladesnippers Ja. Alleen smaakt het niet echt naar Vanilie. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost [..]Ja. Alleen smaakt het niet echt naar Vanilie. Maakt toch niet uit, het is gewoon lekker Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_2 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost [..]Maakt toch niet uit, het is gewoon lekker Ja. Cornetto Fans! XP Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost En nu wat minder slowchat Voor slowchat moet je hier zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_2 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost En nu wat minder slowchat Voor slowchat moet je hier zijn Lol, okee.Ijs is gewoon lekker! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost Italiaans schepijs, in de smaken Tiramisu en Stratiatella, zalig. Hebben in ons dorp een hele goede ijszaak zitten (2e in de AD ijs test) nummer 1 van de AD ijs-test is een zaak in Vlaardingen, die heeft onovertroffen Malaga ijs (vind ik). Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 31 augustus 2005 gepost Share 31 augustus 2005 gepost Italiaans schepijs, in de smaken Tiramisu en Stratiatella, zalig.Hebben in ons dorp een hele goede ijszaak zitten (2e in de AD ijs test) nummer 1 van de AD ijs-test is een zaak in Vlaardingen, die heeft onovertroffen Malaga ijs (vind ik). ennuh hoe heet die zaak in vlaardingen lennert? Link naar bericht Delen op andere sites
Fabian_2 1 september 2005 gepost Share 1 september 2005 gepost Ik heb net een Cornetto gegeten! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 1 september 2005 gepost Share 1 september 2005 gepost [..]ennuh hoe heet die zaak in vlaardingen lennert? dat weet ik niet, maar de zelfde zaak zit ook in Den Haag ik ga het even opzoeken zometeen. Melbalino heet de zaak, in de hoogstraat in Vlaardingen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 oktober 2005 gepost Auteur Share 17 oktober 2005 gepost In Italie hadden ze ook erg lekker ijs zeg en je kreeg er ook nog eens erg grote bolletjes : IJs Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost In Italie hadden ze ook erg lekker ijs zeg en je kreeg er ook nog eens erg grote bolletjes :IJs hoewel het hier in NL er veel te koud voor is heb ik er wel zin in Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 17 oktober 2005 gepost Share 17 oktober 2005 gepost In Italie hadden ze ook erg lekker ijs zeg en je kreeg er ook nog eens erg grote bolletjes :IJs dat ziet er verrukkelijk uit eigenlijk maar met dit koude weer hier in nederland begin ik steeds minder trek te krijgen in een ijsje. ijs moet je eten bij een hoge temperatuur (althans vind ik dan) Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 18 oktober 2005 gepost Share 18 oktober 2005 gepost In Italie hadden ze ook erg lekker ijs zeg en je kreeg er ook nog eens erg grote bolletjes :IJs Het ziet er allemaal heel lekker uit, maar ja, het is weer koud, de laatste dagen en ik zit niet te wachten op een inwendige vriesbui ofzo. Is nu ook een beetje laat voor een ijsje (2:49). Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten