Ga naar inhoud

Hans Leendertse (Joris) in Funda reclame?


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een paar keer de tv-commercial van Funda gezien (hypotheekadviseur of zo) en volgens mij doet Hans Leendertse (Joris) daar in mee.

Het is een reclame over 2 homo's waarbij de één telkens zeer snel is uitgekeken op het uitzicht en de ander (Hans) weer een ander huis regelt. Hans is het gezette typetje met blond haar, bril en snor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb nu een paar keer de tv-commercial van Funda gezien (hypotheekadviseur of zo) en volgens mij doet Hans Leendertse (Joris) daar in mee.

Het is een reclame over 2 homo's waarbij de één telkens zeer snel is uitgekeken op het uitzicht en de ander (Hans) weer een ander huis regelt. Hans is het gezette typetje met blond haar, bril en snor.

Yeah, da's Leendertse. Maar twee homo's? Frans van Deursen speelt een vrouw hoor ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had Hans Leendertse niet herkend. Da's waarschijnlijk vanwege de snor en omdat ie niet met zo'n huil- en piepstem sprak als in De Huilende Professor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had Hans Leendertse niet herkend. Da's waarschijnlijk vanwege de snor en omdat ie niet met zo'n huil- en piepstem sprak als in De Huilende Professor.

Ik had er helemaal niet aangedacht, maar nu ik hem net zag, kon ik het wel zien. De stem niet ( :'( ) :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik had er helemaal niet aangedacht, maar nu ik hem net zag, kon ik het wel zien. De stem niet ( :'( ) :P

Precies, dat bedoel ik. Je zou hierbij gewoon niet snel aan Hans Leendertse denken. (Ik in ieder geval niet dus.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik had er helemaal niet aangedacht, maar nu ik hem net zag, kon ik het wel zien. De stem niet ( :'( ) :P

Oh? Het was juist de stem die mijn aandacht trok waardoor ik eens beter naar het gezicht ging kijken...

Link naar bericht
Delen op andere sites

http://www.funda.nl/data/avi/commercial.asp <-- daar kun je hem bekijken.

En ik blijf er een vrouw in zien hoor... als ze een stereotype nicht neer hadden willen zetten, hadden ze niet voor dat type gekozen. Vooral in het ene shot in het tweede huis, waar je Frans van Deursen op de rug kijkt...

Nou ja, maakt ook niet uit, het ging om Hans Leendertse ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

En ik blijf er een vrouw in zien hoor... als ze een stereotype nicht neer hadden willen zetten, hadden ze niet voor dat type gekozen. Vooral in het ene shot in het tweede huis, waar je Frans van Deursen op de rug kijkt...

Nou ja, maakt ook niet uit, het ging om Hans Leendertse ;)

Ok, kennelijk ken jij meer vrouwen met borsthaar dan ik... :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Frans van Deursen herkende ik natuurlijk meteen (vooral aan zijn stem), maar Hans niet. Ik heb die reclame net weer gezien en zag het nu meteen :D

Ja, een extra keertje kijken helpt inderdaad.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...