rpc123nl 10 september 2005 gestart Share 10 september 2005 gestart Ik heb nu een paar keer de tv-commercial van Funda gezien (hypotheekadviseur of zo) en volgens mij doet Hans Leendertse (Joris) daar in mee. Het is een reclame over 2 homo's waarbij de één telkens zeer snel is uitgekeken op het uitzicht en de ander (Hans) weer een ander huis regelt. Hans is het gezette typetje met blond haar, bril en snor. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost die ander is Frans van Deursen (stem van Montana), maar ik weet het niet... het zou goed een ander kunnen zijn nog maar eens naar kijken Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Volgens mij is het inderdaad Hans Leendertse. Het is in ieder geval de man die ook de voice-over is de Bol.com-reclames. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Ik heb nu een paar keer de tv-commercial van Funda gezien (hypotheekadviseur of zo) en volgens mij doet Hans Leendertse (Joris) daar in mee.Het is een reclame over 2 homo's waarbij de één telkens zeer snel is uitgekeken op het uitzicht en de ander (Hans) weer een ander huis regelt. Hans is het gezette typetje met blond haar, bril en snor. Yeah, da's Leendertse. Maar twee homo's? Frans van Deursen speelt een vrouw hoor Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Ik had Hans Leendertse niet herkend. Da's waarschijnlijk vanwege de snor en omdat ie niet met zo'n huil- en piepstem sprak als in De Huilende Professor. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Ik had Hans Leendertse niet herkend. Da's waarschijnlijk vanwege de snor en omdat ie niet met zo'n huil- en piepstem sprak als in De Huilende Professor. Ik had er helemaal niet aangedacht, maar nu ik hem net zag, kon ik het wel zien. De stem niet ( ) Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost [..]Ik had er helemaal niet aangedacht, maar nu ik hem net zag, kon ik het wel zien. De stem niet ( ) Precies, dat bedoel ik. Je zou hierbij gewoon niet snel aan Hans Leendertse denken. (Ik in ieder geval niet dus.) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Ik zag hem daarstraks: de stem is zéker Hans en ik zie echt niet dat Frans van Deursen een vrouw moet voorstellen hoor... Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost Ik zag hem daarstraks: de stem is zéker Hansen ik zie echt niet dat Frans van Deursen een vrouw moet voorstellen hoor... Nee ik ook niet... Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost [..]Ik had er helemaal niet aangedacht, maar nu ik hem net zag, kon ik het wel zien. De stem niet ( ) Oh? Het was juist de stem die mijn aandacht trok waardoor ik eens beter naar het gezicht ging kijken... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost http://www.funda.nl/data/avi/commercial.asp <-- daar kun je hem bekijken. En ik blijf er een vrouw in zien hoor... als ze een stereotype nicht neer hadden willen zetten, hadden ze niet voor dat type gekozen. Vooral in het ene shot in het tweede huis, waar je Frans van Deursen op de rug kijkt... Nou ja, maakt ook niet uit, het ging om Hans Leendertse Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Ik herkende Hans Leendertse in eerste instantie toch ook vooral aan de stem hoor . Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost als je er op gaat letten, ja ik herken hem. en de stem van montana herken ik ook . maar als je het niet zou weten was ik er nooit opgekomen. Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost En ik blijf er een vrouw in zien hoor... als ze een stereotype nicht neer hadden willen zetten, hadden ze niet voor dat type gekozen. Vooral in het ene shot in het tweede huis, waar je Frans van Deursen op de rug kijkt... Nou ja, maakt ook niet uit, het ging om Hans Leendertse Ok, kennelijk ken jij meer vrouwen met borsthaar dan ik... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost [..]Ok, kennelijk ken jij meer vrouwen met borsthaar dan ik... Homo's harsen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Frans van Deursen herkende ik natuurlijk meteen (vooral aan zijn stem), maar Hans niet. Ik heb die reclame net weer gezien en zag het nu meteen Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 11 september 2005 gepost Share 11 september 2005 gepost Frans van Deursen herkende ik natuurlijk meteen (vooral aan zijn stem), maar Hans niet. Ik heb die reclame net weer gezien en zag het nu meteen Ja, een extra keertje kijken helpt inderdaad. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 14 september 2005 gepost Share 14 september 2005 gepost Ik dacht al bij deze reclame, dat ik hem ergens van kende. Maar ik had geen idee wie het was. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten