TMP Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Met zo'n temperaturen is een ijsje wel lekker . Wat hebben jullie het liefst ? Ik heb wel graag chocolade of roomijs of een Magnum (liefst een witte ). Softijs vind ik over het algemeen niet echt lekker. Oh, en waterijs ook niet echt. Link to post Share on other sites
Uncle Ar Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Softijs vind ik over het algemeen niet echt lekker. Oh, en waterijs ook niet echt. Jawel! Softijs! ~ En qua schepijs ben ik helemaal gek van pistache! ~ Link to post Share on other sites
TMP Posted June 24, 2005 Author Share Posted June 24, 2005 Mokka (met wat chocolade erdoor) is trouwens ook erg lekker . Link to post Share on other sites
wonderer Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Ik ga liever voor water-/sorbetijs. Al dat melkspul krijg je alleen maar meer dorst van. Je kunt mij al heel blij maken met een raket ofzo Of van die dubbele ijsjes met twee stokjes (nostalgie). Link to post Share on other sites
Sietse Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Ik ga liever voor water-/sorbetijs. Al dat melkspul krijg je alleen maar meer dorst van. Je kunt mij al heel blij maken met een raket ofzo Of van die dubbele ijsjes met twee stokjes (nostalgie). Ja zulke vind ik ook lekker. Eigenlijk lust ik heel veel ijs, maar niet waar nootjes, mokka of caramel in zit. Link to post Share on other sites
tino Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Of van die dubbele ijsjes met twee stokjes (nostalgie). Zo'n ijsje heb ik net op, die zijn heerlijk als het zó warm is Softijs vind ik ook wel lekker, maar als het zo warm is heb ik toch liever waterijs (vooral die Festini perenijsjes ) Link to post Share on other sites
rancho Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Tiramisu!!!!!!! Maar een cola-waterijsje gaat er ook wel in. Link to post Share on other sites
wonderer Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 [..]Zo'n ijsje heb ik net op, die zijn heerlijk als het zó warm is Softijs vind ik ook wel lekker, maar als het zo warm is heb ik toch liever waterijs (vooral die Festini perenijsjes ) Softijs wemelt van de bacterien, dat zie je mij niet meer eten, vooral niet met deze hitte. Link to post Share on other sites
RM Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 [..]Softijs wemelt van de bacterien, dat zie je mij niet meer eten, vooral niet met deze hitte. Tja, maar dan moet je niets meer eten he?! Er zitten overal veel bacterien in. (Ik wil je ook wel vertellen wat er in frikandellen zit en dan eet je die ook nooit meer ) Zelf vind ik schepijs lekkerder dan softijs. Bij schep ijs ga ik altijd voor Citroen, 1 van de lekkerste smaken van allemaal! nok nou toch eens met dat vindt ik *is wanhopig* Link to post Share on other sites
Twice Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Ik lust graag de Mc Flurry's (softijs dus...) Tevens ook cornetto's! En waterijsjes met dit weer! Link to post Share on other sites
wonderer Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 [..]Tja, maar dan moet je niets meer eten he?! Er zitten overal veel bacterien in. (Ik wil je ook wel vertellen wat er in frikandellen zit en dan eet je die ook nooit meer ) Zelf vind ik schepijs lekkerder dan softijs. Bij schep ijs ga ik altijd voor Citroen, 1 van de lekkerste smaken van allemaal! nok nou toch eens met dat vindt ik *is wanhopig* In softijs zitten vaak schadelijke bacterien in grote hoeveelheden zodat je er sneller ziek van wordt. Zo beter? Het is een melkproduct dat niet altijd gekoeld wordt, iit schep- en ander roomijs, dat constant bevroren is. Link to post Share on other sites
Daantje Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 magnum,pezitos(mini-vruchtenijsjes),calippo cola ijs en schep ijs:chocolade,aardbei,stracciatela en hazelnoot hmmmmmm Link to post Share on other sites
PAV Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 [..]Jawel! Softijs! ~ En qua schepijs ben ik helemaal gek van pistache! ~ Ja, pistache! Dat vind ik ook vurrukkulluk! Mijn favoriete kant-en-klare ijssoort is de (standaard-)Cornetto. Link to post Share on other sites
gerben Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 De lekkerste ijsjes vind ik die van Festini. Lekker simpel, maar toch heel lekker! Aardbei en Peer zijn bij mij favoriet. Link to post Share on other sites
Cold45 Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 [..]In softijs zitten vaak schadelijke bacterien in grote hoeveelheden zodat je er sneller ziek van wordt. Zo beter? Het is een melkproduct dat niet altijd gekoeld wordt, iit schep- en ander roomijs, dat constant bevroren is. is wel waar... er zitten veel schadelijke bacteriën in, maar er is een maximum aan waar ook op gecontroleerd wordt. En als er te veel bacteriën inzitten krijgt de eigenaar van de softijs zaak een boete waar ie eerst een stuk of 1000 ijsjes voor moet verkopen, dus reken er maar op dat ze er wel voor zorgen dat er nooit te veel bacteriën in zitten. Meest roelerende blijft uiteraard Slush Puppy, of schaafijs (Slush Puppy is een gepattenteerd merk...) Mn baas heeft dit jaar n nieuwe machine aangeschaft Erg groot geval en goed in het zicht gezet, dus loopt erg goed ook (en nee dat komt niet allemaal door mij ) Link to post Share on other sites
Fabian_2 Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 [...] Softijs vind ik over het algemeen niet echt lekker. Oh, en waterijs ook niet echt. Lol, Ik juist wel!Een Magnum vindt ik ook wel lekker. Link to post Share on other sites
benafan Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 geef mij maar een lekkere solero exotic YAM YAM YAM Link to post Share on other sites
Fabian_2 Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 geef mij maar een lekkere solero exoticYAM YAM YAM Jajam... Als ik wist wat dat is... Ik heb bij de vesting lekker een ijsje gegeten met - Aarbei - Vanilie - Stretela (ofzo) [Moest Chocola zijn] Link to post Share on other sites
randy_roes Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 [..]Jajam... Als ik wist wat dat is... Ik heb bij de vesting lekker een ijsje gegeten met - Aarbei - Vanilie - Stretela (ofzo) [Moest Chocola zijn] Straciatella Vanille met chocoladesnippers Link to post Share on other sites
Fabian_2 Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 [..]Straciatella Vanille met chocoladesnippers Ja. Alleen smaakt het niet echt naar Vanilie. Link to post Share on other sites
randy_roes Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 [..]Ja. Alleen smaakt het niet echt naar Vanilie. Maakt toch niet uit, het is gewoon lekker Link to post Share on other sites
Fabian_2 Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 [..]Maakt toch niet uit, het is gewoon lekker Ja. Cornetto Fans! XP Link to post Share on other sites
randy_roes Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 En nu wat minder slowchat Voor slowchat moet je hier zijn Link to post Share on other sites
Fabian_2 Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 En nu wat minder slowchat Voor slowchat moet je hier zijn Lol, okee.Ijs is gewoon lekker! Link to post Share on other sites
Lennert Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Italiaans schepijs, in de smaken Tiramisu en Stratiatella, zalig. Hebben in ons dorp een hele goede ijszaak zitten (2e in de AD ijs test) nummer 1 van de AD ijs-test is een zaak in Vlaardingen, die heeft onovertroffen Malaga ijs (vind ik). Link to post Share on other sites
benafan Posted August 31, 2005 Share Posted August 31, 2005 Italiaans schepijs, in de smaken Tiramisu en Stratiatella, zalig.Hebben in ons dorp een hele goede ijszaak zitten (2e in de AD ijs test) nummer 1 van de AD ijs-test is een zaak in Vlaardingen, die heeft onovertroffen Malaga ijs (vind ik). ennuh hoe heet die zaak in vlaardingen lennert? Link to post Share on other sites
Fabian_2 Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Ik heb net een Cornetto gegeten! Link to post Share on other sites
Lennert Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 [..]ennuh hoe heet die zaak in vlaardingen lennert? dat weet ik niet, maar de zelfde zaak zit ook in Den Haag ik ga het even opzoeken zometeen. Melbalino heet de zaak, in de hoogstraat in Vlaardingen. Link to post Share on other sites
TMP Posted October 17, 2005 Author Share Posted October 17, 2005 In Italie hadden ze ook erg lekker ijs zeg en je kreeg er ook nog eens erg grote bolletjes : IJs Link to post Share on other sites
Cold45 Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 In Italie hadden ze ook erg lekker ijs zeg en je kreeg er ook nog eens erg grote bolletjes :IJs hoewel het hier in NL er veel te koud voor is heb ik er wel zin in Link to post Share on other sites
benafan Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 In Italie hadden ze ook erg lekker ijs zeg en je kreeg er ook nog eens erg grote bolletjes :IJs dat ziet er verrukkelijk uit eigenlijk maar met dit koude weer hier in nederland begin ik steeds minder trek te krijgen in een ijsje. ijs moet je eten bij een hoge temperatuur (althans vind ik dan) Link to post Share on other sites
PAV Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 In Italie hadden ze ook erg lekker ijs zeg en je kreeg er ook nog eens erg grote bolletjes :IJs Het ziet er allemaal heel lekker uit, maar ja, het is weer koud, de laatste dagen en ik zit niet te wachten op een inwendige vriesbui ofzo. Is nu ook een beetje laat voor een ijsje (2:49). Link to post Share on other sites
Recommended Posts